Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WowAmigo schreef:OK, zijn dat officiele cd's dan of namaakjes? ANders ben ik wel geinteresseerd!
zap schreef:Net weer heerlijk naar zumba geweest. Wordt dit hét woord van jaar: zumba, wij zumba'en, jij zumba't
Anyway, wij hadden echt een heftige les zeg. Pfff... nog nooit zo fanatiek geweest maar ik vind dat wel fijn. Ik heb mezelf nog wel mooi een tand door mijn lip gemept... het was op een gegeven moment een beetje ingewikkeld en alles moest gelijk, alleen was mijn hoofd niet snel genoeg weg voor mijn vuisten (oeps)
Ik heb nu echt enorme spierpijn, maar dat zal ook een combi zijn met de fanatieke les met poown vanochtend, wat hard werken was.
Roxxiejj schreef:zap schreef:Net weer heerlijk naar zumba geweest. Wordt dit hét woord van jaar: zumba, wij zumba'en, jij zumba't
Anyway, wij hadden echt een heftige les zeg. Pfff... nog nooit zo fanatiek geweest maar ik vind dat wel fijn. Ik heb mezelf nog wel mooi een tand door mijn lip gemept... het was op een gegeven moment een beetje ingewikkeld en alles moest gelijk, alleen was mijn hoofd niet snel genoeg weg voor mijn vuisten (oeps)
Ik heb nu echt enorme spierpijn, maar dat zal ook een combi zijn met de fanatieke les met poown vanochtend, wat hard werken was.
NieneWiep schreef:Ik heb net een uur Fat Attack en toen een uur Zumba gedaan, hard gesport dus vanavond.Wel weer lekker, even aan het werk.
Roxxiejj schreef:Die eerste is baila esta cumbia - kumbia kings. Die 2de weet ik zo niet, kan alles zijn haha
Nansje schreef:Roxxiejj schreef:Die eerste is baila esta cumbia - kumbia kings. Die 2de weet ik zo niet, kan alles zijn haha
Ik heb em wel voor je mail ff naar super-special@hotmail.com