'Jonge' Tienertjes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: 'Jonge' Tienertjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:30

het staat op internet dus je mag het afzeiken

'dat is echt het lelijkste paard wat ik ooit gezien heb.

( wie snapt 'em? ) '

'zo baas zo paard"

'ik verbaas me altijd over mensen met zo'n dikke reet/bovenbenen, ik heb de neiging het om te rekenen naar een aantal frietjes met. moeilijk om voor te stellen dat daar ook nog gewoon een bot in zit '

'ik kan me altijd moeilijk voorstellen hoe mensen zo door het leven kunnen gaan want laten we eerlijk zijn 99% is een elk pondje door het mondje geval '

'ja ik voel me al een dikzak als ik een magnum eet, maar zulk soort mensen hebben dus kennelijk totaal geen zelfdiscipline of gene ofzo. en dan van die strakke broeken dragen jakkes '

Zal ik nog even doorgaan met quoten?
Ja dit is allemaal over mij gezegd en als ik het nu herlees word ik weer woedend. Sorry maar je zeikt gewoon niet zomaar mensen af omdat jij ze 'raar' vind
Moiryn is je vraag beantwoord of ik ooit gepest ben?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:35

DDW1190 schreef:
ManonR_ schreef:
Pfff ik dacht al dat het aan mij lag. Blijkbaar niet.
beetje domme opmerking, dus als iemand toevallig op jou hyves komt, en die vind iets niet mooi aan jou, kan diegene er ook hele banketstaaf teksten op kladden...
Nee, ik heb mijn Hyves op privé staan :). Heb geen behoefte aan de mening van vreemden over foto's die ik op mijn Hyves heb staan.

Overigens heb ik geen 'hele banketstaaf teksten' op haar Hyves 'geklad'.
Laatst bijgewerkt door Kiwipitje op 21-01-10 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:37

Ik heb nooit gezegd dat je maar mocht afzeiken als het op internet staat. :+

Natuurlijk is het poedersuiker als je gepest bent (ik ook, toevallig om precies hetzelfde, en heb er genoeg aan overgehouden..), maar ik heb dat meisje niet afgezeken, maar kan het echt wel begrijpen als mensen dat doen, hoor. Bij haar vind ik het zo extreem dat ik me afvraag of haar ouders er niks van zeggen.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:41

Het gaat inderdaad om de extreemheid en de 'kijk mij nou eens' factor. Normale mensen die ik misschien niet mijn type vind, daar zal ik echt niet zomaar wat van zeggen, maar kom op. Dit vraaagt er zo'n beetje om. En 1400 'vrienden' komop man.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:47

Ik sluit me volledig aan bij Qimm. Tuurlijk zijn die foto's een beetje belachelijk en sletterig, maar ik snap echt niet dat een wildvreemde zich geroepen voelt daarover wat te zeggen.
Een geintje vind ik dat zeker niet, of mijn gevoel voor humor ligt toch wat anders. Ik vind dat je met dat soort opmerkingen toch bewust bezig bent om iemand te kwetsen. Of diegene nou zijn of haar foto's openbaar plaatst of niet, dergelijk commentaar kun je beter voor je houden.
Het gaat vaak om jonge meisjes die hun onzekerheid verbergen achter een dikke laag make up en een grote bek.
En jij vind misschien wel dat ze erom vraagt, maar je kan toch ook zo volwassen zijn om je mond dicht te houden. Mijn inziens is het gewoon pesten, misschien niet in de ergste vorm, maar je kan er wel iemand pijn mee doen.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:49

Lieke schreef:
ik snap echt niet dat een wildvreemde zich geroepen voelt daarover wat te zeggen

En wat doe je dan hier;
Lieke schreef:
Tuurlijk zijn die foto's een beetje belachelijk en sletterig

Tadaaaaaaaaaa!

Of ken je haar soms? Dat je er toch wat van zegt...

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:00

Ja leuk en aardig, en ik kan me heel goed voorstellen wat julie hierover denken. En natuurlijk is het heerlijk lekker te 'roddelen' en af te geven op dit soort fenomenen, want kom op wie vindt dat nou vervelend?

Maar toch vind ik het niet kunnen dat jullie hier links van foto's plaatsen om er vervolgens op een openbaar forum op af te geven. Denk even na voor je wat doet. Of diegene haar foto's nu publiekelijk heeft gemaakt of niet. Jij zou het ook rot vinden als jij je hyvesfoto terugvind met allerlei commentaar. Ik vind dan ook dat moderators die links moeten verwijderen!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:03

Je snapt best wat ik bedoel.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:05

Tja maar kijk. Ik vind mijn Hyvesfoto's niet op een openbaar forum terug omdat ik A. Geen 1400 vrienden heb die mijn foto's 'respecten' zodat ik in die kolommetjes terecht kom. En B. Geen publiek Hyves profiel heb.

