Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nanne schreef:spatter schreef:beseffen jullie wel dat als jullie haar ook laten vallen ze helemaal niemand meer heeft?
Beseft de TS dat hier mensen "gekwetst" zijn omdat ze haar uit man en macht hebben geprobeerd te helpen?
slimmerik schreef:Ik heb ook het topic gelezen en vooral de posten van TS. Wat mij vooral opvalt hoe slecht de hulpverlening is. Kan me voorstellen dat je dan gaat twijfelen aan de "goede" keuzes.
Deze dame zit financieel en emotioneel zo enorm in de oliebol en vindt eigenlijk nergens gehoor. Kan me dan voorstellen dat ze tot deze keuze komt omdat ze eigenlijk geen keuze heeft.
Hoe goed de adviezen hier ook zijn gegeven: vanuit een veilige warme stoel achter de PC, is heel wat anders als zonder geld, in een diepe schuld, alleen op de wereld te staan.
TS heel veel sterkte meis en ik hoop ook dat je uiteindelijk je geluk vindt. Hetzij mèt hetzij zonder hem.
Boomerang schreef:Ik denk dat het om een gevalletje zeer laag sociaal milieu gaat... Dit meisje heeft een zeer instabiele achtergrond gezien de factoren ouders, partnerkeuze en ja zelfs educatie achtergrond.
Ik ben ook van mening dat meerdere vrouwen dit kunnen overkomen ongeacht milieu of afkomst. Alleen vrouwen uit een lager sociaal milieu komen er niet tot zeer moeilijk uit...
leandrotje schreef:Nou ik moet eerlijk zijn, ik snap het gewoon echt niet. heb al een jaar contact met haar en alle verhalen aangehoord, maar snap het gewoon niet, kan er bij mij niet in...moet eerst nadenken wat ik ervan vindt en heb dat ook tegen haar gezegd. weet gewoon even niet wat ik nu tegen haar moet zeggen...
fargo schreef:Nou superwoman, jij bent echt een steun in de rug en kunt de situatie super inschatten zie ik (not!). Denk je nu echt dat zo'n houding de TS helpt? Ik denk dat we gewoon niet mogen veroordelen als we niet een dagje inhaar schoenen hebben rondgelopen.
spatter schreef:beseffen jullie wel dat als jullie haar ook laten vallen ze helemaal niemand meer heeft?
ook al is het nog zo dom wat ze doet, ze heeft blijkbaar de kracht niet om uit de ellende te komen en dat is alleen maar heel erg triest
triest dat zo'n rotzak zoveel macht over haar heeft en triest dat instanties niet in staat zijn haar dat duidelijk te maken
waarom heeft het legerdesheils haar niet beschermt?
ik lees een verhaal van een meisje dat bijna verzuipt, niet kan zwemmen en niemand in haar omgeving heeft die haar uit het water haalt en haar daadwerkelijk bij de arm neemt
van de kant af goede adviezen geven helpt niet bij haar en haar alleen naar de kant helpen ook niet
ik vrees dat de TS nog lang in deze ellende zal blijven zitten en dat vind ik heel sneu voor haar
brenniie schreef:goh..verassend zeg..beetje jammer,ze had veel steun en tips van de bokkers en mischien nog andere mensen gehad..ze heeft het 2x voor elkaar gekregen om bij hem weg te gaan en toch gaat ze weer terug..dan heb je inderdaad echt een bord voor je kop!
ze heeft verteld over haar topic op bokt..wat gebeurd er als hij alle berichten van haar gaat lezen hoe slecht ze over hem en zijn kinderen praat??? dat mogen jullie dan zelf invullen..
denk dat we de TS niet gauw hier meer zullen spreken