Hier ook helemaal geen mist. Het is wel flink koud geworden. Lekker mijn bedje in, dan merk ik er niets van.
Pasamba
Geplaatst: 16-11-10 22:36
Tancreda4 schreef:
Wacht maar Pasambla, misschien komt het nog
Ik vind mist ook altijd wel wat hebben, iets mysterieus!!! Maar een hele dag, daar zou ik wel een beetje depri van worden. Gelukkig kwam het hier pas om 4 uur aanzetten.
Het was heel mistig, moest nog met mn paardje langs de weg om naar de les te gaan... Het gaat denk ik wel weer een graadje vriezen vannacht... Het zou idd een strenge winter worden en er zou veel gaan sneeuwen. Strenge winter zonder sneeuw is niet erg maar met die sneeuw kan je bijna niks met je paardje
Gisteren was het hier een prachtige dag. Maar omdat er geen wind stond, is die mist in het onderste deel van het land nooit weggewaaid (denk ik). Wel vervelend mist. Ik word daar ook altijd een beetje claustrofobisch van.
Hier vandaag bewolkt, maar droog.
blauw00gje
Geplaatst: 17-11-10 11:43
Het is hier ook erg dichtbewolkt. Toenstraks viel het wel mee maar het is toch wat donkerder geworden.
Hier ook geen mist te bekennen geweest. Wel hele dag grijs,geen zon gezien vandaag,maar vanmiddag was het helemaal niet koud. Als het goed is zien we morgen weer de zon!