Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 15:49

Charlenexx schreef:
Tja ik moet toegeven dat ik door mijn gebroken hartje heel anders ben geworden Knipoog ik durf me juist niet vast te houden aan dingen, stil te staan. Zodra een jongen 1 x afstandelijk doet dan heb ik al zoiets van ok move on, hij wil me niet, ik heb geen zin gekwetst te worden dus op naar de volgende. Terwijl als ik wat meer geduld had en wat meer lef, het met sommige jongens echt wel wat had kunnen worden, maar ik geef het vaak de tijd niet Knipoog

En in naath dr geval... het is misschien eng niet te weten wat er komen gaat, maar it cant be worse than this.

Dat is natuurlijk ook voor iedereen anders.
Na wat er allemaal gebeurd is met mij, is het voor mij gewoon makkelijker om me aan het verleden vast te houden. Wie weet helpt dit gebroken hart mij wel net zo als jou te gaan denken, want dat is eigenlijk veel logischer.
Ik denk niet dat het zal gebeuren. Ik hou ervan de moeilijke weg te nemen, wat sommige dingen betreft. Ik loop niet voor mijn problemen weg. En dat is uiteindelijk denk ik de makkelijkste manier.
Soms werkt het natuurlijk tegen.

Maar precies wat jij tegen Nathalie zegt, it could be worse.
Stel je eens voor dat het na jaren gebeurd, als je getrouwd bent en kinderen hebt. Nee, dat zou verschrikkelijk zijn.
Dit hoort er blijkbaar bij.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 15:51

Liek_ schreef:
Hoe meer je ermee bezig bent hoe langer het duurt voor je verder kan. Laat het los, stop met posten in dit topic en leef je leven! Vergeet die gast! Het leven is teveel waard om zoveel energie te verspillen aan iets wat je niets oplevert!

Het opkroppen is nog slechter. Het is logisch dat ze af en toe even haar hart moet luchten. En dan is bokt daar ideaal voor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 15:53

Niet mee eens. Iemand die de situatie kent, die zijn daar handig voor. Door zelfs met vreemden te willen praten over je klote vent laat je alleen maar zien dat je niet los wil laten.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 15:57

Liek_ schreef:
Niet mee eens. Iemand die de situatie kent, die zijn daar handig voor. Door zelfs met vreemden te willen praten over je stinkmodder vent laat je alleen maar zien dat je niet los wil laten.

Loslaten doe je echt niet zo één, twee, drie.
Door praten zul je ook inzien dat iemand niet de moeite waard is, en kan je langzaam loslaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:02

Janine1990 schreef:
Liek_ schreef:
Niet mee eens. Iemand die de situatie kent, die zijn daar handig voor. Door zelfs met vreemden te willen praten over je stinkmodder vent laat je alleen maar zien dat je niet los wil laten.

Loslaten doe je echt niet zo één, twee, drie.
Door praten zul je ook inzien dat iemand niet de moeite waard is, en kan je langzaam loslaten.

Ik ben alles bij elkaar toch een 5,5 jaar bezig geweest daarmee, ik weet wel waar ik het over heb Knipoog

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:03

Liek_ schreef:
Ik ben alles bij elkaar toch een 5,5 jaar bezig geweest daarmee, ik weet wel waar ik het over heb Knipoog

Dus omdat je weet waar je over praat, betekend dit dat het voor iedereen gelijk is? Dat iedereen maar precies moet doen wat jij zegt? Dat vind ik nogal kort door de bocht namelijk.

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:05

Janine1990 schreef:
Charlenexx schreef:
Tja ik moet toegeven dat ik door mijn gebroken hartje heel anders ben geworden Knipoog ik durf me juist niet vast te houden aan dingen, stil te staan. Zodra een jongen 1 x afstandelijk doet dan heb ik al zoiets van ok move on, hij wil me niet, ik heb geen zin gekwetst te worden dus op naar de volgende. Terwijl als ik wat meer geduld had en wat meer lef, het met sommige jongens echt wel wat had kunnen worden, maar ik geef het vaak de tijd niet Knipoog

En in naath dr geval... het is misschien eng niet te weten wat er komen gaat, maar it cant be worse than this.

