Zit echt net op de grens bij de 3 provincien.
Dus officieel hebben wij code geel en 1 km verderop code rood.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mando schreef:Gisteren was er nog niets aan de hand in het Noorden dat begon pas gisterenavond na 22.00 uur, nu is het echt dikke ellende.
Zag net wel een trekker rijden met een auto er achteraan. No way dat ik de weg uit ga.
Ik moet 9 km binnendoor voordat ik op de Waldwei ben en dan de A7 op kan richting Heerenveen. Het is wel goed.
Volgens de laatse gegevens waren er wel wat collega's op het werk en om 11 uur zou een vervoerder 26 pallets komen laden.![]()
Wel dapper dat hij durft te komen, al zei mijn man dat collega's van hem die naar kantoor waren gekomen dat de doorgaande en rijkswegen wel goed te doen waren.
Nou we wachten 12 uur wel af.

)Lay_D schreef:De wind giert om het huis, de temperatuur buiten is -5 maar de gevoelstemperatuur ligt op -12.
Om terug te komen op het kijken van filmpjes terwijl je auto rijdt.
Ik vind het onverantwoord.
Misschien wel nog meer als voorheen omdat onze zoon en schoondochter 2 weken geleden betrokken waren bij een ongeval op de N34 al had dat met rijden onder invloed te maken ( de veroorzaker).
Ik gebruik mijn telefoon in de auto niet, navigatie wordt weergegeven in het scherm waar ook de kilometer teller, toerental etc wordt weergegeven en ze praat dus hoef er niet perse naar te kijken.
Mijn telefoon verbind ik met de auto voordat ik weg rijdt, oa om spotify te luisteren en als ik gebeld wordt dan kan ik de oproep aannemen of afwijzen dmv een knop op het stuur.
Mijn tel ligt dan ook altijd in mijn tas.
Polarize schreef:We gaan hier op de schaatsen naar het werk toe
FriesWytske schreef:Hier in het zuidwesten van Friesland is het nu ook wel weer te doen. Wegen zijn allemaal ontdooit. Maar ga toch maar vroeg naar mijn werk, zodat ik vanmiddag weer op tijd naar huis kan gaan. Want ik denk dat het vanavond ook weer spekglad gaat worden.
flooooo schreef:Bij Rheezerveen dan ongeluk? Dat was een megaklapper! Echt bizar, iemand die zo onder invloed achter het stuur stapt en dan onschuldige mensen meeneemt in zijn onverantwoorde gedrag, ik vind dat je dan een hele flinke straf verdiend.