Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Re: Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:15

Ik heb je hele topic echt serieus met buikpijn en een open mond gelezen. Jezus, wat een verhaal zeg. Jij geeft een berg vertrouwen weg, stelt je kwetsbaar op, ondanks dat je het liefst om zou draaien en zou zeggen wat een zak hooi het wel niet is met zn ex.

En wat doet hij met al jou moed, vertrouwen, en goodwill? Hij vernëukt het gewoon keihard, letterlijk en figuurlijk ook nog! Wat in de wereld bezielt hem om dit te doen? En met dat grietje zou ik al helemaal niet klaar zijn, zij is nog veel erger dan jou vriend. Zij wist dondersgoed waar ze mee bezig was, zij had echt wel een doel voor ogen op die avond. Ik zou echt ook bij haar verhaal gaan halen. Waarom wil je in godsnaam aanrommelen met een bezet iemand? Dat vind ik zowiezo al fout! Wel van 2 kanten trouwens, maar komop, die griet is ook niet achterlijk!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:21

Wow, heb je hele topic gelezen en wat een e*kel zeg!!!
Je bent het niet waard om he zo te laten behandelen.
Geen hand vol maar een land vol...
Alleen al het feit dat hij je zo aan de kant zet voor haar... En dan ineens erachter komen dat je er toch spijt van hebt.. Goh misschien niet je P*k gebruiken voor het denkwerk maar je hersens???(sorry kan er zo pissig om worden)
Meid, je verdient zóveel beter!!!!!

Ik weet nog dat aan het begin van onze relatie hij ook vertelde dat zijn ex met hem wilde eten, maar dat heeft hij toen niet gedaan, gelukkig....

Sterkte meis

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:21

Het is gewoon een kl*te streek wat hij haar geflikt heeft. Je kunt zoveel schade aanrichten bij iemand op deze manier.
(bij velen die dit topic volgen is dat al gebeurd volgens mij)
Ik zou wel benieuwd zijn naar de reden van zijn plotselinge besluit... Laat hem maar janken aan de telefoon, laat hem maar weten wat hij gedaan heeft en schudt hem alsjeblieft even goed wakker. Vier jaar is niet zomaar iets!

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:28

fargo schreef:
Wel duidelijk dat jullie nooit gedumped zijn en nog met vragen zitten die maar door je hoofd blijven malen...

Dan kan de mogelijkheid om je vragen te stellen en daarover te praten een stuk duidelijkheid, rust en verlichting geven. Dus geef die jongen die gelegenheid als hij dat nog nodig heeft. Dat staat helemaal los van of je hem terugneemt of niet, want in principe had TS allang ingestemd met het feit dat hij met haar ging eten.

Vork
Wij geven onze mening over het hele gebeuren. Wat inderdaad gemakkelijker is als je er buiten langs staat.
Maar ik had ook echt geen behoefte aan een gesprek met mijn ex. Doen zegt soms meer dan welk gesprek dan ook ..
En natuurlijk kan praten wel verlichting bieden. Maar wat ik, of wij, zeggen: ik zou hem niet terug nemen. Praten is wel even wat anders geloof ik, maar daar ging het ook niet over. Het ging over de vraag: Excuses aanvaard, of niet?

Maar ingestemmen met gaan eten? Dat is toch heel wat anders dan zeggen: huphup het bed in met die meid?

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:39

Wat een hufter zeg, lekker laten janken aan de telefoon, dan had ie maar eerder moeten nadenken met zijn hersenen ipv zijn pik.

Ik zou hem echt niet terugnemen, never, ik zou dat niet kunnen omdat het vertrouwen weg is en ik weet dat ik hem nooit meer zou kunnen vertrouwen.

Kimdj19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:48

LiNdA1986 schreef:
Wat een hufter zeg, lekker laten janken aan de telefoon, dan had ie maar eerder moeten nadenken met zijn hersenen ipv zijn pik.

Ik zou hem echt niet terugnemen, never, ik zou dat niet kunnen omdat het vertrouwen weg is en ik weet dat ik hem nooit meer zou kunnen vertrouwen.