Dat is natuurlijk ook voor iedereen anders.
Na wat er allemaal gebeurd is met mij, is het voor mij gewoon makkelijker om me aan het verleden vast te houden. Wie weet helpt dit gebroken hart mij wel net zo als jou te gaan denken, want dat is eigenlijk veel logischer.
Ik denk niet dat het zal gebeuren. Ik hou ervan de moeilijke weg te nemen, wat sommige dingen betreft. Ik loop niet voor mijn problemen weg. En dat is uiteindelijk denk ik de makkelijkste manier.
Soms werkt het natuurlijk tegen.

Stel je eens voor dat het na jaren gebeurd, als je getrouwd bent en kinderen hebt. Nee, dat zou verschrikkelijk zijn.

Wees blij dat je niet zo denkt, jij voelt tenminste nog. Ik ben nooit verliefd. Ik vind jongens altijd alleen maar leuk, ik speel een spelletje met ze. Naai ze helemaal op, of ik ze nou helemaal verliefd op me maak of geil dat maakt me niet zoveel zolang ik de macht maar heb en dan gooi ik ze weg bij het oud vuil.
Edit: ik heb er nooit sex mee hoor, zoen alleen maar. Anders zou ik ze alleen maar geven wat ze willen en dat krijgen ze niet Tong uitsteken VInd nu wel een jongen écht leuk (denk ik) maar die wil dus sowieso geen relatie. Nu is het dus mijn uitdaging om hem zo verliefd te maken dat ie dat wel wil en voor mijn gedachte heb ik dan het ultieme bereikt en dan ben ik echt perfect gelukkig xD ROFL
Laatst bijgewerkt door Cherrypop op 21-12-08 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:08

@ Charlenexx
Had het idd iewat aanvallend opgevat hoe je t bedoelde, maar nu je meer gepost heb, snap ik je punt ookwel.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:08

Charlenexx schreef:
Wees blij dat je niet zo denkt, jij voelt tenminste nog. Ik ben nooit verliefd. Ik vind jongens altijd alleen maar leuk, ik speel een spelletje met ze. Naai ze helemaal op, of ik ze nou helemaal verliefd op me maak of geil dat maakt me niet zoveel zolang ik de macht maar heb en dan gooi ik ze weg bij het oud vuil.

Oei, nee. Dat lijkt me ook niet prettig.
Maar er komt zeker weten wel een jongen naar je toe, die je helemaal op z'n kop zal zetten.
Of je zult zelf op een gegeven moment merken dat je behoefte hebt aan vastigheid. Lachen

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:10

Citaat:

Citaat:

Als je dit van jezelf weet, zou je dat niet willen veranderen? Zo loop jij ook veel in het leven mis, wat je een paar pagina's terug nog tegen Nathalie zegt, dat ze meer om zich heen moet kijken en dingen misloopt. Maar jij weet t van jezelf, zijn miss dingen gebeurd, maargoed. Zo loop je zelf ook dingen mis. Bewust...

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 16:12

* Oja, 't exje is online heeft iets in zijn 2e naam staan over mij.
Eh, dus ben nog belangrijk genoeg Huilen van het lachen Dacht dat-ie klaar met me was Clown

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:13

Charlenexx schreef:
Edit: ik heb er nooit sex mee hoor, zoen alleen maar. Anders zou ik ze alleen maar geven wat ze willen en dat krijgen ze niet Tong uitsteken VInd nu wel een jongen écht leuk (denk ik) maar die wil dus sowieso geen relatie. Nu is het dus mijn uitdaging om hem zo verliefd te maken dat ie dat wel wil en voor mijn gedachte heb ik dan het ultieme bereikt en dan ben ik echt perfect gelukkig xD ROFL

Als ik even eerlijk mag zijn(nu we toch zo lekker bezig zijn), waarom ben jij zo onzeker dat je op dat type mannen wel verliefd wordt en op de leuke niet?

Oftewel, waarom gun je jezelf het hoogste geluk niet?

Hoe is het met je eigenwaarde?

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:15

Wat staat er dan naath?

@ sylva
Ik geef dat toch ook eerlijk toe. Maar ik heb geen pijn, word niet gekwetst. Ik heb de grootste lol van mn leven en ja soms sta ik ook weleens stil bij dingen en dan denk ik ook wel Had ik maar... maar aangezien ik meestal toch op foute jongens val, zijn het niet veel dingen die ik misloop Knipoog

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:17

Mindfields schreef:
Charlenexx schreef:

Als ik even eerlijk mag zijn(nu we toch zo lekker bezig zijn), waarom ben jij zo onzeker dat je op dat type mannen wel verliefd wordt en op de leuke niet?

