hier is het gevoelstemp -15 ofzo? brr iig heeeel koud. was net bij mijn paard, daar was het dan op de thermometer -7... raar weer hoor, kwam daar aan zat het potdicht, ben minuutje binnen loop weer naar buiten, en de mist is ineens verdwenen als sneeuw voor de zon Nu de sneeuw zelf nog...
ik hoop ook heel erg dat die weersites gelijk hebben, dat het én hier in het noorden meevalt en we weinig tot geen sneeuw krijgen, én het volgende week wat warmer wordt, want echt nog even en ik ga serieus overwegen om te emigreren
+6 graden, dat klinkt echt als zomer momenteel....
Aukelizzy
Geplaatst: 08-01-10 17:04
Het is hier ook nog heel koud bijna -6. Ik heb op buienradar 24 uur voor uit gekeken en volgens die gaat het morgen wel in het gehele land sneeuwen.
Hier, nabij Heerenveen, is het op dit moment -7 graden. Nog steeds ligt er sneeuw, en de bomen zijn helemaal wit van de vorst. Het heeft nog niet gesneeuwt vandaag, helder weer maar het voelt ontzettend koud aan.
magic_lover
Geplaatst: 08-01-10 17:25
ik moet helaas ook nog door de kou naar m'n werk.... al blijf ik liever warm binnen.
iefke
Geplaatst: 08-01-10 17:26
Pak jezelf maar extra in, want het is echt snijdend. En het was 'maar' -3 hier...
Erg he Iefke... Ik kwam daarstraks op dordrecht en daar was het gewoon warm vergeleken met Leiden, dus ik sms naar mijn zus dat het hier maar -4 is, gelukkig niet zo koud .
Ik moet zo ook de deur uit en dan vanavond weer terug.... ook naar werk. Morgen moet ik ook werken..ben benieuwd hoeveel mensen er komen werken en winkelen
Ik stond vanmiddag op het station, daarna zit ik 3 kwartier in de bus, na die 3 kwartier waren mijn voeten nog bevroren! Direkt lekker de warme sloffen aan getrokken en niet meer uit gedaan!
hier is het ook nog steeds ijs en ijs koud.. Ik had op dit moment al heel graag mn rijbewijs gehad want op de scooter vriest alles er af
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 08-01-10 18:01
Hier ook dik min 6, als het inmiddels niet kouder is. En zo koud voelt het ook aan!!! Brr. Morgen naar een binnenbak, zadelmaker komt. Ik word gelukkig met de trailer heengebracht, hoef ik alleen maar 3 kwartier terug te rijden. Neem de zweetdeken maar mee, niet voor het paard, maar om over mijn eigen benen heen te slaan
Zo meteen nog weer weg, heb vanmiddag een lekkere, warme, met fleece gevoerde broek gekregen voor mijn verjaardag aanstaande maandag, dus dat maakt het een klein beetje goed. Mijn moeder was zo lief om hem nu al aan mij te geven
Ingmar_
Geplaatst: 08-01-10 18:19
iefke schreef:
Pak jezelf maar extra in, want het is echt snijdend. En het was 'maar' -3 hier...
Dus het was bij mij nog veel kouder? Het was hier vanochtend -6, toen ik weer naar huis ging was het -5. Ik had het zoooo koud en ik kon alleen maar denken "ohh ik heb het zooo koud, het is zooo koud, ohhh kouuddd!"