Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adriana schreef:Blue_Eyes; http://www.stichtinguitdebronvanchristus.nl ik heb er zelf niet op gekeken maar dit staat onderaan de brief.
Citaat:De Engelen, die via Lhyza spreken
Citaat:een interview met de Engel Roravyanus
Citaat:zijn ziel wordt tijdelijk overgebracht naar de geestelijke wereld, waar hij een periode verblijft, totdat er op aarde een ‘geschikt’ lichaam voor deze ziel beschikbaar komt, zodat hij zijn leerproces kan hervatten
Citaat:De geestelijke wereld is opgebouwd uit zeven Hemelen en zeven hellen. Afhankelijk van de mate waarin je positief of negatief bent omgegaan met de leersituaties op aarde, kom je in één van deze gebieden terecht
anneliesdj schreef:Shadow; ik vind dit niet vergelijkbaar met zwaartekracht en electriciteit, dat is wel aan te tonen.
Als ik een kopje van de tafel schuif valt dat op de grond, altijd, of het nu vol is of niet, of het licht aan is of niet en of het nu van glas, metaal, plastic of aardewerk is, vallen doet ie altijd.
Citaat:@ Flosje; het probleem is dat er geen sluitend bewijs is, er zijn wel allemaal kleine onderdeeltjes die waar zijn maar dat maakt het hele verhaal nog niet tot waarheid.
Shadow0 schreef:anneliesdj schreef:Shadow; ik vind dit niet vergelijkbaar met zwaartekracht en electriciteit, dat is wel aan te tonen.
Als ik een kopje van de tafel schuif valt dat op de grond, altijd, of het nu vol is of niet, of het licht aan is of niet en of het nu van glas, metaal, plastic of aardewerk is, vallen doet ie altijd.
Dan heb je simpelweg niet genoeg kennis op het gebied van wetenschapsbeoefening. Want dat wat jij nu 'wel aan te tonen' vindt, en wat jij nu 'altijd' ziet gebeuren is beslist niet zo eenvoudig.
En het is dan ook erg jammer dat er zoveel misverstanden blijven bestaan omdat mensen simpelweg niet goed genoeg op de hoogte zijn van de wetenschappelijke methode.
anneliesdj schreef:Wat ik net ook al zei; ik heb geen zin in een welles-nietes over de evolutietheorie. Jij mag vinden dat ik niet op de hoogte ben van wetenschappelijke methode's, prima. Waar het mij om gaat is dat het is niet te bewijzen is, het is net zozeer een geloofskwestie als de scheppingsleer. Dan kun je er wel allemaal andere theorieen en wetenschappen bij halen maar dat veranderd daar niets aan.
anneliesdj schreef:Evolutie is een historische wetenschap, geen technische.
Historische wetenschap wordt geschreven vanuit een bepaald standpunt of overtuiging.
De evolutie gaat er bijvoorbeeld vanuit dat embryo's zich allemaal op dezelfde manier ontwikkelen terwijl dat helemaal niet waar is. Is dus geen 'geldig' bewijs, gewoon verzonnen zelfs.
Shadow0 schreef:Anneliesdj, wat je hier schrijft is echt gewoon klinklare onzin. Sorry, maar dat vind ik niet de manier om een serieuze discussie te voeren. Het is gewoon jammer dat de evolutieleer veroordeeld wordt op grond van argumenten die gewoon niet juist zijn en waaruit een gebrek aan kennis over wetenschap in het algemeen spreekt.
Shadow0 schreef:Anneliesdj, wat je hier schrijft is echt gewoon klinklare onzin. Sorry, maar dat vind ik niet de manier om een serieuze discussie te voeren. Het is gewoon jammer dat de evolutieleer veroordeeld wordt op grond van argumenten die gewoon niet juist zijn en waaruit een gebrek aan kennis over wetenschap in het algemeen spreekt.
Citaat:Ik vind het erg makkelijk omt zeggen ehmm dat begrijp ik niet maar dat heeft God gemaakt dus ik hoef het niet te begrijpen. Dus ik vind het totaal niet interessant hoe dat beestje jaren droogte overleeft want God heeft het zo gemaakt. Het interesseert me totaal niet hoe groot het heelal is, of er een einde aan zit en een begin, of er meer planeten of beschavingen zijn, waar hangt/staat/ligt het heelal want God heeft het gemaakt.
anneliesdj schreef:Shadow0 schreef:Anneliesdj, wat je hier schrijft is echt gewoon klinklare onzin. Sorry, maar dat vind ik niet de manier om een serieuze discussie te voeren. Het is gewoon jammer dat de evolutieleer veroordeeld wordt op grond van argumenten die gewoon niet juist zijn en waaruit een gebrek aan kennis over wetenschap in het algemeen spreekt.
Dan ga ik hier niet meer reageren, ik heb al pagina's terug gevraagd om sluitende bewijzen vóór de evolutietheorie waar blijkbaar niemand op wil reageren. Nu kom jij dat ik tegenargumenten moet geven en als ik die geef klets ik ineens onzin?
En dan vind je dat ik geen serieuze discussie voer??
anneliesdj schreef:Evolutie is een historische wetenschap, geen technische.
Historische wetenschap wordt geschreven vanuit een bepaald standpunt of overtuiging.
De evolutie gaat er bijvoorbeeld vanuit dat embryo's zich allemaal op dezelfde manier ontwikkelen terwijl dat helemaal niet waar is. Is dus geen 'geldig' bewijs, gewoon verzonnen zelfs.
randalinpony schreef:Annelies, geen wetenschapper gaat je sluitende bewijzen voor de evolutietheorie geven. Zo werkt wetenschap namelijk niet.
Wetenschap gaat uit van de meest plausibele en minst onderuit te halen verklaring voor dát moment. Als er weer mensen met andere verklaringen komen, wordt de theorie herzien.
randalinpony schreef:Verder snap ik niet dat jij wilt dat de evolutietheorie dichtgetimmert moet worden met sluitende bewijzen, terwijl jij gelooft in iets waar je waarschijnlijk wel nooit enig bewijs voor zult krijgen?