Ik wou even zeggen dat ik het heel goed vind wat je doet.. Keith is idd een topman..
veel succes nog
Gentlegiant
Geplaatst: 29-07-10 20:01
Fijn dat jullie ook (gezamelijk) dingen doen wat afleiding is goed
JG indd een dikke pluim dat je er zo makkelijk over praat ik heb respect voor jullie hoor!
Kirsten_S
Geplaatst: 29-07-10 22:05
Nou ik ben heel trots op je dat je al zover gekomen bent! Ik hoop dat je na de periode in de kliniek ook vooruit gaat, zal niet altijd makkelijk zijn, maar dat is iets wat je een plekje moet geven denk ik .
Ik zie het als een berg beklimmen, het is de combinatie van kracht en goed nadenken die je de top doen bereiken. Je kan een stuk(je) naar beneden glijden als je de verkeerde steen pakt, maar uiteindelijk heb je het ritme te pakken en bereik je de top! Ik geloof in je dat je die kan bereiken!
heel erg knap van je dat je er voor gaat! ik volg die programmas van keith bakker altijd, vind dat echt onwijs interessant! erg knap dat je zo aan je zelf kan werken ook met al die camera's etc er bij!
nestle
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-10 12:06
Nogmaals dankje iedereen
Aan de camera's raak je gewend na een tijdje merk je ze niet meer op , alleen op het laatste ga je je soms irriteren aan ze
Maar gelukkig zijn ze nu weg xD Hier gaat alles wel oke , Dinsdag weg geweest naar een vrouwtje met paarden die aan freestyle doet was wel leuk . Eerst zou ik er voor 2weken heen mogen maar dat word me iets te veel dus ga ik er 3 daagjes
Nestle, ik heb het topic in vlagen gevolgd, maar nog nooit gereageerd. Ik vind het ontzettend knap dat je je problemen onder ogen hebt durven zie en ook echt actie onderneemt. Dat doen niet veel mensen je na. Ik wens je alle goeds en ik ben er van overtuigt dat met de instelling die je hier laat zien er echt wel komt. En als het op tv komt ga ik zeker kijken!
p.s. Die Martijn is best een leukerd zo van wat ik zie op tv
Shiloh
Geplaatst: 07-08-10 23:13
Blij te horen dat het allemaal goed gaat met je! Heb ook veel respect voor hoe je het allemaal doet!
maaikj schreef:
De Rechter is een vriend van mij ^^
Op die foto lijkt die jongen zo op Gregory Smith toen die nog jonger was!
Valliej15
Geplaatst: 08-08-10 00:50
hee hee , ik kan het je aanraden , mijn 2linfzus heeft in de afkickkliniek gezeten van Keith in Amsterdam en hij is echt het beste wat me ooit is overkomen !!!! keep up the good work en blijf doorzetten !!!