Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Ik vind 25 euro in je eenje al weinig, maar als je vriend 2 a 3 dagen mee-eet denk ik niet dat je ermee rond komt.
In Lisse hebben ze een Digros (soort Dirk toch) maar die vind ik helemaal niet goedkoperalleen met bepaalde aanbiedingen en artikelen misschien.
Equimotion schreef:Issy schreef:Maar ik maak bijvoorbeeld een rundvlees stoofschotel, voor 8 personen, daar gaat al vlees in voor 20 euro.
Je kunt ook een kip in de oven zetten, die kost nog niet de helft
Equimotion schreef:Dan kom je maar bij mij een keer kip eten
Ik ben het wel met je eens hoor, als je een keer aparte dingen gaat halen ben je gewoon al snel duurder uit. Als je daar het geld gewoon voor hebt maakt het ook niet zoveel uit allemaal. Maar als je dat niet hebt is het ook mogelijk om heel feestelijk te koken op een minimaal budget.
laetitia schreef:Boeuf Bourguignon = smullen! Heb het laatst voor mij en mijn vriend gemaakt mét biologische runderlapjes van de Dirk (die hebben tegenwoordig ook een klein assortiment biologisch vlees, ik eet heel weinig vlees en als ik het wel eet is het biologisch).
Ik was iets van 3,50 kwijt voor runderlapjes voor 2 personen.
We hebben echt gesmuld...
nowornever schreef:ik neem ook altijd brood mee van thuis. Mijn collega`s zijn gemiddeld 5 euro per dag kwijt om tussen de middag te eten dat is dan alleen al 25 euro per week. Echt zonde van het geld.