Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

123468086

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 07:27

Ik had gisteren avond ook een klant bij de TNT moest een pakketje verzekerd versturen, meneer moet daarbij een formuliertje invullen. Meneer was bezig met invullen komt er ineens een vrouw bij hem staan (Zijn vrouw denk ik?). Die meneer vraagt aan mij of hij verder nog iets moet aankruisen. Dus ik zeg tegen die meneer dat er daaronder wat aangekruist moet worden wat van toepassing is. Nou die mevrouw begon me toch te blaffen! Dat ik moest uitleggen wat er stond (stond er letterlijk dus heb het maar opgelezen?) Was er wel eventjes van ondersteboven maar moest erachteraf zo hard omlachen. := Sommige mensen hebben gewoon een rot dag achter de rug denk ik dan maar :P

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 07:55

Wow xx_Kelly_xx, wat een verhaal! Knap dat je zo rustig kon blijven! Ik zou me op zo'n moment hélemaal opzitten vreten. Mensen moesten eens weten wat er zou gebeuren als ik dat pak niet aan had zeg.. Ontzettend lief van die man dat hij het voor je op nam! Dat zijn tenminste klanten waar je wat aan hebt :D

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:06

Was die man ook erg dankbaar, en dat allemaal om een stuk brocolli. :=

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 18:06

Een vriendin van mij die werkt in een restaurant en die vroeg eens aan een klant of het eten smaakte en toen zei hij ''het smaakt goed maar het zou nog lekkerder zijn als jij op m'n bord lag'' :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 18:21

^ Die heb ik toevallig vandaag in Room Raiders gehoord. :+

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 19:21

Ik had pas een klant aan de kassa. Het was nogal druk dus ik gauw kassa erbij anders hebben we 4e in de rij en boodschappen gratis. En mevrouw was idd 4e klant.Deze vrouw heeft altijd wat te zeuren.Komt aan me kassa al helemaal over de rooie. En dat klopt niet die 4e in de rij. En maar mopperen blablabla. Ik was het zat en zei dus tegen mevrouw ( oke niet helemaal met het jumbo gevoel) Ben ik al klaar dan?! Dus ik sla de boodschappen intern aan geef het bonnetje en wens haar een prettige dag en feliciteer haar met haar boodschappen. Ze kijkt me wazig aan en loopt weg.

Komt ze toch later naar me toe. Nou ik was helemaal in shock en echt hartstikke bedankt slijm slijm.
Sindsdien is mevrouw heel aardig tegen me.

Alweer een tijdje terug was er een fout in de kassabon.
Ik retour het maar maak een rekenfoutje.
Mevrouw was al geirriteerd en zegt KAN JE NIET REKENEN OFZO!!!
Ik kan er niet zo goed tegen als klanten zo tegen mij tekeer gaan en zeg wel gewoon sorry mevrouw ik ben ook maar een mens en maak ook wel eens een foutje.
Was ook tegen het zere been.

Je ziet maar weer hoe een kort lontje de mensen tegenwoordig hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 19:28

Het korte lontje is niet eens het enige wat vervelend is. Klanten weten het altijd beter...

Allisonbrood is brood zonder lactose, komt er een meneer helemaal over de rooie dat er vet in zat want het brood wat zacht en dus zat er vet in. En ze kopen het brood omdat het vetvrij is. Ik vraag verbaasd: Is Allison vetvrij brood? 'Ja natuurlijk'
Chef er mij bij gehaalt aangezien meneer niet de indruk gaf dat hij me ging geloven. Chef bevestigt mijn verhaal dat het brood niet vetvrij maar lactose beperkt is. Meneer 'Ja dat weet ik, ik noem het alleen anders. Mijn vrouw moet lactosevrij eten dus kopen we dit brood...' Wat dus niet vetvrij zou zijn, waar meneer zo over de rooie is gegaan. Af en toe valt er geen touw aan vast te knopen. :z

Of als ze zich gaan bemoeien of je het allemaal wel aan kunt als je probeert een oude kaas uit de koeling te snijden. Met mijn 1.66 en 52 kilo gaat het niet vreselijk makkelijk, maar onmogelijk is het niet. Commentaar en opmerkingen maken het alleen niet bepaald makkelijker.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:05

Situatie bij ons vandaag: lekker weer, en dus goed weer om lekker op een terrasje te zitten met een drankje, Wat dus ook veel mensen deden. Gevolg: terras voor 150 man vol en flink doorlopen.

