@lovejola: ik hoop voor jullie dat jullie samen voor het kindje gaan! en dat jullie eruit komen samen.
@seventje: ik had zelf even geen behoefte om te reageren. Ik heb het gevoel alsof hij niet oprecht is en een soort spelletje speelt. Hij belde vanavond om te vragen hoe mijn sollicitatiegesprek is gegaan, en belt me straks nog even (ik was druk).
Ik ben in de war. Gister mijn ex tegengekomen en mijn ex stond later bij me aan de deur (intercom, ik woon in een appartement). Dat hij me miste en dat hij nog altijd aan me dacht, en dat ik toch een speciaal plekje bij hem heb. Ik heb teruggezegd dat ik precies hetzelfde voelde, maar dat het niet kan. Hij heeft een nieuwe vriendin en ik heb het net uitgemaakt. Heb ook gezegd dat ik hem buiten in de kou liet staan want als ik hem binnen zou vragen dan was het hek van de dam geweest. Voel zoveel voor hem...
En dit soort dingen heeft O. dus nooit tegen mij gezegd, dat hij me leuk vindt, dat hij me lief vindt, dat hij me mist...aan me denkt. Ik heb hem een keer een sms gestuurd met :
je bent wel lief hoor! kusje!
krijg ik terug :
dank je jij ook. X
Ik weet niet waarom maar ik heb het gevoel dat hij niet helemaal oprecht is...