Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Kendra schreef:@Muzefee: Pff...gisteren nog paard opgehaald uit de kliniek in Wolvega....goede timing dus , had het vandaag niet gered!
Vanmorgen was het hier redelijk, paarden nog snel even een paar uur buiten gehad.
Nu weer sneeuw en ook veel wind, al mijn vanmorgen uitgeschepte paadjes over het erf waaien weer dicht.
Levensgevaarlijk.
babe schreef:Ik zit nu in Enschede maar woon in Friesland vlakbij Leeuwarden.
Hier in Enschede ligt haast niks. Maar toen ik vrijdag uit Friesland vertrok lag er in ons dorp nog 50 cm.. En het dak begon te lekken door de grote lading sneeuw, heb er emmers onder gezet.. Maar weet iemand hoe het er nu in Friesland uit ziet? Is er nog meer sneeuw bij gekomen of valt dat mee?
Muzefee schreef:babe schreef:Ik zit nu in Enschede maar woon in Friesland vlakbij Leeuwarden.
Hier in Enschede ligt haast niks. Maar toen ik vrijdag uit Friesland vertrok lag er in ons dorp nog 50 cm.. En het dak begon te lekken door de grote lading sneeuw, heb er emmers onder gezet.. Maar weet iemand hoe het er nu in Friesland uit ziet? Is er nog meer sneeuw bij gekomen of valt dat mee?
VEEL sneeuw.