Ik ga naar 2 mensen toe die hals naast een tafeltje zitten en vraag of ik ze kan helpen. "Ja" zegt die man, "we hebben niet eens een tafeltje of een fatsoenlijk stoeltje om wat te drinken". Hoor je ineens zijn vrouw naast hem: "ach man ouwe mopperkont, daar kan dat meisje ook niets aan doen, bestel nou maar gewoon je drinken".

De blik van die man was onbetaalbaar

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:15

Judith_ schreef:
Het korte lontje is niet eens het enige wat vervelend is. Klanten weten het altijd beter...

Allisonbrood is brood zonder lactose, komt er een meneer helemaal over de rooie dat er vet in zat want het brood wat zacht en dus zat er vet in. En ze kopen het brood omdat het vetvrij is. Ik vraag verbaasd: Is Allison vetvrij brood? 'Ja natuurlijk'
Chef er mij bij gehaalt aangezien meneer niet de indruk gaf dat hij me ging geloven. Chef bevestigt mijn verhaal dat het brood niet vetvrij maar lactose beperkt is. Meneer 'Ja dat weet ik, ik noem het alleen anders. Mijn vrouw moet lactosevrij eten dus kopen we dit brood...' Wat dus niet vetvrij zou zijn, waar meneer zo over de rooie is gegaan. Af en toe valt er geen touw aan vast te knopen. :z

Of als ze zich gaan bemoeien of je het allemaal wel aan kunt als je probeert een oude kaas uit de koeling te snijden. Met mijn 1.66 en 52 kilo gaat het niet vreselijk makkelijk, maar onmogelijk is het niet. Commentaar en opmerkingen maken het alleen niet bepaald makkelijker.

Werk je bij van maanen ofzo? Iig, wij hebben ook allisonbrood, maar heb het nog nooit ergens anders gezien. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:16

Nee, alle Jumbo's verkopen ook allisonbrood.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:17

Oke, logisch dat ik dat niet wist, want wij hebben geen Jumbo hier in het westen... Ik vond het al vreemd, kaas snijden en een bakker?!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:45

Bij c1000 verkopen ze ook allison brood :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:40

Bij de Dirk ook :)

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 03:19

En bij de AH ook :')
Dus zo exclusief is het niet :P

Bij de AH was vorige week de geitenkaas in de bonus, maar de actie is (in elk geval in ons filiaal) verlengd. Dus de promo ervan stond nog bij de geitenkaas. Komt een vrouw pisnijdig naar me toe dat het ÉCHT niet kon dat die bordjes er nog stonden en dat het ook ALTIJD hetzelfde verhaal is en dat op dit moment de hele winkel nog met verkeerde bordjes staat. Ik heb daarvoor mijn excuses aangeboden en gevraagd welke bordjes verkeerd stonden. (Dat kon ze me (helaas) niet vertellen). (Indien dat zo was kan ze het voor die prijs meekrijgen als ze het artikel zou willen hebben).

Oké, het was maandag ochtend, dus als er een verdwaald bordje staat wil ik dat best geloven, en dat mag ook niet natuurlijk, maar overdrijven is ook een vak :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:36

Vandaag ook weer een stomme klant/gast meegemaakt!! :(

Ze waren met 4 personen
Komt hij aan met twee webtickets en 2 actie folders (2 halen = 1 betalen)

Ik zeg zo; U kunt nog 1 actie folder bewaren voor de volgende keer, want u heeft er al twee betaald met uw webticket en met 1 actie folder kunt u 2 kaartjes halen, maar u moet wel 1 kaartje afrekenen.

Hij; Ja ik geef toch twee actie folders? SJONGE, krijgen we nou weer dit gezeur!! :( :(
Ik; Ik mag geen twee actie folder aanslaan als er niks betaald wordt meneer. U heeft al 2 webtickets betaald, en u krijgt 1 gratis entree en u betaald 1 kaartje.
Hij; Jaa het is goed met jouw! G*odverdomme, jij kan er ook niks van!
Ik; Ik kan er niks anders van maken (was al behoorlijk geirriteerd aan het raken)
Hij; Haal jij er eens even iemand bij die er WEL verstand van heeft
Ik; Ik zal eens even iemand halen *roept leidinggevende*

