Snap ook volkomen dat meerdere mensen op de Pvv stemmen, ze hebben goede plannen echter vraag ik me af of ze het waar gaan maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Specials schreef:Dank je wel Myukii, Jij heb teminste nog het gedult om het rustig uit te leggen haha, Ik word dr inmiddels zo moe van![]()
Myukkie: Volgens mij ben jij toch ook niet 100 % nederlands of wel?
Zo niet, Vind ik jou echt een mooi voorbeeld, Gewoon verder kijken dan je neus lang is en niet alleen afgaan op een paar achterlijke opmerkingen in het nieuws
Lizzle schreef:Goed-georganiseerd en goedkoper.. hoe wil je dat doen na de privatisering?
Bezuinigen is prima, maar haal het niet weg bij de werkende of minder bedeelde.
Nee, ik geloof niet in een milieuprobleem.
Suuskipje schreef:Snap het ook wel hoor, kon het alleen niet laten om er even op te reageren
Snap ook volkomen dat meerdere mensen op de Pvv stemmen, ze hebben goede plannen echter vraag ik me af of ze het waar gaan maken
moeshie schreef:Wauw! Wat zijn er veel mensen hier die Rechts gaan stemmen!
Ik geloof dat Geert Wilders een tegenhanger is van Lijst Dedecker en Vlaams Belang hier in België.
Ik moet er niet aan denken om hen als grootste partij te hebben!
Met alle respect maar staan jullie wel stil bij de gevolgen van een partij als pvv? Ik herken er echt heel veel in van 'onze' Filip Dewinter 3 jaar geleden. Toen werd ook nog beweerd dat hij niet racistisch was. Gelukkig kon hij niet blijven ontkennen.
Ik vind ook het uiterlijk van Wilders gewoon degoutant. Die man lijkt op een nazi, of een kloon daarvan. Dat witte haar. Bah!
Bij onze 'onwettige' verkiezingen op 13 juni ga ik denk ik Groen! stemmen.
pubelia schreef:Specials schreef:Waarschijnlijk ga ik nu al rasist overkomen, Maar het kan sowieso geen kwaad om een paar van die allochtonen die alleen maar aan lopen te klote, uitkering trekken en ondertussen de buurt opstelte zetten te lozen.
Daarom vind ik het punt van PVV ook goed dat dr best buitelanders welkom zijn maar eerst 10 jaar werken en dan krijg je je vergunning.
En de mensen die echt moeten vluchten omdat ze in hun land niet veilig zijn. Wat moet daar dan mee gebeuren? Die getraumatiseerd zijn, en dus niet meer aan het werk kunnen? Moet je dan zeggen, nou sorry, we vinden het heel erg maar hier kan je niet terecht?
En is het niet zo dat wij de allochtonen die juist van ons sociale stelsel mee leven, hier naar Nederland gehaald? Want wij willen toch niet het vieze werk zelf op knappen. Terwijl er onder de Nederlanders al werkloosheid is. Laat dan de Nederlanders die werk zoeken, in de ww zitten, of van de sociale geld krijgen dat werk opknappen wat eerst de Marokkaanse en de Turken en nu de Poolse werknemers doen...
Myukii schreef:Specials schreef:Dank je wel Myukii, Jij heb teminste nog het gedult om het rustig uit te leggen haha, Ik word dr inmiddels zo moe van![]()
Myukkie: Volgens mij ben jij toch ook niet 100 % nederlands of wel?
Zo niet, Vind ik jou echt een mooi voorbeeld, Gewoon verder kijken dan je neus lang is en niet alleen afgaan op een paar achterlijke opmerkingen in het nieuws
Haha, dankje.Ik ben inderdaad een echte allochtoon.
In de gevarenzone dus, haha, mijn vader is Ghanees, mijn moeder Nederlandse (en ik ook, maar stiekem een halve dus).
En alsnog durf ik met een gerust hart PVV te stemmen. De héle extreme dingen komen bijvoorbeeld toch niet door. Een tax op hoofddoekjes hoeft van mij bijvoorbeeld niet, maar een verbod op hoofddoekjes bij ambtenaren vind ik bijvoorbeeld geen kwalijke zaak.
Net als vele andere partijpunten. Nee hoor, ik kan me príma vinden in de PVV. En ben positief geschrokken dat de overgrote meerderheid van pollstemmend bokt op de PVV stemt.(en wat de rest stemt vind ik ook helemaal prima)
nikkigioa schreef:F*CK hé, zoveel stemmen voor de PVV.... shame on you bokkers! Hopen dat het geen afspiegeling wordt van de werkelijkheid.![]()
Ik vroeg me trouwens al af waar al de mensen zijn die op hem stemmen (ken er, voor zover ik weet, geen eentje namelijk)...
Myukii schreef:Een tax op hoofddoekjes hoeft van mij bijvoorbeeld niet, maar een verbod op hoofddoekjes bij ambtenaren vind ik bijvoorbeeld geen kwalijke zaak.
8nnemiek schreef:Adil18 schreef:Muhahahaha, ik moet wel echt lachen om sommige reacties zeggen...![]()
Ik ga PVV stemmen, word allemaal bang voor mij...! BOEH!![]()
Sorry, ik kan het niet langer laten![]()
![]()
![]()
Ik stem PVV, vrees mij
bnb schreef:De PvdD wil ook een stop van de immigratie van ongeschoolde en laaggeschoolde arbeiders uit Turkije en Marroko maar is niet zo rigoreus als de PVV, misschien een optie??![]()
Wat ik jammer vind is dat niemand klaarblijkelijk de moeite neemt om hun hele programma eens te lezen, zij hebben een groot aantal punten die niets met dierenleed te maken hebben, lijkt me logisch, maar daar hoor ik niemand over! Ook worden zij steeds afgerekent op het niet bijvoeren van de dieren in de Oostvaardersplassen, maar is er dan èèn partij waar je het helemaal en 100% mee eens bent?
Voor de rest zijn zij zeer diervriendelijk en milieubewust bezig!
buster4ever schreef:nou ik vind eigenlijk dat je je hoofddoek of boerka maar in je eigen omgeving draagt en niet in t openbaar.
anders kunnen de katholieke etc allemaal wel met een kappeltje op gaan lopen overal etc...
buster4ever schreef:en idd de mensen die op de partij van de dieren stemmen zijn zelf ook niet helemaal goed bij hun hoofd na aanleiding van idd aantal standpunten