Moet ik hem even met rust laten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Moet ik hem even met rust laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 20:27

Netjes gedaan!

Ik weet niet of je voor je problemen wegloopt.
Enerzijds zeg ik; ja!
Je hebt hem niet de waarheid gezegd, je hebt niet gezegd wat er nu aan scheelde.
Maar aan de andere kant geef ik je groot gelijk, en ben je er niet voor weggelopen. Als hij al niet toont dat hij zich voor jullie relatie in gaat zetten, dan werkt het op deze manier gewoon niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 20:28

Je hebt het heft in eigen handen genomen. Bravo! Gewoon zelf kiezen en niet afwachten tot je gedumpt wordt. Ik hoop voor je dat je een stukje onzekerheid hebt overwonnen hiermee.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 20:32

Ja dit is echt een ommekeer hoor! Voor mijzelf kiezen en denken : ik heb er geen goed gevoel bij dus ik zet er een punt achter.

Heb het wel een keer eerder uitgemaakt omdat dat vriendje altijd maar te laat kwam of niet op kwam dagen (in slaap gevallen en dat soort domme acties). Uiteindelijk hebben we toen bijna 4 jaar lang gescharreld, maar ik verwachtte ook echt niets meer van hem en dat was fijn!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 01:00

OK dan! Super! Je hebt gedaan wat je gevoel zei, en je hebt het nog uitgesproken ook!!!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 01:59

Good Job meid Lachen

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 09:53

Super gedaan! Haha!
Je hebt nu voor jezelf gekozen, en het hem op respectvolle manier verteld. Ik hoop dat het werkt voor jullie om vrienden te zijn!

Ik denk niet dat je ervoor weggelopen bent, als je ervoor weggelopen was.. Dan had je niets meer laten horen, terwijl jezelf nog niet zeker genoeg was over je gevoel. Tenminste dit is mijn mening! Zolang je in je volgende relatie maar open bent.
Haha!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:39

Super gedaan! Lachen

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:48

top gedaan meis!!!!!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 18:37

haha echt raar hoor, heb het gister uitgemaakt. Hij belt vanmiddag om te informeren of het allemaal goed met me gaat na gister. En het is eigenlijk gewoon normaal, ga zo naar hem toe en even naar de Mac (heeft hij nogal zin in).

Denk dat het een beetje hetzelfde blijft maar dan zonder de sex...

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:52

En hoe was het gister ?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:54

Wel raar dat ie nu ineens wel informeerd of iets laat weten Verward

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 14:35

ja ik snap er ook niets meer van...was gister bij hem en we hebben even macdonalds gehaald. En ik voelde niets meer voor hem, hij deed gewoon normaal vriendschappelijk.

En ik ging later naar de kroeg, kreeg ik een smsje of het gezellig was, kon haast niet omdat hij er niet was. Kxsje.

Heb niet gereageerd. Zijn beste vriend was er ook nog en zei dat hij het had gehoord dat het uit was maar dat we wel gewoon een vriendschappelijke band houden. Ik zei dat dat klopte en dat het zo goed was.

Ik laat het maar even, hij probeert op mijn gevoel in te spelen door ineens wel Kxsje te schrijven en daar heb ik geen zin in.

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:39

Maar dan had je toch gewoon terug kunnen sturen, jawel hoor, is hartstikke gezellig. Gewoon als vrienden dan he.
Maar je moet het natuurlijk zelf weten, als je ff niks wil sturen moet je dat niet doen.

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 21:08

Hee mensen,, ik wil jullie ook zeggen dat ik 8 week zwanger ben van mijn ex.. vandaag wist mijn ex van..!!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 23:30

@lovejola: ik hoop voor jullie dat jullie samen voor het kindje gaan! en dat jullie eruit komen samen.

@seventje: ik had zelf even geen behoefte om te reageren. Ik heb het gevoel alsof hij niet oprecht is en een soort spelletje speelt. Hij belde vanavond om te vragen hoe mijn sollicitatiegesprek is gegaan, en belt me straks nog even (ik was druk).

