Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Momo94 schreef:Haha, ja dat zeker! Dank je wel! Merk wel dat hier op gran canaria weinig canarien Engels spreken. Met handen en voeten komen we er ook wel. Volgende keer ga ik wel voor een hotel waar minder Nederlanders zitten. De Nederlanders die er zitten zijn vrij gesloten. Heb nog niet echt ergens met iemand een klein gesprek aan kunnen knopen. Ach, ik heb het naar mijn zin. Wil soms te veel, alleen wordt door de warmte toch een halt toe geroepen.
Momo94 schreef:Pff.... waarom goede karma op vakantie met upgrades.. als ik nu vanwege een mond keel tumor mijn kat in heb moeten laten slapen... ik ben gebroken.. kapot.. hij had nog een aantal jaren extra moeten hebben. 13 is misschien respectabel, maar toch nog te jong.. behandelen zou egoïstisch zijn geweest.. mijn hart huilt..
Momo94 schreef:Pff.... waarom goede karma op vakantie met upgrades.. als ik nu vanwege een mond keel tumor mijn kat in heb moeten laten slapen... ik ben gebroken.. kapot.. hij had nog een aantal jaren extra moeten hebben. 13 is misschien respectabel, maar toch nog te jong.. behandelen zou egoïstisch zijn geweest.. mijn hart huilt..
Mandarijn schreef:Wat leuk Dorine! Jordanië is ook best een stuk weg nog.
Dorine92 schreef:Mandarijn schreef:Wat leuk Dorine! Jordanië is ook best een stuk weg nog.
Voor mijn doen is het dichtbij. Ik ben begin dit jaar naar Zuid Afrika geweest in mijn eentje, en vorig jaar herfst naar Cuba en in juni de Dominicaanse Republiek. Allemaal in mijn eentje. En ik ga eind dit jaar ook weer naar de Dominicaanse, om vanaf daar een rondje Caribbean te doen
Mandarijn schreef:Dorine92 schreef:Voor mijn doen is het dichtbij. Ik ben begin dit jaar naar Zuid Afrika geweest in mijn eentje, en vorig jaar herfst naar Cuba en in juni de Dominicaanse Republiek. Allemaal in mijn eentje. En ik ga eind dit jaar ook weer naar de Dominicaanse, om vanaf daar een rondje Caribbean te doen
Wat gaaf zeg!