Zumba!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eroslover

Re: Zumba!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 18:24

Daar gaan we dan, op naar de 2e les zumba!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 18:55

Ik heb ze via marktplaats. Was ook eerst bang dat ze me verkeerde zouden sturen, maar kreeg toch de goeie. Kan via pb wel een email adres geven van degene die ze mij verkocht. Had er 1 dvd bij die het niet deed, had persoon in kwestie gemailt en kreeg 2 dagen later een nieuwe ervoor :j

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:11

OK, zijn dat officiele cd's dan of namaakjes? ANders ben ik wel geinteresseerd!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:15

WowAmigo schreef:
OK, zijn dat officiele cd's dan of namaakjes? ANders ben ik wel geinteresseerd!

Kopie van de officiele. Zijn die van de tv, weet niet of je daar dat stukje een keer op hebt gezien? Die van telsell zeg maar. Zijn alleen wel in engels/duits. Beetje raar :+ zelfde met ondertiteling, maar die heb je nergens bij nodig, als je een klein beetje engels kan (left - right :') )

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:59

Hmm dat lijkt me ook wel wat, die dvd's :D

In mijn les doen we nou al iets van 4 weken 2 dansjes tussendoor die ik écht niet leuk vind.. de vriendin waar ik mee ga ook niet, en de rest van de groep komt ook een beetje verveeld over bij die 2 dansjes.
Kunnen we dat dan tegen degene die les geeft zeggen? We zijn bang dat dat onaardig over komt :o

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:10

Welke bedoel je Emma? :D Er zijn er wel een paar die ik niet zo leuk vind, haha, maar ík zou het niet tegen haar durf te zeggen, ben bang dat ze in huilen uitbarst, zo'n klein breekbaar guppie is het, haha!

Die dvd's lijken me ook wel leuk, maar ik weet nu tóch al dat ik dat nooit in mijn eentje voor de tv ga doen.. :P

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:17

Wij hebben dat ook (niet leuke dansjes). Je ziet de groep op dat moment ook een beetje inkakken. Ik durf het ook niet tegen zeggen hoor, dus ik laat het maar lekker zo. Verbrand mijn calo's wel :D

Ik dacht ook eerst 'ik doe dat nooit mee op tv', maar het viel nog wel mee. Deed het op een gegeven moment bijna iedere avond als ik niets leuks op tv was (heb een paar programma's die ik moet volgen van mezelf ;) ). Ik vind het wel fijn, lekker calo's verbranden en de volgende dag geen spierpijn omdat je goed op- en afbouwt :j

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:18

Net weer heerlijk naar zumba geweest. Wordt dit hét woord van jaar: zumba, wij zumba'en, jij zumba't

Anyway, wij hadden echt een heftige les zeg. Pfff... nog nooit zo fanatiek geweest maar ik vind dat wel fijn :j. Ik heb mezelf nog wel mooi een tand door mijn lip gemept... het was op een gegeven moment een beetje ingewikkeld en alles moest gelijk, alleen was mijn hoofd niet snel genoeg weg voor mijn vuisten (oeps)

Ik heb nu echt enorme spierpijn, maar dat zal ook een combi zijn met de fanatieke les met poown vanochtend, wat hard werken was.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:19

zap schreef:
Net weer heerlijk naar zumba geweest. Wordt dit hét woord van jaar: zumba, wij zumba'en, jij zumba't

Anyway, wij hadden echt een heftige les zeg. Pfff... nog nooit zo fanatiek geweest maar ik vind dat wel fijn :j. Ik heb mezelf nog wel mooi een tand door mijn lip gemept... het was op een gegeven moment een beetje ingewikkeld en alles moest gelijk, alleen was mijn hoofd niet snel genoeg weg voor mijn vuisten (oeps)

Ik heb nu echt enorme spierpijn, maar dat zal ook een combi zijn met de fanatieke les met poown vanochtend, wat hard werken was.