Ik ben in de war. Gister mijn ex tegengekomen en mijn ex stond later bij me aan de deur (intercom, ik woon in een appartement). Dat hij me miste en dat hij nog altijd aan me dacht, en dat ik toch een speciaal plekje bij hem heb. Ik heb teruggezegd dat ik precies hetzelfde voelde, maar dat het niet kan. Hij heeft een nieuwe vriendin en ik heb het net uitgemaakt. Heb ook gezegd dat ik hem buiten in de kou liet staan want als ik hem binnen zou vragen dan was het hek van de dam geweest. Voel zoveel voor hem...

En dit soort dingen heeft O. dus nooit tegen mij gezegd, dat hij me leuk vindt, dat hij me lief vindt, dat hij me mist...aan me denkt. Ik heb hem een keer een sms gestuurd met :
je bent wel lief hoor! kusje!
krijg ik terug :
dank je jij ook. X

Ik weet niet waarom maar ik heb het gevoel dat hij niet helemaal oprecht is...

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 00:28

Kan me wel voorstellen dat het voor jou een beetje voelt als mosterd naar de maaltijd.
Maar misschien bedoelde hij het ook echt vriendschappelijk en is ie ook wel blij dat jullie het zo hebben uitgesproken en dat hij het niet heeft hoeven zeggen, weet het ook niet hoor.
Van je ex is wel lastig, zeker als hij nog een vriendin heeft, hoelang trouwens al en hoelang is het met jullie uit ?
Ik zou zelf als ik jou was ff tijd nemen om alles weer op een rijtje te zetten voor je ergens weer aan begint, jaja, is makkelijk praten, ik weet het...

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 00:34

Ik weet het niet, O belde net dus...en vroeg hoe het ging. Dus heb gewoon gezegd dat ik in de war ben en me kelote voel. Hij zei dat ik wel langs mag komen, drinken we wat en word ik weer vrolijk.
Ik zei dat ik beter kan gaan slapen...hij zei: laat me maar weten.

Hij stuurde net sms dat ik mijn hart bij hem kan luchten als ik wil. Kxsje.

heb nog niets teruggestuurd. Vind het banketstaaf maar ik weet even niet wat ik er mee moet.

Mijn ex heb ik 4 jaar mee gescharreld, en het is nu al dik 2 jaar echt over. En een relatie tussen ons gaat nooit werken, alleen die gevoelens blijven bij ons allebei. Gaat gewoon niet weg.
En dat vind ik mooi, verder wil ik er niets mee.

Maar wat betreft O. Mijn gevoel is even weg, misschien dat het terugkomt en misschien niet. Er is voor mij best wel wat gebeurd en ik heb mijn grenzen.

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 00:40

Erg moeilijk...
Snap dat je gevoelens even weg zijn, is ook niet niks allemaal.
Maar zou je ook niet willen kijken hoe het is als je er naartoe gaat en als er iets gebeurd dat dat dan misschien goed voelt....
Ja, weet ook niet wat verstandig is, nu heb je er zelf een eind aan gemaakt en voelt het goed, dan zou je misschien alleen maar weer gaan twijfelen.
Aan de andere kant krijg je er later misschien wel spijt van, of het moet zo zijn dat je weet dat je gevoelens echt definitief weg zijn.
Dat met je ex zou ik dan echt zo laten, ook niet meer iets afspreken als je toch al weet dat het echt nooit niks zou worden, dan maak je het jezelf alleen maar moeilijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 09:14

laetitia, ik vind het heel erg lief van hem dat hij je weer met je pootjes op de grond hebt zetten. Ineens uit/af/weg is soms heel erg een gat en hij laat je niet in het gat vallen. Ik heb het gevoel dat hij jouw bewust de keuze heeft laten maken zodat het niet zo hard aan komt voor jouw en hij geeft je de gelegenheid om weer rustig je eigen leventje op te bouwen. Misschien is deze man gewoon een hele fijne vriend en voor een relatie net even niet geschikt met jouw.

