alleen dingen doen, wie doet dat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Prrrr

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-23 10:14

Omdat het er mooi is :) Veel plezier!

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 13:46

Haha, ja dat zeker! Dank je wel! Merk wel dat hier op gran canaria weinig canarien Engels spreken. Met handen en voeten komen we er ook wel. Volgende keer ga ik wel voor een hotel waar minder Nederlanders zitten. De Nederlanders die er zitten zijn vrij gesloten. Heb nog niet echt ergens met iemand een klein gesprek aan kunnen knopen. Ach, ik heb het naar mijn zin. Wil soms te veel, alleen wordt door de warmte toch een halt toe geroepen.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 13:13

Momo94 schreef:
Haha, ja dat zeker! Dank je wel! Merk wel dat hier op gran canaria weinig canarien Engels spreken. Met handen en voeten komen we er ook wel. Volgende keer ga ik wel voor een hotel waar minder Nederlanders zitten. De Nederlanders die er zitten zijn vrij gesloten. Heb nog niet echt ergens met iemand een klein gesprek aan kunnen knopen. Ach, ik heb het naar mijn zin. Wil soms te veel, alleen wordt door de warmte toch een halt toe geroepen.

Lastig he als mensen niet met je lijken willen te praten. Het kan allemaal zo leuk zijn, dan vind ik het zelf altijd wat frustrerend als ik daar dan sta met mijn goeie bedoelingen en ik geen enkel leuk respons terug krijg.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 15:58

Uhu, dat klopt. Ach, ik bedenk maar weer ook al heb ik niemand om mee te praten. Ik heb toch wel schik! :D

Heb sowieso al een kamer upgrade. Single rooms waren overboekt. Nu heb ik een double room, Bed voor 2 personen, grote badkamer, een soort van woonkamer met eetkamer erbij en nog eens een balkon. Ik zou ook een hyundai i10 hebben om mee rond te rijden, maar die zijn ook overboekt en is een nieuwe fiat 500 geworden. *\%/*

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 16:59

Damn! Jij hebt iets goed gedaan met je karma het afgelopen jaar :))

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 17:08

Lekker Momo! **\O/**

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 21:50

Dat denk ik ook. :D Ik probeer toch altijd al kleine dingetjes te doen om zelf al te beginnen en hopelijk de wereld een betere plaats te maken. Heeft zijn vruchten afgeworpen. :D

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 17:46

Klinkt allemaal goed Momo!

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 19:12

Hier vandaag eindelijk de voorstelling van Les Miserable die ik in april had geboekt. Ik weet niet of dit iets blijvends in om iig in Nederland te doen, voel me toch enorm opgelaten en onzeker. In Londen lijkt het toch heel normaal om dingen in je eentje te doen. Vreemd hoe dat per land verschilt dan

Edit; zo stoer en blij als dat ik hier verkondigde in april dat ik ging. Wil ik nu eigenlijk direct omdraaien, zo stom. Alleen omdat je eigenlijk afwijkt van wat normaal gesproken ‘normaal’ is om iets met z’n tweeën of meer te doen

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 20:56

Herkenbaar hoor, hier in NL zou ik niet zo snel in m'n eentje ergens gaan eten bijvoorbeeld. Maar als ik in m'n eentje in het buitenland ben heb ik er ineens geen probleem meer mee. Best gek inderdaad.

Volgende week vrijdag ga ik een lang weekend naar Duitsland in m'n eentje. Of nouja alleen, ik neem wel m'n hond mee. Heb er zin in. :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 09:33

@Mandarijn
Veel plezier!

Hier in mijn uppie echt een leuke vakantie gehad. Zondag, maandag was wel wennen, maar toen ik echt doorhad dat ik niks hoefde te overleggen ging ik los met mijn huurauto!
Zal van de week even enkele foto's plaatsen. Heb ook super leuke excursies gedaan en zelfs een astronomie workshop! Die was echt zo gaaf!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 13:03

Ik zit weer in dubio, ga ik alleen op vakantie wat ik niet zie zitten of ga ik dubbel betalen om een vriendin mee te nemen die het niet breed heeft...??

Ik kreeg op bokt de tip mauritius.....nu ben ik verliefd maar dat is mega duur en is een lange reis met overstap.

Ik kan dan verzanden in: laat maar, jullie doen het gewoon, zo knap.

Momo: in welk hotel zat je?

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 13:48

@Zonnetje81 dat is dan wel een lastige beslissing. Als je niet alleen wil zou ik voor optie 2 gaan, maar dan een goedkopere bestemming? Eventueel mauritius voor een andere keer bewaren?

