Zakelijke, vrouwelijk kleding met een eigen bite

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:23

Dammie, op die site bestelt mn baas kleding.
Nooit over nagedacht dat het ook voor vrouwen was, van de week eens kijken. :)

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:31

SaNNeS88 schreef:
jammer dat steps geen pakken meet verkoopt he.. ze hadden nu nog wel een witte in de opruiming, maar dat vind ik niets :D, een jaar of 2 geleden hadden ze een heel gaaf pak, het colbert had een soort overslag, echt onwijs gaaf.. helaas was ie toen te duur voor mij, omdat ik zelden een pak droeg..

Ja dat is echt heel erg jammer. Al mijn pakken die ik had, had ik daar vandaan! Ze hadden veel variatie en absoluut geen saaie jasjes. Ik heb daar twee bruine pakken versleten, echt mooi donkerbruin. Een hele mooie donkerblauwe met witte krijtstreep en een zwarte met krijtstreep. Die jasjes pasten altijd perfect.

De laatste tijd hangt hier nooit meer wat. Echt zonde.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:37

Voor + 30 graden kun je denk ik het beste iets van linnen aantrekken, maar probeer daar maar eens aan te komen op dit moment :n
Kun je beter in Aus zelf shoppen, daar is het hoogzomer.

SuSem

Re: Zakelijke, vrouwelijk kleding met een eigen bite

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:17

Sowieso ben ik fan van de Steps.. Ik heb er veel kleding van.. Oa 2 glimmende colbertjes met 3/4 mauw, in het zwart en donkerbruin. Nu hebben ze kleur Clay.. Die hangt wss binnenkort ook in mijn kast icm een nieuwe rok en jurkje..

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:37

Kaka schreef:
Voor + 30 graden kun je denk ik het beste iets van linnen aantrekken, maar probeer daar maar eens aan te komen op dit moment :n
Kun je beter in Aus zelf shoppen, daar is het hoogzomer.

mijn idee :j

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:24

Wat grappig dat iedereen zo'n fan van Steps is hier. Ik vond dat altijd een beetje goedkoop / ordinair. Maar nu ik zo veel goede verhalen lees, ga ik toch eens kijken.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:26

Goedkoop en ordinair? Juist het tegenovergestelde.. Ben je niet in de war met Superstar?

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:45

Steps was tot voor een jaar of 3 geleden idd wat ordinair, veel kantjes en randjes. Sinds ze met die jurkencollecties begonnen zijn, is het stukken leuker geworden. En volgens mij hebben ze elk seizoen nog een standaardpak in de collectie gehad (deze winter idd die witte, die hier al eerder voorbij is gekomen).

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:59

SaNNeS88 schreef:
Goedkoop en ordinair? Juist het tegenovergestelde.. Ben je niet in de war met Superstar?

Kan van SPS toch ook niet zeggen dat het en goedkoop en ordinair is hoor :o Oke, wel aparter maar zeker niet fout.

Ben trouwens op aanraden van jullie hier bij de vanillia geweest, hoe fout ook (voor mn portemetniks dan he ;) ). Pak rijker in de uitverkoop, scheelde geloof ik dik 150,- :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:17

Steps ordinair? Vond het eigenlijk altijd, vóór de jurkjes idd :D, een zaak voor 'oudere dames' :o

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:27

Vandaag bij Esprit weer wat mooie werkkleding gekocht. Een grijs jurkje met poefmoutjes, verder gewoon effen en aansluitend met lange mouwen. Daar over een zwart giletje, loopt mooi in een punt weg. Zwarte legging er onder, grijze laarsjes met klein hakje en klaar! Vanavond een borrel dus ga de outfit gelijk eens testen.

Verder nog een mooi colbertje met gepoeftje mouwtjes, donkergrijs met apart stiksel. Erg leuk en zo heerlijk makkelijk! Nette spijkerbroek aan, zwart hemdje en colbertje.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:47

SaNNeS88 schreef:

Goedkoop :evaw:

Ben je niet met een andere winkel in de war?

Bij steps haalde ik al mijn zakelijke kleding, verre van ordinair dus. Anders had ik allang op straat gestaan :D Ik moet wel zeggen dat ik er zo nu en dan winkel, af en toe haal ik er echt hele leuke setjes vandaan.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:52

Ik moet zeggen dat mijn smaak meer richting wat duurdere, klassiekere winkels gaat. Zoals vanilia enzo. Vergeleken daarbij vind ik steps gewoon een beetje goedkoperig. Niet zulke smaakvolle kleurtjes, gekke roesjes en dingetjes aan kledingstukken. Niet mijn smaak dus.

