Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise_84 schreef:Je droomwereld is helaas niet ingestort, zo te lezen leef je er nog steeds in! Klinkt hard maar zo zie ik het wel!
Veel sterkte i.i.g.!
pmarena schreef:Wij weten de details niet hoe 1 en ander gegaan is en kennen de vriend van de TS ook niet , en zelfs de TS niet !
Het belooft weinig goeds als je vriend al die jaren achter je rug om stiekum wat gespeeld heeft met een andere vrouw ,
het getuigt van weinig respect en schuldgevoel en dat is geen goed teken.
MAAR misschien dat hij toen nog een flierefluiter was en het in zijn sociale kringetje sowieso niet heel stijfjes eraan toegaat ,
en hij deze relatie idd. nog niet zag als een heel erg "volwassen" iets. Dan is het vreemdgaan toch met een hele andere insteek.
En dat hij er een eind wilde maken maar de minnares hem voor was in de hoop toch haar speelkameraadje niet kwijt te raken ,
of nog even een lekkere hak te zetten. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat zo iemand erin verzeild raakt en het zelf niet
als serieus ziet , vooral ook omdat het niet zo vaak gebeurd , maar gaandeweg de "echte" relatie serieuzer wordt er zich toch
ineens een soort schuldgevoel ontwikkeld. Maarja hoe ga je dat dan aanpakken ?? Ga er maar aan staan
...
Ongedaan maken kun je die ervaring toch niet meer , of je nu doorgaat of stopt....
tita schreef:cremellogek schreef:Het is waarschijnlijk moeilijk te begrijpen, voor de meeste mensen, maar als ik bij hem ben, voelt het goed. Het lijkt zelfs nu beter te gaan dan dat het jaren is geweest, wat suggereert dat we hier samen sterker uit gaan komen.
Ik kan me ook erg goed vinden in dit artikel;
http://www.vreemdgaan.nl/goedgevoel.htm
Het is maar wat je wilt lezen, ik zag ook allemaal dingen toen het uit was maar wel samenwoonde.
Hij noemde met constant lieverd en dat doe je toch niet zomaar als het uit isdacht ik.
Wij zijn er niet uitgekomen en ik had er alles voor over, ik zou stoppen met overwerken en dit en dat maar goed dat wilde ik alleen op dat moment.
De werkelijke waarheid kwam pas na een half jaar aan bod, ik ging juist nog meer werken 70-80 uur per week dat was TOEN mijn leven, ik kreeg een nieuwe relatie en testte alles uit bij hem wat mijn ex erg vond maar ja nieuw vriendje was anders en maakte zich niet druk.
Inmiddels heb ik een andere baan waarbij overwerk not done is en ik kan me niet voorstellen dat ik zo gek was van mijn werk
Je moet iets echt zelf willen en niet in een situatie gedwongen worden.
Jouw vriend wil je ineens niet kwijt en geef je veel aandacht maar hij wordt wel in deze situatie gedwongen waardoor ie zich zo gaat dragen.
Over een half jaar kun je beter zeggen van ja het is goed zo of nee het gaat niet.
Maar uit jouw eerder topic ga ik ervan uit dat ie je dit wel vaker kan doen, want jij vergeef hem toch alles. Je loopt hem achterna als een schoothondje en je doet het nu weer.
Hij zal dus vaker misbruik gaan maken van je "goede" onzekere karakter
Wens je heel veel succes maar niet raar opkijken als het alsnog fout gaat.
cremellogek schreef:Het is waarschijnlijk moeilijk te begrijpen, voor de meeste mensen, maar als ik bij hem ben, voelt het goed. Het lijkt zelfs nu beter te gaan dan dat het jaren is geweest, wat suggereert dat we hier samen sterker uit gaan komen.
Ik kan me ook erg goed vinden in dit artikel;
http://www.vreemdgaan.nl/goedgevoel.htm