Oftewel, waarom gun je jezelf het hoogste geluk niet?

Hoe is het met je eigenwaarde?

Omdat de leuke me echt willen en dan komt het te dichtbij en word ik bang (bindingsangst Knipoog) Het is makkelijker verliefd te zijn op iemand die ik nooit helemaal zal krijgen. Anders moet mijn leven anders, komt er iemand bij waarmee ik rekening moet houden en daar ben ik heeeeel slecht in. Ik ben heel erg lang leven de lol en ik zie wel waar ik eindig en als er dan iemand bij komt die vastigheid wil en dingen van mij gaat eisen word ik gek Tong uitsteken

Het heeft lang niet goed gezeten met mijn eigenwaarde maar das nu wel anders, ik weet wat ik waard ben, mn zwakke punten en mn sterke en jaa hopelijk kom ik ooit een jongen tegen die me mij niet zo opgesloten laat voelen en waarbij ik mezelf kan zijn. maar voorlopig nog niet Tong uitsteken

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:18

Echte compleetheid en je helemaal jezelf voelen bij een persoon... Ik denk niet dat je dat kan zijn bij die jongens die toch niet echt veel voor je betekenen, toch? En das zonde, keek net in je profiel en je bent een harstikke leuke meid zo te zien. Even een cursusje "niet op foute mannen vallen" Tong uitsteken

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 16:18

Dit staat er:
''somige mense l*lle kk veel maar durfe het niet in je gezicht te doen !!''

Edit: Gaat ook moeilijk als je elkaar niet meer ziet ROFL

Ach we zien wel wat de tijd met hem doet. Als hij denkt dat hij zó op deze manier gelukkig KAN worden, door zo met het meissie waar die echt gek op WAS, om te gaan. Misschien krijgt hij later spijt (denk het niet hoor, jongens.. Huilen van het lachen )

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:22

Charlenexx schreef:
Omdat de leuke me echt willen en dan komt het te dichtbij en word ik bang (bindingsangst Knipoog) Het is makkelijker verliefd te zijn op iemand die ik nooit helemaal zal krijgen. Anders moet mijn leven anders, komt er iemand bij waarmee ik rekening moet houden en daar ben ik heeeeel slecht in. Ik ben heel erg lang leven de lol en ik zie wel waar ik eindig en als er dan iemand bij komt die vastigheid wil en dingen van mij gaat eisen word ik gek Tong uitsteken

Het heeft lang niet goed gezeten met mijn eigenwaarde maar das nu wel anders, ik weet wat ik waard ben, mn zwakke punten en mn sterke en jaa hopelijk kom ik ooit een jongen tegen die me mij niet zo opgesloten laat voelen en waarbij ik mezelf kan zijn. maar voorlopig nog niet Tong uitsteken

Dat ken ik hoor, was jarenlang bij mij ook zo! Alleen de foute manenn waren interessant omdat die spannend waren en ik ervoor moest vechten. Maar krijgen deed ik ze nooit helemaal. Veel pijn en toestand later denk en voel ik daar nu anders over. Ik heb nu een hele lieve vriend, zonder poeha, zonder toestanden, gewoon een leuke lieverd die normaal doet en weet hoe het werkt met relaties. En dat geeft me zo'n rust!!!

De spanning die ik vroeger zocht hoef ik niet meer. Ik heb nu liever iemand die er gewoon voor kan gaan en waar je op kunt bouwen.

Als ik je posts zo lees en je profiel bekijk komt die tijd voor jou ook wel. Je ziet zelf precies wat er mis zit en waarom je je nu zo gedraagt, dus met jou komt het wel goed.

Ineens krijg je het besef dat je ook wel eens gewoon egzellig samen kerst wil vieren met iemand die helemaal voor jou gaat. En dan ga je ineens verstandige keuzes maken(zo ging het bij mij iig wel).