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:11

ManonR_ schreef:
Tja maar kijk. Ik vind mijn Hyvesfoto's niet op een openbaar forum terug omdat ik A. Geen 1400 vrienden heb die mijn foto's 'respecten' zodat ik in die kolommetjes terecht kom. En B. Geen publiek Hyves profiel heb.

Dat vind ik geen excuus om iemand hier aan de schandpaal te zetten!

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 18:22

Omg alsof dit zo erg is.. ze kan er easily iets aan doen: namelijk een handdoek over d'r gezicht halen.
Lachen met overgewicht vind ik héél wat anders.
(en ik vind niet dat je aan een foto kan zien of iemand sletterig is? )

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 18:28

ManonR_ schreef:

Mee eens.

Het is vast niet de bedoeling van het meisje geweest om negatieve reacties te krijgen, maar ze vraagt wel om aandacht, die ze dan ook genoeg krijgt.
En als we niet over een wildvreemde moeten oordelen, zou ze er zelf voor moeten zorgen dat niet iedereen haar foto's kan zien. Dit kun je makkelijk afschermen op hyves. ;)

En de schandpaal? Ze krijgt genoeg positieve reacties. Het is vast niet leuk voor haar om negatieve dingen te horen, maar ze maakt het er wel een beetje naar. ;)
Daarom hoeven we in principe er niet op te reageren, maar soms wordt je gewoon melig van grappige negatieve opmerkingen van anderen dat je zelf zin krijgt om ook wat grappigs te plaatsen. Ik heb er één reactie bijgezet en als ze die gewoon positief opvat kan ze er zelf ook wel om lachen. :) Het was namelijk geen hele banketstaaf reactie, gewoon een grapje.

Lachen om iemand met overgewicht vind ik ook idd wat anders dan lachen om iemand die zo graag aandacht wil dat ze zich maar volplamuurt en zichzelf nog eens flink bewerkt met photoshop. :)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:04

misschien is ze heel onzeker over haar uiterlijk en probeert ze er op deze manier om toch aan het schoonheids ideaal te voldoen

je-weet-het-niet

dus ik denk niet dat het aan een stel wildvreemden is om te bepalen of ze het er naar maakt

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:31

Ja. Misschien.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:58

Hmmm. ik vind dat er best wat van gezegd mag worden.
Zeker omdat er bij staat: Hatelijke teksten worden meteen verwijderd, je kent me niet, blabla.
Tja, wat wil ze dan? als ze zich zo 'sletterig' opstelt, en dan ook nog alle reacties gaat verwijderen die negatief zijn,
dan vind ik d'r overkomen als een arrogant rotkind dat alleen maar houdt van de aandacht van geile jongens.. :o sorry,
misschien is ze wel onzeker, maar er mag best eens tegen d'r
gezegd worden dat dit niet de manier is om je onzekerheid te verbergen..

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:13

natuurlijk staan 13-jarigen open voor goedbedoeld advies, ze zijn absoluut niet eigenwijs en willen helemaal niet zelf beslissingen maken. Hoe meer ze horen dat het verkeerd is hoe meer ze het vol zullen blijven houden. Ze komt zichzelf nog wel een keertje tegen, maar dat is niet aan ons
Wijsheid komt met de jaren

vind ik

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:08

Ik zou zeggen pas je vooral aan het niveau van die meisjes aan door opmerkingen te maken.
Zoals ik zei, ik begrijp de lol er ook heus wel van. Alleen vind ik het niet kunnen dat zo iemand met haar foto hier in een forum wordt geplaatst en uitgebreid besproken.

Maar jullie moeten het zelf maar weten, dit is mijn mening die wilde ik even laten horen en nu ga ik me er niet meer mee bemoeien :)

Tessa_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 16:15

Mijn haar meot gewoon goed zitten even een bostel doorheen haarspray allerlij troepjes. Mascara op mijn ogen! picobello heb namelijk een redelijk gaaf huisje voor een (nog/half eignelijk nietmeer ma qua gedrag wel) Puberend kind!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 16:31

*Link verwijderd*
Ik ben zelf dan ook 'puberend' kind, en JA, ik heb mijn haren gehighlight. En NEE, ik vraag niet of mensen mijn foto willen respecteren. Zelf hoef ik geen aandacht van 'geile jongens', want op die foto staat er immers een waakpaard naast!

Wat ik hiermee wil zeggen; Scheer niet iedereen over een kam!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 17:12

Dit topic is al behoorlijk oud, daarom hier een slotje.