Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imd schreef:Niseyra schreef:Mag ik me ook melden
Lucia, 21 jaar, 3x gezakt en ik denk al 50 rijlessen gehad
Mijn instructeur zei gister dat ie binnenkort weer examen voor me aanvragen, dus de stress is hier alweer toegeslagen..
Hoe kun je nou al 3 x afgereden hebben bij 50 rijlessen? Dan heb je wel heel snel afgereden zegIk neem aan dat je in Groningen lest/rijdt? Bij welke rijschool zit je?
Hidalgo24 schreef:Hidalgo24 schreef:Maar goed als ik dat weleens hoor van mijn vriend hoe mensen dan graag rijinstructeur willen worden, en hoe die rijden wow! en die moeten dan ooit cbr leerlingen op gaan leiden. Dan is soms ook super triest hoor!
Die zal je er vast bijhebben, ik rij privé ook niet zoals mijn leerlingen moeten rijden.
Maar vergeet ook niet dat instructeurs wel cursussen verhoogde rijvaardigheid gehad hebben en dat de examens die ze moeten afleggen qua niveau veeeel hoger zijn als waar jullie nu zenuwachtig voor zijn.
Ik wordt door mijn vriend zelf opgeleid door de innovam regels (zoals jullie als instructeurs vroeger zijn opgeleid). En natuurlijk niet met alles, maar wel inparkeren en bochtje achteruit. En tuurlijk rijdt je in prive heeel anders. Maar wat ik er mee wil zeggen dat er echt mensen zijn die gewoon niet kunnen rijden ook niet in prive, maar die dan wel rijinstructeur willen worden, en die dan door geluk slagen maar straks cbr leerlingen moeten gaan opleiden!
siskeh schreef:uhh scooterexamen is toch alleen theorie?
want dan wordt het nog niet eens zo'n duur grapje, het worden past echt dure grapjes met je praktijk voor auto
Shayenne93 schreef:siskeh schreef:uhh scooterexamen is toch alleen theorie?
want dan wordt het nog niet eens zo'n duur grapje, het worden past echt dure grapjes met je praktijk voor auto
Jaa dat is waar.. gelukkig wel als scooter examen net zo duur zou zijn als auto examen zou niemand geen scooter meer gaan rijden denk.. nja bijna niemand