Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Wij hebben wel rolluiken, aan de buitenkant, maar zijn niet elektrisch.
Hebben van binnen een band die je op kunt trekken.
bedoel jij shutters of zo Siggislief?
Siggislief schreef:DuoPenotti schreef:Wij hebben wel rolluiken, aan de buitenkant, maar zijn niet elektrisch.
Hebben van binnen een band die je op kunt trekken.
bedoel jij shutters of zo Siggislief?
Ik heb een rolluik van de Ikea aan de binnenkant hangen.
Alleen voor dat ik en mijn broer hem goed hadden hangen was er wat kapot achter het dingetje waar je hem in hangt.
Mijn broer vond dat ie gemaakt moest worden (schuren, vullen en schilderen).
Dat laatste is afgelopen weekend gebeurt, alleen zondag deed het ding het nog wel wat je handmatig in en uit schuift..
Tot gisteren en vanmorgen helemaal.
Het schoof niet meer in en uit, en toen ik wat kracht gaf is ie door midden gebroken.
Little_Gift schreef:MyWishMax schreef:
Ik ben gestopt met de tramadol omdat de fentanyl veel fijner was. Niet de 1e dagen of als je net dosis verhoogd, maar als lijf gewend is wel. Hoop dat je het weekend goed doorgekomen bent, ik voelde me de 1e dagen soort dronken
Thanx voor je reactie, lief van je![]()
Hier is het volgens de dokters de bedoeling dat de fentanylpleisters dus naast de Tramadol functioneert.
De fentanylpleisters dag en nacht en de Tramadol voor het slapen gaan 's nachts.
Ja hoor weekend is goed gegaan, heb er eigenlijk niets negatiefs van gemerkt en helaas dus ook niet suf geweestzou echt eens willen dat dat brein eens afgezet wordt door een pijnstiller zodat ik eens helemaal nergens aan denken kan maar helaas heeft geen enkele pijnstiller dat effect, de fentanylpleisters nu dus ook niet.
Maar merk wel dat het allemaal net ietsje "makkelijker" gaat sinds de dosis ingewerkt is en dat met name mijn nek eens niet in een dichtdraaiende bankschroef zit raar maar waar...
juval schreef:zo moe... koud. verkouden etc, je kent het wel.
auto repareren gaat veel geld kosten, iets met pomp voor de stuurbekrachtiging die vast is geslagen waardoor er meer beschadigd is. Auto is van 2007, dus nu na aan het denken over afscheid nemen.. moeilijke beslissing, want een betaalbare andere is ook zo gauw niet gevonden..
fleurtjeuh schreef:Pfff momentje paniek zonet..
Ik realiseerde me een minuut of 5 nadat ik thuis was, dat ik nog maar 1 van de 4 katten had gezien.
Alle gebruikelijke en minder gebruikelijke plekjes gezocht, de 2e gevonden. Maar niks van die andere twee
Begon al in paniek te raken, ook al wist ik dat ze eigenlijk wel ergens in huis moesten zijn.
Ze zijn allemaal niet voedsel gefocust, maar in ijdele hoop toch maar snoepjes pakken om te rammelen. Ik draai me naar de snoepjes, draai me terug en dr komen 2 duffe koppies de woonkamer in gewandeld...
Geen idee waar ze nou vandaan waren gekomen, maar gelukkig zijn ze er alle 4 weer