_O-

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:23

Jaaaa hier nog een zumba-gek!
Ik ben samen met 3 vriendinnen begonnen. Op de sportschool vonden we het gewoon veeel te druk dus vriendlief heeft een dvd voor ons besteld en doen het nu in de woonkamer. Super gezellig en we zijn super fanantiek!

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:27

Pffff... heb me ook weer flink staan uitsloven vanavond. Heerlijk gewoon!!!!! Moet zeggen dat ik bij ons eigenlijk wel alle dansjes leuk vind. En tijd om in te zakken heb je niet eens. Je wordt gewoon zo enthousiast omdat onze instructrice dat ook heel erg is.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:28

Ik heb net een uur Fat Attack en toen een uur Zumba gedaan, hard gesport dus vanavond. :D Wel weer lekker, even aan het werk.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:29

Fat Attack? Dat klinkt echt eng :=

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:31

Haha ja, wilde een keer wat anders proberen. :') Het is een soort 'aerobics met spierverstevigende' oefeningen, zo leggen ze het uit. Het gaat in ieder geval heel snel en het is heel zwaar. Dus je bent je vet aan het attacken. :Y)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:31

Roxxiejj schreef:
zap schreef:

_O-

Ach ja, je kan niet alles hebben he :')

Nansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 23:03

zo heb er weer 2 uur les geven opgeven, was 1 geblesseerd geraakt:S die viel onder quebredita :S dat was mn eerste keer dat ik dat meemaakte in mn lessen,

Ik geef ook kinderen les, man dat vinden ze vet niet normaal!!!

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:15

We hadden gister trouwens grote variatie in de les, de jongste was 9 en de oudste 83. :D

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:29

Gister weer een les zumba meegepakt.
Heel anders dan de vorige keer qua leeftijd.
Dit waren allemaal mensen zo tussen de 18 en 35 denk ik.
Waarvan een meisje van een jaar of 10,12 een uitschieter was en een man van 40-45. De vorige keer deed ik mee aan een les en waren er een paar meiden van rond mijn leeftijd of ik denk wat jonger. Ik ben bijna 21 en verder was iedereen zo halverwege de 30 tot halverwege de 60 ofzo. Wel leuk om te zien. Deze les was daarom denk ik ook net wat pittiger dan die van vorige week maandag hihi. Kon het niet echt bij benen geloof ik. Heb een beetje grote moeite wanneer armen en benen dingen moeten doen , die logisch eigenlijk niet kloppen . Dus misschien sla ik mezelf ook nog wel een keer een tand door de lip:P

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:49

NieneWiep schreef:
Ik heb net een uur Fat Attack en toen een uur Zumba gedaan, hard gesport dus vanavond. :D Wel weer lekker, even aan het werk.

Ik denk dat ze dat bij ons Fatburn noemen en dat is inderdaad flink slopend! En niet te zwaar eten van te voren, want bijvoorbeeld hutspot gaat je flink dwars zitten :+ *spreekt uit ervaring* ;)

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:55

Weet iemand waar ik het nr en dansje met Esta Cumbia ..... en ze roepen ook zumba zumba kan vinden. Die vind ik zo leuk. Kan het zo niet vinden.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 11:57

Die eerste is baila esta cumbia - kumbia kings. Die 2de weet ik zo niet, kan alles zijn haha ;)

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 14:06

heb t liedje ff op you tube opgezocht ik ken m niet

Nansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 14:40

Roxxiejj schreef:
Die eerste is baila esta cumbia - kumbia kings. Die 2de weet ik zo niet, kan alles zijn haha ;)

Ik heb em wel voor je mail ff naar super-special@hotmail.com

Nansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 14:43

Nansje schreef:
Roxxiejj schreef:

Ik heb em wel voor je mail ff naar super-special@hotmail.com

oeps naar de verkeerde gequote hahahah

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 15:01

Haha dat maakt niet uit , ik zal je zo even mailen leuk!