Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JessAndHope schreef:Heb het filmpje gekeken, maar ze hadden van mij al véél eerder in mogen grijpen en flink hard ook. Waar is de tijd gebleven dat je ontzag had voor agenten??? Dat je gewoon mee ging als je werd verteld dat je werd aangehouden, of dat je uberhaupt je grote bek hield en beleefd was??? Nu ben ik 'slechts' 21 jaar oud, maar ik schaam me echt diep voor mn leeftijdgenoten die zich zó gedragen.
Van mij had de politie al die randdebielen die staan te joelen en zeiken af mogen voeren, ga maar even een nachtje nadenken in een cel waarom je daar nou zit. Als je het antwoord weet mag je weer gaan...
Lazer op zeg! Dit is toch gewoon een aanfluiting... Wie niet horen wil moet maar voelen, en dan niet gaan zeiken achteraf. Je bent toch zo'n stoere bink om een grote mond tegen de politie te hebben? Om tegen te werken? Nou, prima hoor... maar dan moet het toch echt op een andere manier.
Ondanks dat de beveiliger in het begin misschien niet al te aardig was, daar kan je zelf ook anders op reageren. Iedereen heeft zn dag wel eens niet, en wie weet hoeveel en hoevaak die beveiliger al gezeik heeft gehad over eten in een bus oid. Als ik een beveiliger voor mn neus heb staan die zegt dat ik niet mag eten in de bus, dan eet ik niet in de bus. Zo simpel is het. Kwestie van respect voor mensen in uniform (en nee, ik zeg niet dat je je álles maar klakkeloos moet laten vertellen, maar lijkt mij in dit geval een kleine moeite).
Dus nee, mijn inziens nog veel te soft opgetreden hier
WeCo schreef:Die agenten hebben eerst minimaal 5 minuten geprobeerd om die jongen netjes te overreden de bus uit te gaan. Staan er een man of 20 hysterisch in hun nek te gillen, dus logisch dat ze er meer agenten bij laten komen. Vervolgens wordt er door die jongen behoorlijk veel verzet gepleegd, ja en dan komt boontje om zijn loontje. Of hij nou wel of niet degene was die aan het eten was is helemaal niet interresant. Als de beveiligers willen dat ie de bus uitgaat, en later de politie, dan heeft ie maar te gaan.
Die politie-agenten hoeven zich heus niet door zo'n snotneus te laten schoppen of slaan, moeilijk onder controle te brengen in zo'n klein hoekje, dus dan maar de hond erop zetten. Het verzet was hierna wel direct gebroken.
Ik kan echt niets fouts ontdekken aan wat de politie daar doet, behalve dat ze wat mij betreft niet eerst zo lang hadden hoeven te praten, dat was na 1 minuut ook wel duidelijk dat die gast niet zou luisteren, en inderdaad, wie niet horen wil moet maar voelen.
JessAndHope schreef:Neem je ze toch allemaal mee??? Zou ik heel makkelijk in zijn....