Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Judith_ schreef:Het korte lontje is niet eens het enige wat vervelend is. Klanten weten het altijd beter...
Allisonbrood is brood zonder lactose, komt er een meneer helemaal over de rooie dat er vet in zat want het brood wat zacht en dus zat er vet in. En ze kopen het brood omdat het vetvrij is. Ik vraag verbaasd: Is Allison vetvrij brood? 'Ja natuurlijk'
Chef er mij bij gehaalt aangezien meneer niet de indruk gaf dat hij me ging geloven. Chef bevestigt mijn verhaal dat het brood niet vetvrij maar lactose beperkt is. Meneer 'Ja dat weet ik, ik noem het alleen anders. Mijn vrouw moet lactosevrij eten dus kopen we dit brood...' Wat dus niet vetvrij zou zijn, waar meneer zo over de rooie is gegaan. Af en toe valt er geen touw aan vast te knopen.![]()
Of als ze zich gaan bemoeien of je het allemaal wel aan kunt als je probeert een oude kaas uit de koeling te snijden. Met mijn 1.66 en 52 kilo gaat het niet vreselijk makkelijk, maar onmogelijk is het niet. Commentaar en opmerkingen maken het alleen niet bepaald makkelijker.