Ik zat in Playa Del Ingles en dan bull hotel eugenia victoria & spa. Leuk hotel. Te veel Nederlanders. :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 19:25

Mijn weekendje alleen weg bevalt super!
Prachtige wandelingen gemaakt (wel spierpijn van het klimmen :+ ), lekker gegeten. Tussendoor gewoon even kunnen bijkomen in de hotelkamer zonder dat iemand daar iets van kon vinden.
M'n hond heeft het ook enorm naar d'r zin. Al met al jammer dat het morgen alweer tijd is om naar huis te gaan.

Ik heb deze keer wel voornamelijk in het hotel gegeten, merk dat daar de drempel deze keer lager is omdat mensen daar natuurlijk vaker alleen gaan eten. Ben vanmiddag ergens anders gaan lunchen en dat voelde toch anders ineens. Vorige weekend weg alleen had ik daar geen last van. Stom.
Maargoed, boek mee - hond aaien en dan is het allemaal weer prima. :D

De omgeving is echt prachtig overigens. <3
Afbeelding

Afbeelding

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 03:24

Hier onderweg terug uit Jordanië. Ruim 2 weken samen (met een bokker die ik pas op de luchthaven voor het eerst heb gezien) en daarna nog anderhalve week alleen. Normaal ga ik altijd helemaal alleen (dat was nu eerst ook het plan) maar het kwam toevallig op m’n pad om samen te gaan.
Voor de vakantie ben ik meerdere keren in m’n eentje uit eten geweest via social deal. Aanrader. En voor december heb ik een kaartje voor die zauberflote in het Concertgebouw.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 08:55

@mandarijn en dorine92

Wat leuk allemaal! Fijn dat jullie ook zoveel plezier hebben gehad! :D

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 09:28

Wat leuk Dorine! Jordanië is ook best een stuk weg nog.

Ik ben alweer aan het oriënteren voor m'n volgende weekend weg. Met hond. :D
Hebben jullie nog aanraders? Het liefst met de auto te doen. Wil volgend jaar eigenlijk in etappes naar Zweden rijden en daar een rondje doen, maar mocht dat niet lukken heb ik graag vast andere opties.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 12:22

Pff.... waarom goede karma op vakantie met upgrades.. als ik nu vanwege een mond keel tumor mijn kat in heb moeten laten slapen... ik ben gebroken.. kapot.. hij had nog een aantal jaren extra moeten hebben. 13 is misschien respectabel, maar toch nog te jong.. behandelen zou egoïstisch zijn geweest.. mijn hart huilt.. |(

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 15:57

Gister alleen naar het 5 seconds of summer concert geweest en de brug bij Gorinchem was dicht dus ik moest anders naar huis rijden. Maar het is wel gelukt. Concert was echt gaaf. En het auto rijden ging ook goed. Als ik daar nou wat vertrouwen terug in krijg hé.

Ik ben wat brak vandaag.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 15:58

Momo94 schreef:
Pff.... waarom goede karma op vakantie met upgrades.. als ik nu vanwege een mond keel tumor mijn kat in heb moeten laten slapen... ik ben gebroken.. kapot.. hij had nog een aantal jaren extra moeten hebben. 13 is misschien respectabel, maar toch nog te jong.. behandelen zou egoïstisch zijn geweest.. mijn hart huilt.. |(

Oh wat naar, heel veel sterkte. :knuffel:

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 20:09

Momo94 schreef:

Oh nee, wat erg!
Heel veel sterkte :knuffel:

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:35

Mandarijn schreef:

Voor mijn doen is het dichtbij. Ik ben begin dit jaar naar Zuid Afrika geweest in mijn eentje, en vorig jaar herfst naar Cuba en in juni de Dominicaanse Republiek. Allemaal in mijn eentje. En ik ga eind dit jaar ook weer naar de Dominicaanse, om vanaf daar een rondje Caribbean te doen

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:42

Dorine92 schreef:
Mandarijn schreef:

Voor mijn doen is het dichtbij. Ik ben begin dit jaar naar Zuid Afrika geweest in mijn eentje, en vorig jaar herfst naar Cuba en in juni de Dominicaanse Republiek. Allemaal in mijn eentje. En ik ga eind dit jaar ook weer naar de Dominicaanse, om vanaf daar een rondje Caribbean te doen

Wat gaaf zeg!

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 13:49

Mandarijn schreef:
Dorine92 schreef:

Wat gaaf zeg!

Ik kan het iedereen aanraden :D

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 16:52

Hier as we speak onderweg naar mijn eerste concert alleen. Heb er echt zin in! :D