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:22

sylva schreef:
Echte compleetheid en je helemaal jezelf voelen bij een persoon... Ik denk niet dat je dat kan zijn bij die jongens die toch niet echt veel voor je betekenen, toch? En das zonde, keek net in je profiel en je bent een harstikke leuke meid zo te zien. Even een cursusje "niet op foute mannen vallen" Tong uitsteken

Hahaha naja ik blijf wel altijd bij mezelf hoor. Denk dat ik bij hun altijd net een stukje leuker en charmanter ben. Ik weet gewoon dat ik jongens makkelijk gek kan krijgen. Ik ben ruiter en ja de mannelijke ruiters zijn ook niet echt lekkere solide types die te vertrouwen zijn, maar toch zou ik graag een jongen uit de paarden willen ROFL

Mn laatste echte ex heb ik een maand mee gehad, die zei na 2 weken al ik hou van je en ik dacht echt dat hij het was. maar ik begon me helemaal dooood aan hem te irriteren hij deed zooo klef, om de 5 tellen moest ik weer een compliment aanhoren, heel de dag wilde die knuffelen en als ik met een andere jongen stond te praten werd ie al gek. Dat moet je bij mij ECHT niet doen Tong uitsteken Ik doe graag mn eigen ding, heb vrijheid nodig en ik ben helemaal niet jaloers aangelegd dus ja moeten mensen mij ook niet claimen Knipoog

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:24

Naath: ik kan het niet geloven..!! spreek je hem nog steeds?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:26

Charlenexx schreef:

Eigenlijk weet je niet of je wel toe bent aan een relatie. Zie ik het dan goed?
Want je wilt geen vastigheid, dat maakt je bang.
Je hebt vast mijn topic wel gezien, misschien heb je ook wel gereageerd. Ik weet het niet.
Maar mijn ex heeft hetzelfde. Hij wilde ook lang leve de lol.
Misschien doe je er goed aan op deze manier. Maar dat zal alleen tijd uitwijzen.

Maar kijk eens naar de toekomst, op een gegeven moment besef je vast wel dat je meer wilt. Omdat mensen om je heen hetzelfde krijgen. En dan wil je vast wel veranderen. Bovendien, hoe groot denk je dat de verandering zal zijn? Dat valt volgens mij best wel mee. Jongens willen ook hun ruimte hebben. Je hoeft niet meteen huisje, boompje, beestje! Lachen

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 16:27

Neuh. Aha, zoekt 't maar uit .. vuile draak datie is.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:28

naath schreef:
Neuh. Aha, zoekt 't maar uit .. vuile draak datie is.

dit gevoel heb ik nou ook bij de mijne Haha!

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:30

Mindfields schreef:
Charlenexx schreef:

Dat ken ik hoor, was jarenlang bij mij ook zo! Alleen de foute manenn waren interessant omdat die spannend waren en ik ervoor moest vechten. Maar krijgen deed ik ze nooit helemaal. Veel pijn en toestand later denk en voel ik daar nu anders over. Ik heb nu een hele lieve vriend, zonder poeha, zonder toestanden, gewoon een leuke lieverd die normaal doet en weet hoe het werkt met relaties. En dat geeft me zo'n rust!!!

De spanning die ik vroeger zocht hoef ik niet meer. Ik heb nu liever iemand die er gewoon voor kan gaan en waar je op kunt bouwen.

Als ik je posts zo lees en je profiel bekijk komt die tijd voor jou ook wel. Je ziet zelf precies wat er mis zit en waarom je je nu zo gedraagt, dus met jou komt het wel goed.

Ineens krijg je het besef dat je ook wel eens gewoon egzellig samen kerst wil vieren met iemand die helemaal voor jou gaat. En dan ga je ineens verstandige keuzes maken(zo ging het bij mij iig wel).

Zo eentje dat je denkt "Its not the thrill of the chase. With us its not the game." Tong uitsteken
Ja vast wel. Ach ik had laatst ook zon player. Dus ik maakte een opmerking over alle meisjes die die al heeft gehad en toen zei die "ja maar de mooiste nog niet." dan maakt mijn hart ook wel een sprongetje omdat dat gewoon echt een lieve opmerking was en niet een sexueel getinte grap. Maar ja dan bedenk je je ook weer wie dat is en dan vertrouw ik het ook niet helemaal. Maar op een of andere manier, behandeld hij me met veel respect en we doen het rustig aan. Ik probeer deze "rit" uit te zitten en niet nu die anderhalve week weg is, vanavond weer met een ander te zoenen XD t zal me benieuwen haha!

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:31

Ik voel eigenlijk verraden door mijn ex...

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 16:32

Je gaat niet écht met hem toch?
Waarom zou je voor hem het laten om met een ander te zoenen als die gelegenheid er is.
Misschien doet hij dat ook wel (weet niet waarhij heen is?).
Wil je niet op een verkeerd pad brengen hoor maar misschien loop je vanavond juist wel die éne jongen mis haha.