Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
S_C schreef:@Iepoetjuh
Ja ik oefen al op internet. En ik snap ook dat je een dit niet uit een boek kunt leren maar een moet toch een klein stuk theorie logica achter zitten? deze kan ik nl nergens op het internet vinden
Mandyy schreef:Ik heb het nooit gehad en vind al dat je belachelijk veel fout moet hebben en het daar dan ook nog eens niet op halen. Dat irriteert me.
S_C schreef:Dames.
Bijna is het zover en ben ik ook aan de beurt met autorijden !
Nu ben ik hard aan het studeren voor mn theorie, alleen in mijn boek. Versie 2010 staat geen theorie over gevarenherkenning. Hoe kun je deze nou het beste leren ? of moet ik toch nog een ander boek aanschaffen?
Excuus als het al eerder in het topic voorgekomen is deze vraag maar 7 topics doorlezen werd me even teveel van het goede
Eva_Arno schreef:Ik meld me ook!
Theorie heb ik de 2e keer gehaald. Had de eerste keer 1 foutje teveel.
En 25 Maart mag ik op voor mn praktijkexamen! op de verjaardag van mn broernog eeeeeven geduld!
Moreill schreef:Opel corsa en swift enzo vind ik echt echt echt 10 niksheb ervaring met beide (zowel nieuw als oud) maar dat zijn van die autootjes als je dan met de voorkant iets raakt zit gelijk de halve auto in elkaar :p..
S_C schreef:Dames.
Bijna is het zover en ben ik ook aan de beurt met autorijden !
Nu ben ik hard aan het studeren voor mn theorie, alleen in mijn boek. Versie 2010 staat geen theorie over gevarenherkenning. Hoe kun je deze nou het beste leren ? of moet ik toch nog een ander boek aanschaffen?
Excuus als het al eerder in het topic voorgekomen is deze vraag maar 7 topics doorlezen werd me even teveel van het goede