Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:00

Kimbaie schreef:
Ik knapte ook altijd af van jongens die mijn hobby (paardrijden dus ;) ) af gingen kraken. Ik ga toch ook niet zeggen dat ik niet snap waarom mannen voetbal leuk vinden aangezien ze alleen maar achter een bal aan rennen.

En daarom heb ik nou een vriendje die paardrijd :')

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 09:43

fraznic schreef:
Oeh en laatst had ik ook nog een apart geval. Die jongen vond mij al een tijdje leuk, maar voor zover ik wist was het behoorlijk een player dus nooit tijd ingestoken, tot ie me een keer uitnodigde voor een bbq met zijn vrienden (dus oke een date is het niet echt). Ik nam zelf ook 2 vrienden mee (beetje vertrouwde mensjes erbij). Het was alleen wel 60km verderop, maar goed, geen probleem.
Via internet had ik de route opgezocht en geprobeerd te onthouden (printer kapot) maar toen we er bijna waren wist ik het echt niet meer. Dus ik belde hem op, krijg ik te horen: "Jah waar zit je dan?? .... bij de brandweer?, ja da's dus niet goed. Ow en ik heb teveel gezopen dus ik kan jullie ook niet ophalen .....*zucht*.... weet je.... laat maar... ga maar terug naar huis"....... Ehhhhh IK DACHT HET NIET!!!, ik ga niet 60 km rijden om vervolgens te horen dat ik maar weer naar huis moet 8)7 Gelukkig kon ik hem zover krijgen het toch uit te leggen (en uiteindelijk waren we er binnen 5 minuten) maar ik was o zo blij dat ik zelf vrienden had meegenomen (alhoewel hij ook wel leuke vrienden had ;) )

Ooh ik zou echt boos zijn :+

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:00

blauw00gje schreef:
fraznic schreef:
Oeh en laatst had ik ook nog een apart geval. Die jongen vond mij al een tijdje leuk, maar voor zover ik wist was het behoorlijk een player dus nooit tijd ingestoken, tot ie me een keer uitnodigde voor een bbq met zijn vrienden (dus oke een date is het niet echt). Ik nam zelf ook 2 vrienden mee (beetje vertrouwde mensjes erbij). Het was alleen wel 60km verderop, maar goed, geen probleem.
Via internet had ik de route opgezocht en geprobeerd te onthouden (printer kapot) maar toen we er bijna waren wist ik het echt niet meer. Dus ik belde hem op, krijg ik te horen: "Jah waar zit je dan?? .... bij de brandweer?, ja da's dus niet goed. Ow en ik heb teveel gezopen dus ik kan jullie ook niet ophalen .....*zucht*.... weet je.... laat maar... ga maar terug naar huis"....... Ehhhhh IK DACHT HET NIET!!!, ik ga niet 60 km rijden om vervolgens te horen dat ik maar weer naar huis moet 8)7 Gelukkig kon ik hem zover krijgen het toch uit te leggen (en uiteindelijk waren we er binnen 5 minuten) maar ik was o zo blij dat ik zelf vrienden had meegenomen (alhoewel hij ook wel leuke vrienden had ;) )

Ooh ik zou echt boos zijn :+

zoo en anders ik wel!

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:00

Ik was denk al niet eens meer gegaan ;)

CalvinM

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:14

Dat heb ik een paar jaar geleden gehad met 150 km gereden.. 'Oh ik heb me verslapen, als ik nu nog moet komen kan ik je maar een half uurtje zien, dat is niet de moeite waard, dus ik slaap lekker verder'. En daar stond ik dan.. dik 1.5 uur in de auto gezeten om er te komen..

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:20

Ik heb zelf trouwens ook een jongen op een vreselijk banketstaaf manier laten staan.

