Trouwens, citroen wat is een dummy? zo'n klein balletje wat je kunt eten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
citroen schreef:Vandaag weer,
man: Mevrouw heeft u nog de bosvruchten activia?
ik: Als het er niet ligt hebben we het niet helaas niet meer.
man: Ja en op die kar?
ik: ik zou even voor u kijken.
*even gekeken in ligt er niet.*
ik: nou sorry meneer het ligt er niet tussen.
Man: Ik geloof je niet!
Dus meneer ging zelf eens kijken! Je zag hem er echt zo tussen zoeken joh!
K zat er maar te kijken van; tsjaa wat doet die nou! xD
Maarja meneer zag het ook niet.. En liep toen maar boos weg
juniper schreef:Toen ik vorig jaar in Frankrijk buitenritten begeleide, hadden we ook vaak groepen beginners. Mensen die nog nooit een paard van dichtbij gezien hadden. Ten eerste komen ze dan aanlopen met een korte broek, rok of jurk, en sandalen of slippers, en denken dan zo lekker op een paard te zitten.
Paarden lopen tijdens de beginnersritten altijd te grazen, heel vervelend maar wel logisch. Op een dag had ik een vrouw die dit niet snapte en aan het einde van de rit diende ze een klacht in; jullie hebben de paarden uitgehongerd.
juniper schreef:Toen ik vorig jaar in Frankrijk buitenritten begeleide, hadden we ook vaak groepen beginners. Mensen die nog nooit een paard van dichtbij gezien hadden. Ten eerste komen ze dan aanlopen met een korte broek, rok of jurk, en sandalen of slippers, en denken dan zo lekker op een paard te zitten.
Paarden lopen tijdens de beginnersritten altijd te grazen, heel vervelend maar wel logisch. Op een dag had ik een vrouw die dit niet snapte en aan het einde van de rit diende ze een klacht in; jullie hebben de paarden uitgehongerd.
Muisbal schreef:Maar klanten zijn ook vaak erg onvriendelijk, groeten niet terug, brabbelen in het buitenlands wat en verwachten dat je dat maar snapt. Helaas, mijn swahili is niet zo goed recentelijk