Zij; Meneer ze heeft wel gelijk, u moet 1 kaartje betalen om er 1 gratis te krijgen
Hij; EN IS HET NOU HELEMAAL MOOI!!! Ik betaal helemaal niks, je ziet toch dat ik al betaald heb! Verd*mme nog aan toe!
Zij; U heeft voor twee webtickets betaald, maar voor 2 personen nog niet, en u krijgt met uw actie folder 1+1 gratis, dat wil zeggen dat u nog maar 1 kaartje hoeft te betalen.
Hij; DENK JE DAT IK DOM BEN OF ZO? IK BETAAL HELEMAAL NIKS HOOR JE!!!! :( :(

Zij tegen mij; sla maar twee gratis voucher aan, laat maar gaan.
Hij tierde nog lekker even door: HET IS OOK ALTIJD HETZELFDE,, ALTIJD GEZEIK.. G*DVER G*DVER..!!
Ik; Nou meneer, gaat u maar fijn naar binnen hoor! ( _-:( )
Hij opeens de vriendelijkheid zelve; Dankjewel meisje.

Bah! :( Wat kunnen sommige mensen toch zeuren over alles wat los en vast zit.. Blegh

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:39

Hij heeft ergens wel een punt, hoewel dat natuurlijk ook wat vriendelijker vermeld kon worden.
Of staat er duidelijk in de folder dat het alleen geld voor kaartjes die aan de kassa worden gekocht, en niet voor online tickets?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:39

En hij mocht zonder te betalen naar binnen?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:22

Nee staat er niet bij, maar dan nog hoeft hij niet zo te reageren.
Ik ben ook maar een mens.
En ik moet natuurlijk wel klantvriendelijk zijn, maar ik laat me niet als een stuk vuil behandelen. :')

@Saskiaatje, ja ze hadden voor 2 webtickets betaald en voor 2 kaartjes niet. We hadden het helemaal gehad met ze, volgende keer zal het wel anders lopen :=
We hadden het er al over gehad ook met baas, wat we dan moeten doen.
En die zal de volgende keer (als hij weer zo gaat lopen tieren) de situatie komen oplossen..

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:24

Nou, ik had hem helemaal niet binnengelaten. Kom op zeg, regels zijn regels, het is toch logisch dat je met 2 kaartjes voor 1 betalen + 1 gratis, niet 2x gratis mag?

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:26

Ik zie trouwens wel dat zeuren loont, gratis broccoli, gratis tickets :P :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:27

Ja ik had m ook echt niet binnengelaten..
Zoek het lekker uit met je grote mond, dacht ik.. :=

Maar goed, leidinggevende beslist uiteindelijk.

Je hebt gelijk BlackEyed, zeuren loont :=
Maar ik heb zelf ook bij Jumbo gewerkt en hoe makkelijk ze daar alles weggeven of nieuwe geven of wat dan ook, is niet normaal meer.

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:52

Eigenlijk creëer je dan wel zeurende klanten, als ze eenmaal door hebben dat ze dan spullen gratis krijgen :=

Ik vind de Jumbo een erg fijne winkel en het komt echt niet in me op op tegen het kassameisje te gaan zeuren.
Misschien omdat ik er zelf ook een ben geweest :')

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:58

Ik mopper of klaag niet zo snel maar laatst had ik een zak appels gekocht, na 2 dagen sprongen de appels doomidden dmv gisten. Heb het gemeld bij de kassa, mocht zo een nieuwe zak meenmen, ander merk was ook niet erg.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:10

Staat er dan in de folder niet duidelijk 1+1? Als alleen die 1+1 er staat is het al duidelijk zat. Bovendien met logisch nadenken kom je er wel op dat je nooit helemaal gratis komt. En ik vind het nog best netjes opgelost eigenlijk. Je legt tig keer hetzelfde uit, dan ben je er uiteindelijk ook wel klaar mee. En je hoeft je idd niet als oud vuil behandeld te worden. Als leidinggevende zijnde had ik ze OOK niet binnengelaten. Gratis dan he, wel als dat ene kaartje betaald was. Zo leer je de mensen idd dat zeuren loont. Doet ie het de volgende keer wéér..

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:37

BlackEyed schreef:
Ik zie trouwens wel dat zeuren loont, gratis broccoli, gratis tickets :P :')

Jij zegt wat ik denk. ;) Wie weet zijn veel dingen wel gewoon gespeeld om goedkoper uit te zijn. :P