Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:25

@ anneliesdj
Misshcien moet je even lezen wat ik zei, ik had het namelijk niet over de mannen die gekwetst worden, want dat zal mij me kont roesten Lachen Meer de meisjes die zowiezo al onzeker zijn op die leeftijd.. Maargoed weetje, ik geef gewoon mijn mening, dat jij die niet goed leest of niet begrijpt vind ik jammer, maar is geen rede tot ruzie toch Lachen Ik geef je gelijk, pedofilie is je reinste ranzig, en verboden, en ik vind ook dat die mannen afgeschoten moeten worden.
Maar voor alsnog, vind ik dat kwetsende opmerking naar de MEISJES die vaak al verward zijn, gewoon niet nodig zijn Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:29

Een vent van 35 met een 18 jarig meisje vind ik ook niet gezond. Ik denk dan altijd maar dat er echt wat mis moet zijn met zo'n vent, kan niet anders.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:31

faye schreef:
Een vent van 35 met een 18 jarig meisje vind ik ook niet gezond. Ik denk dan altijd maar dat er echt wat mis moet zijn met zo'n vent, kan niet anders.

Dat is een ding wat zeker is... Het is eigenlijk alleen maar een bewijs dat ze niets in hun eigen "catogorie " kunnen krijgen, althans niets beters.. natuurlijk is het dan leuk als er een jonge frisse meid dan intresse in je toont Koe

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:32

Nee het is niet gezond maar op 18 zijn er zo veel verschillen tussen de mensen. Er zijn er al die heel volwassen zijn door bijv meteen te gaan werken. Dat is al wat anders dan studenten die eerst nog ergens anders het vrije leven gaan proeven Tong uitsteken

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:36

reininglover schreef:
Nee het is niet gezond maar op 18 zijn er zo veel verschillen tussen de mensen. Er zijn er al die heel volwassen zijn door bijv meteen te gaan werken. Dat is al wat anders dan studenten die eerst nog ergens anders het vrije leven gaan proeven Tong uitsteken

Ach ik vind dat je met 18 ook nogsteeds niet volwassen bent, en dus ook nog niet volwassen genoeg bent om dit soort dingen te doen.. maar dat is wat ik vind Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:40

Met 18 jaar ben je echt nog niet volwasen. Sorry, maar nee. Ik snap dat een 18 jarige dat denkt, dat dacht ik ook, maar dat is zeker niet zo

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:41

faye schreef:
Met 18 jaar ben je echt nog niet volwasen. Sorry, maar nee. Ik snap dat een 18 jarige dat denkt, dat dacht ik ook, maar dat is zeker niet zo

uhm, dat zei ik geloof ik al...
lol...

Per wet ben je nog niet eens volwasse als je 18 bent Clown

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:43

reininglover schreef:

Waarom is meteen gaan werken volwassen? Meestal is dat juist de onvolwassen keuze: niet door willen leren, maar meteen geld willen hebben om uit te geven...

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:45

Ik zeg toch niet dat ik volwassen ben? Kijk een aantal posts terug dan zie je dat ik dat echt niet van mijzelf vind hoor Knipoog Ben uit de puberteit maar that's it

Tja ik vind dus wel degelijk dat er verschillen zijn, als ik kijk in mijn omgeving. Sommige gaan echt wel ver zoals elke dag om 6u opstaan om boterhammetjes te smeren voor het vriendje oid, dat vind ik persoonlijk een soort van slavernij maarja,
Mijn mening is gewoon dat als je op je 18 alleen kunt wonen en alle lasten dragen dat je echt wel 'volwassen' genoeg bent om te beslissen of je een relatie met iemand van eind dertig wilt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:47

Met 18 ben je in staat verantwoordelijk te zijn voor je acties en keuzes en dan ook de gevolgen van te dragen biologisch gezien dan. Daarom is het wel een goeie mijlpaal. Of ik er verder alsnog wat van vind laat ik opzij liggen.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:48

reininglover schreef:
Ik zeg toch niet dat ik volwassen ben? Kijk een aantal posts terug dan zie je dat ik dat echt niet van mijzelf vind hoor Knipoog Ben uit de puberteit maar that's it

Volgens mij werd er ook niet gezegd dat jij niet volwassen was Lachen
Er werd in het algemeen gezegd dat je met 18 jaar nog niet volwassen bent. We zeggen niet dat jij dat denkt Lachen

Maargoed.. Ik vind het ieder voor zig een eigen keuze wat ze doen als ze 18 worden, ik ben ook gaan werken, OM naar school te kunnen.. Zo kan je dat ook bekijken Lachen Al met al vind ik dat een wijze beslissing van mijzelf, ik heb nu 2 diplomas, en nogsteeds een baan Lachen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:04

