Nooit over nagedacht dat het ook voor vrouwen was, van de week eens kijken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SaNNeS88 schreef:jammer dat steps geen pakken meet verkoopt he.. ze hadden nu nog wel een witte in de opruiming, maar dat vind ik niets, een jaar of 2 geleden hadden ze een heel gaaf pak, het colbert had een soort overslag, echt onwijs gaaf.. helaas was ie toen te duur voor mij, omdat ik zelden een pak droeg..
SaNNeS88 schreef:Goedkoop en ordinair? Juist het tegenovergestelde.. Ben je niet in de war met Superstar?
Oke, wel aparter maar zeker niet fout.
). Pak rijker in de uitverkoop, scheelde geloof ik dik 150,-

, een zaak voor 'oudere dames'
SaNNeS88 schreef:Goedkoop en ordinair? Juist het tegenovergestelde.. Ben je niet in de war met Superstar?
Ik moet wel zeggen dat ik er zo nu en dan winkel, af en toe haal ik er echt hele leuke setjes vandaan.
Dat gaat super snel en als ik iets zie wat me aanstaat, dan ga ik passen. Dus kleren zonder roesjes en rare dingen. Ik ben niet zo'n shopper, dus meestal volgt mijn vriend met een langere blik en haalt hij nog wel eens wat leuks uit de schappen. Zoals dit setje:

Anoeska schreef:Ik moet zeggen dat mijn smaak meer richting wat duurdere, klassiekere winkels gaat. Zoals vanilia enzo. Vergeleken daarbij vind ik steps gewoon een beetje goedkoperig. Niet zulke smaakvolle kleurtjes, gekke roesjes en dingetjes aan kledingstukken. Niet mijn smaak dus.
Maar door alle goeie verhalen hier, ga ik er zeker een keertje kijken.
Vanilia.....
Had ze maanden geleden al zien staan in de winkel, maar kon ze absoluut niet betalen en nu had de winkel afgelopen weekend mega-uitverkoop, waardoor ze plotseling wel in mijn prijsrange kwamen
Ariebombarie schreef:Anoeska schreef:Ik moet zeggen dat mijn smaak meer richting wat duurdere, klassiekere winkels gaat. Zoals vanilia enzo. Vergeleken daarbij vind ik steps gewoon een beetje goedkoperig. Niet zulke smaakvolle kleurtjes, gekke roesjes en dingetjes aan kledingstukken. Niet mijn smaak dus.
Maar door alle goeie verhalen hier, ga ik er zeker een keertje kijken.
IVanilia.....
zodra ik weer werk heb en dus inkomsten ga ik daar echt shoppen.....

, maar vond het jasje er lang ogen, toch maar eens passen van de week