Ik was toen 12 of 13 en zou met een jongen van een jaar of 16 af gaan spreken. Hij was een vriend van een goede vriend van me en ik had hem al een tijdje op msn, veel mee gekletst en dat was allemaal gezellig. Na een tijdje besloten we samen te gaan zwemmen als 'date'. Leek mij verder geen kwaad kunnen, en we spraken af op een zondag.
Toen puntje bij paaltje kwam durfde ik niet meer. De jongen in kwestie had de dagen voor de date hele verhalen zitten vertellen wat hij allemaal wel niet met me wilde doen in de kleedkamer van het hokje dat ik hem gewoon heb laten staan. Jongen kwam met de trein naar Den Bosch toe, heeft dus voor niks op het station gestaan, heeft mij een aantal keer gebeld waar ik niet op gereageerd hebt en heeft zich toen maar weer omgedraaid om naar huis te gaan.

Toen ik hem dagen later op msn had en vertelde dat ik niet mocht van mijn ouders vond hij het helemaal niet erg en begon meteen over een nieuwe date... toen heb ik het maar afgekapt ;).
Laatst bijgewerkt door Liesje_Lover op 09-06-09 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:33

Hoe reageerde je op zoiets op msn?

edit: dan ik ook maar, anders ziet het er zo vreemd uit ;)
Laatst bijgewerkt door Kimbaie op 09-06-09 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:34

Sorry heb al een editje er overheen gegooid :+

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 10:45

Ik snap het niet meer :+

Maar ik vind het niet banketstaaf dat je hem hebt laten staan op zich hoor! Ik snap sowieso niet dat een jongen zo doet tegen een meisje van 12/13 :P

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:56

Tsja ik was zo verliefd op hem, en hij zo overdonderend (is dat een woord?), dat ik op alle seksuele toespelingen van hem alleen maar 'Ja', 'Oke', 'Dat zien we dan wel', durfde te zeggen :').

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 10:57

Haha kan ik me wel iets bij voorstellen :)
Vind het alleen wel slecht van hem :P

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:31

Ik heb nog nooit echt hele terrible dates gehad, hoewel ik wel een x boos ben geweest op een date (via Iwannadate, was eens en nooit meer). We hadden afgesproken op stap, hij zou met een vriend komen en ik met een vriendin (you never know natuurlijk he), komt ie daar ten eerste al aanzetten met 12 vrienden... Zitten wij daar met zijn tweetjes >;) ...

Eerst durfde hij nog niet eens naar ons toe te komen, zelfs niet met 12 man om hem emotioneel te ondersteunen. Bleven ze met zijn allen een flink eind van ons afstaan... Dus wij doen natuurlijk net of we ze nog niet gezien hadden en zitten heel 'chill en relaxed 8-) ' aan de bar :P... Even kijken wat er gebeurt natuurlijk!
Toen ze eindelijk wat dichtbij ons stonden was hij volgens mij enorm aan het twijfelen welke van de twee ik nou was... Ware het niet dat we al foto's van elkaar hadden en ik duidelijk had gezegd wat ik aanhad (ik was in het zwart en vriendinnetje in het wit dus hoe moeilijk kan het zijn! ;( ), maar toen ie dan eindelijk doorhad wie ik was, ging hij eerst uitgebreid met al zijn vrienden een vleeskeuring houden en vooral ook met veel gebarentaal laten zien wat hij blijkbaar allemaal met dat vlees wilde doen 's nachts ofzo -O- -O- Maar omdat wij nog steeds 'chill en relaxed' aan de bar zaten, hadden wij dat dus zogenaamd niet gezien en ik was best wel pissed...
Begon erg goed dus!

Nou toen kwam hij toch maar naar me toe... Achteraf bleek dat hij al wat gedronken had, kwam ik via zijn vrienden achter en heb ik de rest van de avond maar afgewacht, die toch nog redelijk gezellig werd, hoewel dat best moeilijk was met teveel vrienden om vooral hem heen... Acheraf toch nog ruim een jaar mee gegaan, hij bleek best mee te vallen tot ik zijn ware aard ontdekte die nog iets erger was dan een vleeskeuring houden met vrienden _-:( maar goed :D gelukkig ben ik daar vanaf!!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 13:38

Pfff klinkt niet ideaal nee!
Ik zou het ook niet hoeven!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:55

Wen_en_Jelle schreef:
[..]
..ging hij eerst uitgebreid met al zijn vrienden een vleeskeuring houden en vooral ook met veel gebarentaal laten zien wat hij blijkbaar allemaal met dat vlees wilde doen 's nachts ofzo -O- -O- ..
[..]

Whahahah! Ik kan het me echt inbeelden :D
Ik geef toe, ik doe ook aan vleeskeuring, maar dat beeld ik niet uit met handen en voeten, haha. :D

Te snel willen is zeker een afknapper (op ELK gebied), maar te sloom gaan is ook vervelend hoor. Na 20 dates (en miljarden toespelingen en hints van jou), nogsteeds niet je hand durven vastpakken. Gelukkig niet meegemaakt, aangezien ik dan zelf het initiatief neem :o

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 15:42

Vleeskeuring is wel normaal toch :P Maar dan hoeft dat inderdaad niet met handen en voeten :+

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 20:09

wat een leuke verhaaltjes hier :D ik lees altijd mee

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:50

niet een eerste date maar mijn vriendje vergeet steeds kleding stukken :Y)

speciale avond uit 1 : wwaaaauuwww wat een mooie jurk
avond 2: hey is die jurk nieuw hij is echt sexy
avond 3 : die kleur staat je schitterend is die nieuw?

:Y) heel handig

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:49

Ik heb me echt kapot gelachen om sommige dingen hier _O-

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:25

Staan geniale verhalen tussen! :')

Ik heb n keer een jongen gehad die 2 biertjes bestelde in de bios. Gevolg: Meneer moest heel de tijd naar de wc en maakte onwijs veel herrie met zijn bierflesjes. :+
Het was echt een hele leuke liefe gozer. Maar uiteindelijk is het niets geworden, ik voelde gewoon niets voor hem. Dus het lag niet aan de bierflesjes _O-. Die vond ik overigens wel een minpuntje :').

Verder heb ik met een gozer gedate die al over trouwen en kinderren begon. (En bloed serieus was). Hij vertelde me ook doodleuk hoe hij zijn exen gedumpt had enzo, en hij kon ook absoluut niet van mij afblijfen.. Nah. Dat was echt verschrikkelijk. :')

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:12

wat ik trouwens ook een afknapper vind is party-roken.. want tsjaa de rest doet het ook, dus dan moet je maar mee roken,..
heel fijn als je zelf niet rookt :+

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 09:07

Dat stinkt :+

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:59

Ik vind roken sowieso niet fijn. Als ik echt mijn droomprins tegenkom en hij rookt, zal ik het hem niet verbieden, maar ik vind het echt niet prettig.

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 12:02

wat ik heeel stom vind van een jongen om op een eerste date te doen is een BOER LATEN ! :=

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 12:04

Nimue schreef:
Ik vind roken sowieso niet fijn. Als ik echt mijn droomprins tegenkom en hij rookt, zal ik het hem niet verbieden, maar ik vind het echt niet prettig.

Ik zou het hem ook zeker niet verbieden. Zou het ook niet écht leuk vinden :P
Maar ik denk dat dat wel went..

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 12:29

Nimue schreef:

Ik kan niet tegen rook, reageer er heel gevoellig op.
Op dat moment zelf stik ik bijna zo erg moet ik hoesten, en ik kan er nog weken last van hebben. (Keel klachten). Heb er ook een keer een flinke luchtweg ontsteking aan over gehouden.. Dus voor mij is het zeker wel een afknapper als een jongen rookt. Ik vind het niet erg, zolang hij maar op 100 meter afstand van me blijft als hij zo nodig moet roken. En hij moet zeker de eerste uren niet in mijn omgeving willen komen omdat hij stinkt :+.