PinkyBubble schreef:
@ anneliesdj
Misshcien moet je even lezen wat ik zei, ik had het namelijk niet over de mannen die gekwetst worden, want dat zal mij me kont roesten Lachen Meer de meisjes die zowiezo al onzeker zijn op die leeftijd.. Maargoed weetje, ik geef gewoon mijn mening, dat jij die niet goed leest of niet begrijpt vind ik jammer, maar is geen rede tot ruzie toch Lachen Ik geef je gelijk, pedofilie is je reinste ranzig, en verboden, en ik vind ook dat die mannen afgeschoten moeten worden.
Maar voor alsnog, vind ik dat kwetsende opmerking naar de MEISJES die vaak al verward zijn, gewoon niet nodig zijn Lachen

Ik doelde ook op de meisjes, die kerels weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn. Ik hoop juist dat de meiden die dit lezen eens gaan nadenken of het wel gezond is.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:07

anneliesdj schreef:
PinkyBubble schreef:
@ anneliesdj

Ik doelde ook op de meisjes, die kerels weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn. Ik hoop juist dat de meiden die dit lezen eens gaan nadenken of het wel gezond is.

Daar geef ik je gelijk in.. Alleen in hun geval, zal het toch niet tot ze doordringen.. want in hun ogen doen ze niets fout..

Bouwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:18

Ik wil ook graag even reageren.

Ik was 17 toen ik het huis uitging en heb een paar maanden geleden een relatie van een jaar met een man van 39 beëindigd.
Ik zal ongetwijfeld niet alles van de wereld weten maar zorg al een aardig tijdje voor mezelf en vind dat ik juiste keuzes heb gemaakt.

Ik ben een jaar heel erg gelukkig geweest. En totaal geen last van leeftijdsverschil gehad. Deze man was niet 'kinds' voor zijn gedrag.
We wisten allebei waar we aan toe waren en van elkaar verwachte.

Zeggen dat het 'altijd' om geld gaat is natuurlijk bullshit. Zullen ongetwijfeld voorbeelden van zijn en ieder zijn opinie. Maar ondanks dat mijn ex een porsche reed,
in een duur huis woonde en een inkomen van hier tot aan tokio had. Heb ik daar nooit van geprofiteerd. Dan kunnen alle bokt dames hoog en laag springen:) Maar ik heb genoeg zelfkennis en kennis van de situatie maar geloof dat wat wij hadden wel echte liefde was. En niet ging om dat hij zo rijk was...want heel eerlijk? ik heb nog nooit wat van hem gekregen... En niet omdat hij der gewoon niet aan dacht maar ik het simpel weg weigerde. Ik wilde niet het meisje zijn dat voor zijn geld ging. En gelukkig is er niemand in mijn omgeving die dat zo zag.

Wat ik dus wil zeggen is dat ik vind dat je zelfs met een leeftijdsverschil van 20 jaar, veel geld in omloop ook echte liefde kan bestaan. En dat het niet smerig is Tong uitsteken Ze hebben niet allemaal een bierbuik en rimpels Tong uitsteken

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:21

Dan is er toch iets fout met die vent dat die op 39j nog niet volwassen is.
Waarom ben je uit elkaar? klikte het niet meer?
Tja mijn pa 52 heeft ook geen bierbuik en rimpels en is nog strak in het lijf, moet ik hem nu weghoude van mijn vrienden?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:23

Bouwien schreef:

Ik was 17 toen ik het huis uitging en heb een paar maanden geleden een relatie van een jaar met een man van 39 beëindigd.
Ik zal ongetwijfeld niet alles van de wereld weten maar zorg al een aardig tijdje voor mezelf en vind dat ik juiste keuzes heb gemaakt.

Ik ben een jaar heel erg gelukkig geweest. En totaal geen last van leeftijdsverschil gehad. Deze man was niet 'kinds' voor zijn gedrag.

Zeggen dat het 'altijd' om geld gaat is natuurlijk bullshit. Zullen ongetwijfeld voorbeelden van zijn en ieder zijn opinie. Maar ondanks dat mijn ex een porsche reed,
in een duur huis woonde en een inkomen van hier tot aan tokio had. Heb ik daar nooit van geprofiteerd. Dan kunnen alle bokt dames hoog en laag springen:) Maar ik heb genoeg zelfkennis en kennis van de situatie maar geloof dat wat wij hadden wel echte liefde was. En niet ging om dat hij zo rijk was...want heel eerlijk? ik heb nog nooit wat van hem gekregen... En niet omdat hij der gewoon niet aan dacht maar ik het simpel weg weigerde. Ik wilde niet het meisje zijn dat voor zijn geld ging. En gelukkig is er niemand in mijn omgeving die dat zo zag.

Wat ik dus wil zeggen is dat ik vind dat je zelfs met een leeftijdsverschil van 20 jaar, veel geld in omloop ook echte liefde kan bestaan. En dat het niet smerig is Tong uitsteken Ze hebben niet allemaal een bierbuik en rimpels Tong uitsteken

Bedankt dat je dit met ons deelt..
Vind eht een oprechte mening en OOK jij hebt gelijk..

Bouwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:24

Ik zei dat hij juist niet kinderachtig of jong was. Gewoon een normale man.

Waarom we uit elkaar zijn is privé mocht je het toch willen weten dan stuur ik je liever een pb'tje

En nee ik denk niet dat je je vader bij je vriendin moet weg houden. Ze kunnen zelf een beslissing maken wat ze wel en niet willen?
Ik koos er ook niet voor en hij net zo min. Maar toch kwam het op mijn pad.

*edit: zweet ook peentjes om dit te vertellen Tong uitsteken Maar ik weet gelukkig hoe het zit Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:26

Mijn vent van 56 heeft een lijf als een jonge Griekse god maar ik zou me wel zorgen maken als hij opeens werd achtervolgd door chicks die 30 jaar jonger zijn en al helemaal als hij daar ook nog op in zou gaan!!!
Bouwien, eind dertig, Porsche, typisch voorbeeld van een man die een jonge meid alleen maar heeft voor de mooiigheid, als een soort accescoire. Zo'n kerel wil helemaal geen vrouw van zijn eigen leeftijd naast hem in die Porsche hebben zitten, kom op zeg!!! Met jong en strak en mooi valt ie veel meer op!!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:28

Bouwien schreef:

Ik denk dat er maar weinig meisjes zijn die voor het geld gaan, zowieso kun je je op die leeftijd daar niet echt een voorstelling van maken denk ik.
Maar als het bij jullie ware liefde was, waarom is het dan uit?
Ik geloof best dat er in sommige situatie's wel sprake is van ware liefde maar ik blijf het toch ongezond vinden, zeker vanuit het oogpunt van de 'oudere'.

Bouwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:30

Prima, als dat jou mening is, is datje volste recht.

Zoals ik al zei ik weet hoe de situatie was. Mensen uit mijn omgeving. Dit is natuurlijk een lastig onderwerp als je er niet bij bent.

Ik ga niet verder in dit topic. Wilde alleen even mijn situatie proberen uit te leggen. En iedereen mag er mee doe wat hij/zij wil.
Ik heb namelijk ook geen zin meer om me weer te moeten verdedigen Tong uitsteken Het is niet meer van toepassing en het was zoals het was.
En voor ons wat het echt.

*edit: Sorry dit komt vijandiger over dan bedoeld!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:31

Maar als je peentjes zweet (ken de uitspraak niet) om dit te vertellen, weet je toch ook vanbinnen dat het ergens niet normaal is dat een man met een jong meisje begint. Dat maak ik er toch van uit

Bouwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:33

Nou nee.

Ik zweette peentjes bedoel ik mee dat ik zenuwachtig ben.
Waarom? Omdat ik de reacties al zo vaak gehoord heb... tot dat ze ons samen zagen.
En het blijft een feit dat het in deze maatschappij niet geaccepteerd wordt.
Daar kan ik ook niet omheen.

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:37

...wat vinden jullie dan van iemand van 16 en 29 ? (13 jaar veschil)

Zo iemand heb ik dus nou, hij is 29 en ik ben 16.
Maar hij gedraagt zich niet als 29 eigenlijks, (en lijkt het ook niet hihi)
Ik heb verder niks met hem gedaan of zo hoor.. Clown , En ik heb het er ook regelmatig met hem over dat er wel 13 jaar tussen ons is, en dat begrijpt hij ook!
Maar puur door zijn karakter ben ik hem leuk gaan vinden, hij is gewoon lekker gek, houdt gewoon wat van prutsmuts..etc. dus in het kort, gewoon puur om hoe hij zelf is!
En ik weet dat hij mij ook leuk vind... Bloos en ook gewoon om hoe ik ben..

We donderen nu gewoon wat over msn heen en weer, en meestal in het weekend kom ik hem wel tegen in 't dorp.

(als er mensen nieuwschierig zijn van hoe hij is heb wel foto..alleen via PB!)

ben benieuwd...

En om nog even een reactie te geven op de rest.
Ik vind als iemand met een ouder iemand neemt toch wel een eigen keuze, ik neem aan die iedereen de risico's er aan weet.
En ik meende dat ik hier op bokt al ergens gelezen had, dat 'VAAK' die man het doet om de sex.
Maar tegen woordig liggen 14/15 jarigen al met elkaar in bed ja... dus als dat al normaal is....
(en nee ik nog niet Clown hoeft van mij nog niet Haha)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:37

Maar je vind het dus wel normaal dat een 35+ op een meisje van 16 of 17 valt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:38

Maar sorry dat ik het zeg, ware liefde is niet over na een jaar!
Volgens mij heb je gewoon een vent in zijn penopauze getroffen en zal je niet het laatste veel te jonge liefje zijn.