Ik zou gewoon lekker je eigen leventje weer oppakken en je mag altijd komen als je je alleen voelt en behoefte hebt aan gezelligheid. Je zit in een groeiproces en dan zie je soms dingen te zwaar en soms dingen over het hoofd, dat komt nog wel. Gewoon lekker achter je zelf blijven staan. Onthou, nu gaat het even niet zo, maar betere tijden zijn al in aanwas. Niet verkrampen, laat maar komen.

Succes.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:52

Lastig die beide mannen! Ik denk dat je het wel op de goede manier doet, door wel het contact te houden met O., want het klinkt nu al of jullie veel leuker met elkaar omgaan dan eerst.

Verder vind ik het heel goed hoe je dit uiteindelijk allemaal hebt aangepakt. Je 'klinkt' in mijn ogen nu een stuk verstandiger, je doet lekker je eigen ding, knap hoor!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 14:11

Dank jullie wel! Ik voel me er ook heel erg goed bij hoor!

Ik snap niet zo goed wat de intenties van O. zijn. Hij zit per slot van rekening aan huis gekluisterd en wilt graag gezelschap. Ik heb het idee dat als hij gewoon zijn leventje kon lijden dat hij minder contact had gezocht.

Ik heb hem gister uiteindelijk sms gestuurd dat ik toch gewoon ga slapen.
Hij stuurde terug dat als hij kon lopen wel even langs was gekomen maar dat hij nu dan maar alleen een lange nacht tegemoet ging (zijn vrienden zijn uiteindelijk naar de kroeg gegaan).

Misschien denk ik te negatief over hem en bedoelt hij het allemaal echt goed maar mijn intuitie zegt dat hij het gewoon warm wilt houden omdat ik thuis zit en niets te doen heb en ik dan hem gezelschap kan bieden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:34

Vrouwelijke intuïtie is een ondoorgrondelijk iets. Te vaak denk ik, had ik maar naar mijn intuïtie geluisterd, hoe zit dat met jouw Leatits?

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:17

wat ik dan niet helemaal van hem begrijop is waarom hij dan nu neit die ex uitnodigt.. ze moest toch ook zo nodig meteen vanuit frankrijk naar het ziekenhuis komen...

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 19:32

Mijn intuitie is vaak vrij sterk, echter op dit moment kan O. in mijn ogen niets meer goed doen. En waar dat vandaan komt, I don't know. Hij heeft me niets erg geflikt, is altijd eerlijk geweest tegen me, heeft me geen gouden bergen beloofd zonder ze waar te maken.

Maar toen ik vrijdag even bij hem was, was hij weer eens op de bijdehante toer. Opstandig (alles op tv afzeiken, doet hij wel vaker), bijdehante opmerkingen maken (ik zou de auto wel even starten voordat je wegrijdt../ en toen zijn buurman even drankje kwam doen en ik zo aardig was om biertje te halen. " staat in de kast!" ik 'de koelkast?" hij: uhh ja dat lijkt me toch wel het meest logische he!!!

Dan krommen mijn tenen en vind ik hem zo irritant en kan ik hem wel verrot schelden. En dit heb ik vaker bij hem gehad, als hij weer eens in zo'n bui was. Zo opstandig en tegen alles aanschoppen. Dan ga ik tegen hem aanschoppen en kook ik van binnen.

Die ex...ik hou me er niet meer mee bezig. Waarschijnlijk wilde hij me gewoon kwetsen door steeds zo goed over haar te praten. En dan blijkt dus dat hij gewoon onzeker is.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 20:32

Jeetje hij stuurde me een uur geleden weer een sms. Of het al wat beter met me gaat.

Ik weet niet wat ik moet denken hoor...