Haha ROFL mooier had ik het niet kunnen zeggen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:49

Ach als ie al zo snel spijt heeft zonder dat ie nog maar iets met die meid heeft zou ik hem nog wel een kansje geven, maar eerst mag ie vreselijk zijn best doen om het vertrouwen terug te winnen.. Als ie donderdag toch naar die meid toe gaat zou het voor mij een ander verhaal worden..

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:56

Veel mensen zijn veel te naïef wat exen betreft. Het zijn mensen die je vriend of vriendin goed kennen omdat ze ook intiem zijn geweest. Dat betekent dat ze weten hoe ze diegene moeten strikken. Ik heb daar zo'n hekel aan!! Het is niet voor niets uitgegaan, BASTA!
Ik snap dat je als exen wat voor elkaar blijft voelen...maar op een andere manier dan als je echt een relatie hebt.
En zij wilde gewoon weer aandacht van een vertrouwd persoon, biatch...
Er zijn zat leuke mannen op deze aardkloot, waarom gaan ze altijd weer achter dezelfde aan. Het ruimtelijk inzicht ontbreekt nogal!! Duivel

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:58

maaykuhhh schreef:
Veel mensen zijn veel te naïef wat exen betreft. Het zijn mensen die je vriend of vriendin goed kennen omdat ze ook intiem zijn geweest. Dat betekent dat ze weten hoe ze diegene moeten strikken. Ik heb daar zo'n hekel aan!! Het is niet voor niets uitgegaan, BASTA!
Ik snap dat je als exen wat voor elkaar blijft voelen...maar op een andere manier dan als je echt een relatie hebt.
En zij wilde gewoon weer aandacht van een vertrouwd persoon, biatch...
Er zijn zat leuke mannen op deze aardkloot, waarom gaan ze altijd weer achter dezelfde aan. Het ruimtelijk inzicht ontbreekt nogal!! Duivel

Inderdaad, dat is het enge van 'exen'

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:01

Dan ben ik vast een heel abnormale ex. Ik heb werkelijk waar nog nooit de behoefte gevoeld om een ex te 'strikken' en al helemaal niet als die ex nu een andere relatie heeft. En ook al zijn er nog gevoelens, de relatie is niet voor niets uitgegaan en van een bezette persoon blijf je af.

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:05

@Karin: Nee hoor, niet abnormaal, meer 'de ex waar mee te leven valt.' Clown

Santosww

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:08

Jeetje hij komt nu al terug met hangende pootjes??? Wel knap van je dat je zo hard bent tegen hem...

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:25

Relaxed schreef:
Ach als ie al zo snel spijt heeft zonder dat ie nog maar iets met die meid heeft zou ik hem nog wel een kansje geven, maar eerst mag ie vreselijk zijn best doen om het vertrouwen terug te winnen.. Als ie donderdag toch naar die meid toe gaat zou het voor mij een ander verhaal worden..

Dit komt beetje op hetzelfde neer als wat ik wilde schrijven..
Ben benieuwd of hij echt nog meer spijt gaat krijgen & of hij de afspraak met dat meisje door laat gaan..

Jij iig succes met je tentamens & alles! Lachen

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:28

Ik heb vroeger wel eens een scharreltje gehad die ik nog wel eens zou willen zien, maar als ze een vriendin hebben zal ik het niet eens in mijn hoofd halen contact te zoeken. Echter mijn echte exen daar heb ik totaal geen behoefte aan om daar weer achteraan te gaan. Mijn laatste ex en ik hebben nog wel goed contact. Ik heb zelfs met een feest nog bij hem geslapen, maar er is niets gebeurd. het is een ex en dat is niet voor niets. zou ookz eker gene relatie meer met hem kunnen hebben er is teveel gebeurd. Mocht hij weer een nieuw meisje hebben zou ik uit respect voor haar geen afspraken meer alleen met hem maken. Ik zou haar graag willen leren kennen en ik gun ze echt het allerbeste.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:30

Share schreef:
woorden als het spijt me en ik hou van je zijn makkelijk gezegd.
Nu het nog echt doen ook! laat hem maar kruipen hoor! en dat hij nu alsnog vanavond met haar uiteten gaat zegt al genoeg lijkt me. totaal geen respect.

