Ik heb 2pakketjes die mogen naar duits adres, alleen bij verzendkosten dhl staat er bij 1 17,00 (dat krijg ik niet gewijzigd want als ik bij advertentie kijk en invul versturen naar 'duitsland' dan krijg ik verzendkosten 6.90 te zien, maar op betaalscherm blijft het 17.00
Je zou de verkoper even kunnen mailen een nieuwe rekening te sturen. Dat is wat ik doe in dit soort gevallen. Wel even probleempje uitleggen natuurlijk.
Ashley5760
Geplaatst: 25-04-11 13:11
Ik heb ze allemaal gemailt ga dinsdag naar een vriend die weet hoe dat werkt en die legt t dan uit en betaald deze allemaal meteen Is echt verslavend haha heb ook al beugels van usg (die met dat rubber en beweegbaar zijn) voor nog geen 19,- en roeckl handschoenen(nieuw) voor 6
moonfish13
Geplaatst: 01-05-11 14:04
Ik heb vrijdag Paypal ingeschakeld voor mijn Myler bit. Na drie weken terwijl het enkele dagen zou duren nog steeds niets gekregen. Verkoper krijg ik slecht contact mee, dus nu via paypal.
Gisteren wel een bieding gewonnen op een nieuw Myler bit voor een héél leuk prijsje. Verder wacht ik op twee antennes voor mijn portofoon, die uit Hong Kong moeten komen. Duimen dat ik ze binnen krijg, ik heb er niet heel veel vertrouwen in.. Eerste keer zover weg een aankoop.
Ik krijg nog een pakketje of 55 uit Hong Kong, komt altijd aan maar duurt inderdaad zomaar 3-4 weken! Ik heb er goede ervaringen mee hoor, sterker nog ik vind ze een stuk betrouwbaarder dan uit engeland of amerika zelf.......
En weet je wat zo aandoenlijk is, ze sturen meestal nog een "gift" mee ook, heb je voor 99 dollarcent 12 bedels gekocht, krijg je er een onooglijk ringetje bij als "gift", zo leuk
Yes, ook weer wat gescoord via Ebay vandaag, de dollarkoers is gunstig dus we gaan weer shoppen Ik heb een agenda/planner nodig en dan wil ik er wel eentje in stijl, dus ik heb een western style planner gekocht, ben zo benieuwd hoe hij er in het echhie uit gaat zien.... spannend!
Ik zit wel echt met smart op mijn nepbrillen te wachten, volgens mij zijn die zooooo cool!!!
williejanne
Geplaatst: 01-05-11 16:13
ik heb 3 jaar terug eens een ring op ebay besteld voor 7 euro. Nu was ik toch eens benieuwd of het nu echt was. dus ben dinsdag bij de juwelier geweest. Wat blijkt: de ring is van 14 karaat goud met een robijn en 2 diamantjes Ik natuurlijk heel blij
IK heb zojuist voor het eerst op ebay gekeken. Wil schoenen bestellen maar vallen de maten in amerika kleiner dan hier?
cissy
Geplaatst: 03-05-11 21:31
er zijn maattabellen genoeg te vinden voor schoenen, deze bijvoorbeeld : http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html Ik heb maat 40 en bestel vaak size 9 en tot nu toe altijd goed. Waar je wel op moet letten is het verschil in heren en dames maten! er staat in de tabel ook W (women) en M (men) achter, neem dus de goede tabel
Weet iemand hoe het werkt als je via PP hebt betaald, maar degene wil het terugstorten? Zij vraagt mijn 'paypal konto' wat moet ik dan geven? Mijn eigen reknr?
toen je je PP aanmaakte heb je een emailadres moeten opgeven, daaraan hangt jouw account, als je dat emailadres aan de verkoper doorgeeft dan weten zij wel genoeg. Ze zouden het ook al moeten hebben als jij je betaling ook via PP hebt gedaan, dus de vraag is eigenlijk een beetje raar. Kun je niet vragen of ze gewoon de betaling terugboeken naar het account waar het vandaan komt? Dat zouden ze moeten kunnen zien als je hun een link geeft naar het item nr wat je hebt gekocht.
nouja als goed is zijn me polirisatie filters aangekomen morge even ophalen bij postkantoor. en me 5 in 1 schermen voor shoot zijn ook onderweg whoehoeeeeeeeeeeee
Lieszje
Geplaatst: 04-05-11 13:39
Kan iemand misschien uitleggen hoe PP nou precies werkt? Ik zag namelijk op ebay een shirt wat ik graag voor mijn vriend wilde kopen.. Dacht dus dat ik me alleen even moest aanmelden voor PP en dat het ook gewoon kon met een bankrekening. Maar als ik wil betalen vraagt hij telkens om de gegevens van mijn creditcard (die ik dus niet heb..). Kom er via de site niet echt uit, heb me dus wel aangemeld op PP via mijn bankrekening.
moonfish13
Geplaatst: 04-05-11 14:00
Ik kan het niet uitleggen, sorry daar ben ik niet handig in. Maar ik wil hem best voor je bestellen?
Pb maar als je wil dat ik hem bestel.
Momenteen wacht ik met smart op mijn nieuwe Myler bitje. Verder nog een kabeltje en een zooitje deodorant. Die deo verkopen ze hier niet meer, dus nu er maar 12 besteld vanuit de USA.
Mijn pakket uit india heb ik trouwens geen invoerkosten over hoeven betalen! Nu duimen dat mijn deo uit de USA er ook doorheen glipt.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 04-05-11 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt