Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Amyyy schreef:hier ben ik weer!
hoe wordt hier gedacht over tijgerprint/panterprint birkenstocks? ik vind ze geweldig, kan ze alleen nergens vinden...

moonsparkle schreef:overigens vroeg ik me ook af wat jullie vinden van marlies dekkers lingerie bij jurkjes. als het goed bij elkaar kleurt zodat het bijna lijkt ofdat het onderdeel van een kledingstuk is, vinden jullie het dan kunnen of vind je gewoon dat je maar een tshirtje met een hoge hals moet dragen
Marilla schreef:moonsparkle schreef:overigens vroeg ik me ook af wat jullie vinden van marlies dekkers lingerie bij jurkjes. als het goed bij elkaar kleurt zodat het bijna lijkt ofdat het onderdeel van een kledingstuk is, vinden jullie het dan kunnen of vind je gewoon dat je maar een tshirtje met een hoge hals moet dragen
Ik heb dan van Sapph, maar ik vind het wel mooi als je een randje ziet. Hoewel ik me ook altijd afvraag wat andere mensen er van vinden hoor
(paar zwarte peeptoes van H&M, een paar zwarte pumps van Esprit, heb nog een paar besteld bij H&M die er nog niet zijn en een paar turquoise sandalen waarvan hieronder 2
! Die dingen kosten maar een tientje in zo´n dumpwinkel 
!)
!)
; zijn zeker al meer dan 10 jr oud!)
... Corelli schreef:miss_nadine schreef:Ik heb deze slipper verleden week gekocht.
*foto geknipt*
Ze lopen echt heerlijk! Verder heb ik nog mijn birkenstocks van verleden jaar.
Wat is dit voor merk? Ze zien er super comfortabel uit!Leuk!
! wil nu nog als laatste een paar birkies halen.
Gizeh wit lak.