Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jannie86 schreef:wat denken jullie, ik moet om 1 uur in leeuwarden zijn morgen, voor een intake gesprek bij een uitzendbureau, omdat ik ergens voor in aanmerking kom, en dus ook zeker kans maak op de baan! donderdag was er al zoveel sneeuw en toen dus afgebeld en morgen is dus de nieuwe afspraak, maar er igt hier zoveel, ommet de auto te gaan durf ik eigenlijk niet, en het is afwachten of het OV rijd....
LauEef schreef:magda_90 schreef:Vertraging vind ik nog acceptabel maar helemaal niet rijden niet. Begrijpelijk dat het morgen eventueel plat ligt maar fijn is anders.
Ben ik het helemaal mee eens hoor. Gelukkig rijden 99,9% van de bussen wel, kleine uitzondering die niet rijdt.
joyce2 schreef:Mn ouders vliegen vandaag terug van een weekendje Londen. Toen ik voor het laatst keek zou er 3 uur vertraging zijn, maar kreeg net een smsje, mn ouders hadden geluk, bleef bij ruim een uur vertraging. Maarja, straks komen ze in NL aan en dan is het duimen voor ze dat de treinen rijden van A'dam naar Utrecht! Arme mensjes, stuur je ze een lang weekend weg naar Londen, komen ze helemaal gestressed terug