Nou, beginpost gelezen neem ik aan? Uthrick heeft nog naar het bedrijf gebeld, over de fout. Konden ze wel om lachen. Ze mocht op gesprek komen, en daaruit was ze samen met Mister X geselecteerd als overgebleven kandidaat. En nu zou ze gisteren uitslag krijgen, maar nu dus nog steeds niet.. Vandaag weer gebeld en nu hoort ze het over een kwartiertje als het goed is.
ik zou eerst maar eens afwachten wat de uitslag nou eigenlijk is, en dan het er over hebben waarom ze zo laat pas bellen
Ikima
Geplaatst: 17-07-09 14:23
Uthrick schreef:
Nou, ik heb iemand gesproken. Degene die meer weet is bezig/in gesprek Ik word met een uurtje terug gebeld zeggen ze. Nou ja, we zullen zien ....
Het uur is om.
PercyLeen
Geplaatst: 17-07-09 14:23
Het is wel erg slecht om iemand zo lang te laten wachten..wie weet hebben ze er een goede reden voor maar dan nog..
Tamadine
Geplaatst: 17-07-09 14:24
We moeten nu niet teveel gaan speculeren natuurlijk.
Ik ben het er wel mee eens dat ze TS gerust hadden kunnen bellen ook als ze is afgewezen of als ze nog geen antwoord hebben gehad. Maar goed, er kan ook iets gebeurd zijn in dat berdijf waarom het even wat langer duurde. Dit weten we pas als TS ze weer gesproken hebben.
Beste bokkers ..... *tromgeroffel* Ik ben nog NIET gebeld. Wel van een andere bokker (nee, ik noem geen naam) een PB gehad met de vraag of het soms om bedrijf ... ging. Ja dus. Daarop kreeg ik weer een PB van haar over het bedrijf waar ik niet blij van werd en tijdens het lezen belde een vriendin mij op zei dat ik even met haar collega moest praten. Ik met die collega aan de lijn en die vertelde me een soort gelijk verhaal als wat die bokker met dus ook net had geschreven. Ik ben er nu klaar mee, als ze om 15:00 niet gebeld hebben, bel ik hun en zeg dat ze de baan aan iemand anders mogen geven.
Toch jammer dat het zo moet gaan....
PercyLeen
Geplaatst: 17-07-09 14:27
Weet niet wat er gezegd is..maar nu je eigen ervaring erbij geef ik je groot gelijk
Anoniem
Geplaatst: 17-07-09 14:28
@ Rody01, no probleme.
@ Uthrick, inderdaad jammer dat het zo moet gaan zeg! Weet dan niet wat er met het bedrijf aan de hand is, maar gezien jouw reactie denk ik dat het een goede keuze is om dat te doen als ze dan nog niet gebeld hebben!
ik ben erg nieuwsgierig,ik vind het gewoon een erg vreemde gang van zaken namelijk. (is het in de sector waar wij een pb wisseling over gehad hebben?). Ik vind de professionaliteit ver te zoeken..
Neverhere
Geplaatst: 17-07-09 14:40
Als ik je post over het bedrijf zo lees roept dat allesbehalve een goed gevoel op. Zonde, het begon echt leuk. Nou ja joh, als het niets wordt, niet getreurd. Dan was dit gewoon niet de plek waar je moet zijn. Their loss.
je moet maar denken, als je de baan niet krijgt, er hebben een heleboel mensen lol gehad om je topic, en je hebt de kans om een nieuwe sollicitatiebrief te schrijven