KiittY schreef:Ik ben geslaagd voor mijn theorie!!!
Had bij gevarenherkenning 5 fout en bij de rest maar 3, dus ben er super blij mee
Netjes, gefeliciteerd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

je was dus even wat afgeleid.. ook vervelend dat je een andere instructeur had! Maar de laatste lessen voor het examen gaan bij veel mensen gewoon bagger he
en dan zal je zien dat het op je examen ineens goed gaat.
hihi, is het je eigen auto of auto van je ouders/ vriend?
ik ben nou al 2 keer heen en terug gereden naar iets, de ene keer met mijn moeder en de andere keer met mijn vader. Beide zeiden dat ik echt perfect rij en dat ze me de auto gewoon toevertrouwen. Dus waarom zou ik nou weer tegen paaltjes op gaan rijden?
. Ik was niet echt zenuwachtig ofzo. Misschien een beetje.. Zette 'm te vaak in de 3 ipv de 1. Lucifer123 schreef:Zucht...
K*t zooi alweer gezakt...
Op de rotonde vergat ik te stoppen voor een fietser. En dat terwijl ik hem wél had gezien. Dacht gewoon dat ie de andere kant opging. Hoe dom kun je zijn..
Zijn er meer mensen meer dan twee keer gezakt?
.. Telkuns als ik kon kon mijn instructeur niet.. En 2 weken ziek geweest.. maar gelukkig straks weer
.. Alleen wel meteen 1,5 uur
Ik heb altijd 2 uur les, heerlijk!
Ik heb nu alles geleerd zeg maar, maar nu alles oefenen oefenen oefenen zodat dingen straks meer automatisch gaan (zoals kijken etc.)
Maar ik heb er vertrouwen in, komt goed denk ik .... En dan meteen opgeven voor TTT, zodat ik voordat ik naar Zuid-Afrika ga nog mijn TTT kan halen en daarna op kan voor mijn rijbewijs. 

Mowoah schreef:@slaslique; hoeveel lessen heb je gehad?