Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
fargo schreef:Wel duidelijk dat jullie nooit gedumped zijn en nog met vragen zitten die maar door je hoofd blijven malen...
Dan kan de mogelijkheid om je vragen te stellen en daarover te praten een stuk duidelijkheid, rust en verlichting geven. Dus geef die jongen die gelegenheid als hij dat nog nodig heeft. Dat staat helemaal los van of je hem terugneemt of niet, want in principe had TS allang ingestemd met het feit dat hij met haar ging eten.
LiNdA1986 schreef:Wat een hufter zeg, lekker laten janken aan de telefoon, dan had ie maar eerder moeten nadenken met zijn hersenen ipv zijn pik.
Ik zou hem echt niet terugnemen, never, ik zou dat niet kunnen omdat het vertrouwen weg is en ik weet dat ik hem nooit meer zou kunnen vertrouwen.
mooier had ik het niet kunnen zeggen
maaykuhhh schreef:Veel mensen zijn veel te naïef wat exen betreft. Het zijn mensen die je vriend of vriendin goed kennen omdat ze ook intiem zijn geweest. Dat betekent dat ze weten hoe ze diegene moeten strikken. Ik heb daar zo'n hekel aan!! Het is niet voor niets uitgegaan, BASTA!
Ik snap dat je als exen wat voor elkaar blijft voelen...maar op een andere manier dan als je echt een relatie hebt.
En zij wilde gewoon weer aandacht van een vertrouwd persoon, biatch...
Er zijn zat leuke mannen op deze aardkloot, waarom gaan ze altijd weer achter dezelfde aan. Het ruimtelijk inzicht ontbreekt nogal!!
Relaxed schreef:Ach als ie al zo snel spijt heeft zonder dat ie nog maar iets met die meid heeft zou ik hem nog wel een kansje geven, maar eerst mag ie vreselijk zijn best doen om het vertrouwen terug te winnen.. Als ie donderdag toch naar die meid toe gaat zou het voor mij een ander verhaal worden..
Share schreef:woorden als het spijt me en ik hou van je zijn makkelijk gezegd.
Nu het nog echt doen ook! laat hem maar kruipen hoor! en dat hij nu alsnog vanavond met haar uiteten gaat zegt al genoeg lijkt me. totaal geen respect.
Jibbel schreef:Voor de TS zelf bedoel ik dat ze moet kunnen vergeven (en natuurlijk gaat daar een tijdje overheen, boos, verdriet, rouw) voor zichzelf, omdat als je altijd maar boos blijft, je verbitterd raakt. Vergeven betekend niet terugnemen!

marleendv_88 schreef:Jemig ik zou nu echt klaar met hem zijn hoor...Wat een vaag verhaal. En met die ex van hem zou ik ook heel erg klaar zijn als ik jou was
Sterkte
Woont bij jou in de buurt tenslotte

_Skess_ schreef:marleendv_88 schreef:Jemig ik zou nu echt klaar met hem zijn hoor...Wat een vaag verhaal. En met die ex van hem zou ik ook heel erg klaar zijn als ik jou was
Sterkte
Je weet vast wel welke ex ik bedoelWoont bij jou in de buurt tenslotte