Inderdaad. Als ik iets heb geleerd de afgelopen jaren: ga niet af op wat ie zegt, maar op wat ie doet.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:41

Die vent heeft geen spijt, anders ging die ''date'' niet door. Hij wil gewoon even van twee walletjes kunnen snoepen... sex met je ex en dan gauw weer terug naar je meisje als 't tegenvalt.

Meid, doe jezelf een plezier en trap niet in zijn verhaaltjes en tranen... deze jongen speelt nu écht een heel vuil spel!!!
Als je hem hiermee weg laat komen, voorzie ik heel veel ellende....
Deze relatie is gewoon over.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:47

Ik vind hier echt prachtige uitspraken staan!!!
Die gewoon echt keihard zijn maar wel de waarheid! Haha!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:47

Jibbel schreef:
Voor de TS zelf bedoel ik dat ze moet kunnen vergeven (en natuurlijk gaat daar een tijdje overheen, boos, verdriet, rouw) voor zichzelf, omdat als je altijd maar boos blijft, je verbitterd raakt. Vergeven betekend niet terugnemen!

Tuurlijk moet je vergevingsgezind zijn, maar je moet ook jezelf blijven respecteren.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:51

Wat heeft die jongen tot nu toe echt verkeerd gedaan?

In mijn ogen alleen dat hij het over de telefoon uit wilde maken.

Hij heeft nog niks met haar gedaan toch? keertje chatten en een date gemaakt. Dat is toch nog niet verkeerd? tuurlijk de kans lijkt nu enorm dat er wat gaat gebeuren, maar als TS echt gek is op der vriendje zegt ze iets in de trant van, je hebt nu een maand de tijd dat je serieus laat zien dat je bij mij wil zijn. En op wat voor een manier hij dat laat zien zou ik aan hem laten.

Ik heb het gevoel dat TS nu wel heel makkelijk de schuld van het uitgaan bij vriendlief legt. Er zal vast wel meer fout hebben gezeten dan alleen dit.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:55

Als er meer fout gezeten had, dan had-ie dat misschien eerder kunnen aangeven? IMO komt dit allemaal wel heel impulsief over.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 13:58

marleendv_88 schreef:
Jemig ik zou nu echt klaar met hem zijn hoor... Scheve mond Wat een vaag verhaal. En met die ex van hem zou ik ook heel erg klaar zijn als ik jou was Scheve mond

Sterkte Ach gut

Je weet vast wel welke ex ik bedoel Knipoog Woont bij jou in de buurt tenslotte Knipoog

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:59

Het komt mij ook impulsief over van zijn kant.
Van haar kant komt het me allemaal wat gelaten over. Alsof het haar weinig doet en ze gewoon doorgaat zonder hem.

Wil er wel even bij zeggen dat dit mijn mening is. Ik Kom misschien heel hard over op TS, maar dit is hoe ik het uit je berichten opmaak.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:07

_Skess_ schreef:
marleendv_88 schreef:
Jemig ik zou nu echt klaar met hem zijn hoor... Scheve mond Wat een vaag verhaal. En met die ex van hem zou ik ook heel erg klaar zijn als ik jou was Scheve mond

Sterkte Ach gut

Je weet vast wel welke ex ik bedoel Knipoog Woont bij jou in de buurt tenslotte Knipoog

Ja ik weet precies wie wie is maar dat wou ik nou net even niet op bokt laten weten whaha maar maakt dus niet uit Tong uitsteken

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 14:07

Hahhahaha nou als we samen maar weten over wie we het hebben...

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:30

ik zou hier nog wel verheldering in willen; deze dame was jouw vriendin, en die was samen met jouw (ex)vriend, toen ging het uit tussen hun en toen werd het jouw vriend, heb ik dat goed begrepen?
een 'vriendin' die er met mijn exvriendje vandoor gaat hoeft niet op erg veel loyaliteit van mij te rekenen zal ik je vertellen...
maar misschien heb ik het verkeerd begrepen.