Ik heb morgen om 14:00 mijn TTT. En daarvoor nog een uur rijles maar ben zelfs daar al rete zenuwachtig voor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chann schreef:Oeps, was dit topic een beetje kwijtgeraakt!
Kom nu toch stiekem nog maar even langs...
Heb morgen m'n examen! Om kwart voor 11. Ben benieuwd, hoop vooral dat de situaties en m'n examinator me allemaal meezitten!
magic_lover schreef:Chann schreef:Oeps, was dit topic een beetje kwijtgeraakt!
Kom nu toch stiekem nog maar even langs...
Heb morgen m'n examen! Om kwart voor 11. Ben benieuwd, hoop vooral dat de situaties en m'n examinator me allemaal meezitten!
mooie tijd hoor, bij mij was het vandaag lekker rustig om die tijd
Succes iedereen!!
Chann schreef:Dankjullie!
Heb idd een paar keer om deze tijd gereden en 't was elke keer heerlijk rustig, dus dat valt mee. Hopen dat 't morgen ook zo lekker rustig is.
Ben nu eigenlijk helemaal nog niet zenuwachtig, hoop dat dat morgen ook nog zo blijft!
Ik hoop trouwens dat ik ook de snelweg op mag en zo min mogelijk in de wijkjes waar ik fouten kan maken, haha.
Haha, ik hoop wel veel... Geloof dat 't nu vooral van geluk afhangt.
_Denise schreef:Ik heb even een vraagje.
Mag je met een combinatie, totaal langer dan 7m, inhalen via de linkerrijstrook op een snelweg met 3(of meer) rijstroken?
Ik zit namelijk met een dilemma. Want als degene die je wilt inhalen 80 rijd, dan mag jij met 90 inhalen. Maar je mag niet met een combinatie van totaal langer dan 7m op de linkerrijstrook rijden.
magic_lover schreef:Mijn huis is helaas niet zo dichtbij als de stadChann schreef:Dankjullie!
Heb idd een paar keer om deze tijd gereden en 't was elke keer heerlijk rustig, dus dat valt mee. Hopen dat 't morgen ook zo lekker rustig is.
Ben nu eigenlijk helemaal nog niet zenuwachtig, hoop dat dat morgen ook nog zo blijft!
Ik hoop trouwens dat ik ook de snelweg op mag en zo min mogelijk in de wijkjes waar ik fouten kan maken, haha.
Haha, ik hoop wel veel... Geloof dat 't nu vooral van geluk afhangt.
haha ach ik hoopte ook dat ik naar huis mocht rijden, en voila ik mocht het ook
scheelde misschien ook wel dat ik had gezegt dat ik niet zo bekend was in de stad...
en beter dat je nog geen zenuwen hebt, had ik ook weinig hoor.. heb als een blok geslapen alleen toen we zaten te wachten bij het CBR tot ik mocht, en daarna de auto uit voor de uitslag gierde ze wel even door mijn lijf heen