Maar door alle goeie verhalen hier, ga ik er zeker een keertje kijken.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 13:00

Je moet er echt doorheen kijken hoor! Ik loop meestal langs de rekken en zie in één oogopslag wat wel zou staan of niet. Alle rood, oranje, geel, wit en veelkleurige dingen loop ik standaard voorbij, dat staat me niet. Dus ik neig snel naar blauw, paars, rozige tinten en sommige kleuren groen. Ik kijk, vel m'n oordeel en loop naar de volgende :) Dat gaat super snel en als ik iets zie wat me aanstaat, dan ga ik passen. Dus kleren zonder roesjes en rare dingen. Ik ben niet zo'n shopper, dus meestal volgt mijn vriend met een langere blik en haalt hij nog wel eens wat leuks uit de schappen. Zoals dit setje:

Afbeelding

Imo echt niet ordinair en ook zeker niet goedkoop :D

Voor mijn werk moet het wel iets zakelijker, dit doe ik dus gewoon aan en niet voor werk.

edit; krijg de foto niet groter :?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 13:13

Die rok heb ik ook <3

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 13:14

Anoeska schreef:
Ik moet zeggen dat mijn smaak meer richting wat duurdere, klassiekere winkels gaat. Zoals vanilia enzo. Vergeleken daarbij vind ik steps gewoon een beetje goedkoperig. Niet zulke smaakvolle kleurtjes, gekke roesjes en dingetjes aan kledingstukken. Niet mijn smaak dus.

I <3 Vanilia.....
zodra ik weer werk heb en dus inkomsten ga ik daar echt shoppen.....

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 13:37

Oh, ik heb nieuwe schoenen <3 Had ze maanden geleden al zien staan in de winkel, maar kon ze absoluut niet betalen en nu had de winkel afgelopen weekend mega-uitverkoop, waardoor ze plotseling wel in mijn prijsrange kwamen *\o/*

Ze zijn helemaal van suede (inclusief hak) en paars. Ze zijn absoluut ongeschikt voor Nl weer (overduidelijk gemaakt ik Italië), maar ze zijn zo mooi.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 14:22

Ik heb even niet alle 26 pagina's gelezen.
Als dé secretaresse op ons werk droeg ik soms een pak, maar tegenwoordig draag ik jurkjes. Het is een tik van me om altijd maar redelijk sexy erbij te lopen. Niet ordinair, maar gewoon aantrekkelijk.
Ik merk dat de relaties die langs komen het wel waarderen.
Bij onze relatiedag moest ik de sprekers een bloemetje geven. Een collega zat naast 2 mannen, die zeiden letterlijk tegen elkaar: "nou nou, dat had wel eerder door het beeld mogen lopen".
Het streelt mijn ego, hahahaha
Nu ben ik wel hard bezig om 5 kilo af te vallen. Niet dat ik dik ben, maar ik word ouder en wil er goed uit blijven zien! Ik wil die rokjes en jurkjes blijven dragen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:45

Ariebombarie schreef:
Anoeska schreef:

I <3 Vanilia.....
zodra ik weer werk heb en dus inkomsten ga ik daar echt shoppen.....

Met mij :j
Dus ff opschieten met die baan......... het is nu sale ;)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:45

Ik kom echt vaak bij Steps. Vind dat ze regelmatig echt leuke dingen hebben :j

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 16:00

Een collega ( secretaresse) haalde regelmatig kleding bij SPS en Steps, en zag er altijd uit om door een ringetje te halen :j
Je moet het wel weten te combineren.

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:00

sps vind ik meestal niks, heb er bijna nooit wat gekocht alleen ooit een zwart strak shirtje met korte mouwtjes en wat plooitjes in de lage v hals (hij kan net haha) en een zwarte suede joggingsbroek!

vanillia blijft erg leuk, vooral in de uitverkoop haha!

moet maandag weer 'netjes' naar school, wil toch binnekort wel weer iets nieuws want heb t gevoel dat ik nu veel hetzelfde aan heb. zwarte rok, blouse en zwart jasje of giletje, rok en jasje zijn van vanillia, blousjes meeste van benneton, gilletje en nog een zwarte pantalon van h&m :)

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:57

ik lees best veel negatiefs over esprit, maar ik heb nu 2 pantalons van esprit die echt super mooi blijven ,,,
voor mij is de pasvorm ook perfect, haha , maar misschien ben ik gewoon niet zo perfect..

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 14:44

Ik zag bij de Steps weer pakken hangen, volgens mij middengrijs met een dun streepje :), maar vond het jasje er lang ogen, toch maar eens passen van de week ;)

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 15:32

Thanks voor de tip! Moet ik ook maar even langs volgende week!