Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Er wordt in dit topic gesproken over een inzamelingsactie voor een bloemstuk. Uiteraard waarderen we het enorm dat er zoveel medeleven is. Op dit moment zijn we nog in overleg met de nabestaanden van Pollewoppy en we hebben nog geen duidelijkheid gekregen over hun wensen.
We willen jullie dan ook vragen om een eventuele inzamelingsactie nog even op te schorten totdat er meer bekend is. Mochten de nabestaanden het op prijs stellen dat er een bloemstuk geregeld wordt dan zullen we dat hier laten weten en uiteraard wordt er dan ook de mogelijkheid geboden om dit binnen het forum te regelen.
Alvast bedankt voor jullie begrip.
iloveyah87 schreef:Oscar schreef:Er wordt in dit topic gesproken over een inzamelingsactie voor een bloemstuk. Uiteraard waarderen we het enorm dat er zoveel medeleven is. Op dit moment zijn we nog in overleg met de nabestaanden van Pollewoppy en we hebben nog geen duidelijkheid gekregen over hun wensen.
We willen jullie dan ook vragen om een eventuele inzamelingsactie nog even op te schorten totdat er meer bekend is. Mochten de nabestaanden het op prijs stellen dat er een bloemstuk geregeld wordt dan zullen we dat hier laten weten en uiteraard wordt er dan ook de mogelijkheid geboden om dit binnen het forum te regelen.
Alvast bedankt voor jullie begrip.
Marloes schreef:Pff,
Niet te geloven dat het overlijden van iemand die je niet kent je zo aan kan grijpen...
En vooral met het idee dat ze het zo ontzettend moeilijk heeft gehad. Ik vond haar altijd heel sympathiek, als ik haar berichtjes las op Bokt.
Ik heb net echt een potje gejankt, waar het vandaan kwam? Ik heb geen flauw idee....
Angela_ schreef: