Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik ken lonneke verder niet hoor, ja alleen via bokt zoals de meesten hier, maar het is gewoon erg sneu dat ze nu moederziel alleen in het ziekenhuis ligt terwijl ze net juist weer haar leventje op orde had. Dat gun je gewoon niemand.
En ze heeft het al druk zat met zorgen maken om zichzelf, dan kan ze dit er imo ook niet bij hebben vind ik.
en een hondje aan een hek buiten binden is imo van de gekken
De mensen met aanbiedingen hou ik even achter de hand, mocht het voor langere termijn zijn.
Nogmaals super bedankt allemaal!
Chiqa schreef:KiWiKo schreef:is geen discussie.......... is gewoon een uitleg van het ziektebeeld...........
er valt over een ziektebeeld niet te discuseren.......... zoals ik al zei, je kan banketstaaf als brugman, maar dat hoort bij het ziektebeeld..........
op welke manier wil je daar nou over discuzeuren?
Je scheert ze nu allemaal over een kan, kan jou vertellen dat borderliners niet allemaal voor de regel geen dieren kunnen houden....Dus kijk alsjeblieft uti met dit soort uitspraken.
Marley schreef:Ik ga even niet mijn mening over dit hele gebeuren geven..... dat doet er eventjes niet helemaal toe denk ik....
Marley schreef:doet me geen goed al deze dingen te horen
Chiqa schreef:Doodziek?Lonneke is doodziek dat staat nu even boven alles.
Chiqa schreef:Lonneke is doodziek dat staat nu even boven alles.