Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 19:27

xPabloBokt schreef:
Alja schreef:
Vast een vrouw achter het stuur :+

Of een blinde alhoewel dat natuurlijk niet kan.

Zo afgezaagd dit.. -O-

Gewoon aso, ongeacht wat de bestuurder tussen zijn benen heeft.

Of waar ze in rijden. Genoeg Volvo’s en Hyundais die dit ook kunnen hoor :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 19:29

Al die bedrijven die nu allemaal 1 april grappen posten op Social Media....

Vd Valk met parachutespringen arrangement, en met baby hapjes. Pathé met split screen films, enz enz... Het is dinsdag pas 1 april!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 19:29

fjordjes schreef:
Loretta schrijver is overleden... Man man wat gaat het hard met alle mensen uit mijn jeugd, Rob de nijs, Ron brandsteder, dieuwertje blok en nu ook Loretta schrijver...

En straks ook Martijn Krabbé....

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 19:37

iirrssjjee schreef:
Al die bedrijven die nu allemaal 1 april grappen posten op Social Media....

Vd Valk met parachutespringen arrangement, en met baby hapjes. Pathé met split screen films, enz enz... Het is dinsdag pas 1 april!

Ze zijn zo vol vanuit eigen grap dat ze het waarschijnlijk niet meer voor hun kunnen houden?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 19:39

Manuela Kemp is ook nog weggevallen in diezelfde tijd. En Bram Biesterveld ;( ze vallen bij bosjes weg de laatste tijd.

1 april grappen zijn op zich leuk zeker een aantal dagen van te voren zodat het "echter" lijkt. De enige die ik gezien had was een erg smakeloze "grap" van een gemeente die daarvoor excuus moest aanbieden

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 19:41

Mijn moeder die zo’n typisch persoon is dat als ik iets heb/zeg dat zij het altijd erger heeft.

Waardoor ik echt al een lange tijd met klachten rond loop waarvoor ik eigenlijk voor naar de huisarts enzv wil. Maar dat durf ik dus niet aan te geven bij m’n moeder want ja die heeft het toch erger. |o

(Ja ik ben 23 maar vanwege autisme en een vrij erge angst stoornis moet zij toch voor mij bellen/met mij mee)

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 19:50

Zaterdag wil ik voor het eerst met m'n verzorgpaard het duin in onder het zadel.
Dit was m'n doel 2 jaar terug al, nu is hij zo ver maar durf ik eigenlijk niet...

Terwijl ik de laatste tijd zo met hem aan de had het duin in loop en we dan nul spanning hebben.
De eigenaar is nu ook al een paar keer onder het zadel het duin in geweest, wat goed ging.
Maar toch overheerst de spanning.
Vorig jaar met een val van hem (in de bak) m'n kniebanden gescheurd, wat er helaas toch meer ingehakt heeft dan ik verwacht had.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 19:51

Kan je online geen afspraak maken, dat kan bij steeds meer huisartsen. En misschien toch een keer hulp bij zoeken? Ik vind het nog steeds verschrikkelijk, maar doe het wel. Goed voorbereid met alle informatie die ik nodig zou kunnen hebben alvast opgeschreven.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 19:59

kosseh schreef:
Zaterdag wil ik voor het eerst met m'n verzorgpaard het duin in onder het zadel.
Dit was m'n doel 2 jaar terug al, nu is hij zo ver maar durf ik eigenlijk niet...

Terwijl ik de laatste tijd zo met hem aan de had het duin in loop en we dan nul spanning hebben.
De eigenaar is nu ook al een paar keer onder het zadel het duin in geweest, wat goed ging.
Vorig jaar met een val van hem (in de bak) m'n kniebanden gescheurd, wat er helaas toch meer ingehakt heeft dan ik verwacht had.

Ik zou het gewoon proberen, je kunt altijd nog afstappen als je het even niet meer durft.
Snap best dat zo’n val invloed heeft op je vertrouwen. Als je wil, kun je het best zo opbouwen. Jezelf in elk geval niet heel veel druk op gaan leggen!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 20:00

prompter schreef:
Hij staat er weer >;)

[ Afbeelding ]

Jaarverpakking condomen onder de ruit klemmen??

pjer

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 20:14

Puberpaard die wederom aan het bowlen is geweest met de slowfeederbak. Nu van het heuveltje af zo'n 1,5 meter 'naar beneden' ja en hoe moet ik dat nou weer op zijn plek krijgen in mijn uppie?
tevens was hij de rest van de middag spooky omdat hij dacht dat hij op zijn flikker zou krijgen. Echt als je dat al weet, waarom doe je het dan ? stomme knol.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 20:15

Hyperventilatie |o

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 20:19

xPabloBokt schreef:
Alja schreef:
Vast een vrouw achter het stuur :+

Of een blinde alhoewel dat natuurlijk niet kan.

Zo afgezaagd dit.. -O-

Heb mannen vaker zo achterlijk zien parkeren dan vrouwen :+

Net een uur en driekwartier gereden om thuis te komen. Wat een pleuriszooi op de weg. Had een uur en een kwartier gereden voordat ik bij knooppunt Hooipolder stond vanaf Den Bosch.

Kom ik thuis, druk van de kraan. Mijn zus heeft net Brabant Water gebeld en die weten van niks. Paarden moeten nog water en ik wil zelf nog douchen. Ben benieuwd of we vanavond nog water hebben.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 20:23

Het feit dat ik vandaag al goed over de maximalw hoeveelheid naproxen heen zit, maar zoveel last heb van mijn ongesteldheid dat ik nu en voordat ik ga slapen echt nog wel 2 dosis nodig heb om de nacht door te komen..

Ze zeggen om de 8 of 12 uur nemen, maar na 2 uurtjes gaan mijn krampen er al vol doorheen :') en dan werkt naproxen nog het beste van alles

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 20:28

Niobe schreef:
kosseh schreef:

Ik zou het gewoon proberen, je kunt altijd nog afstappen als je het even niet meer durft.
Snap best dat zo’n val invloed heeft op je vertrouwen. Als je wil, kun je het best zo opbouwen. Jezelf in elk geval niet heel veel druk op gaan leggen!

Heb de andere bijrijder van m'n andere verzorgpaard gevraagd om met hem mee te rijden.
Dat paard vertrouw ik voor de volle 100%, dus fijn om die mee te hebben als steun.
Af stappen kan altijd inderdaad. We hoeven ook geen weg ofzo over. Stal heeft een eigen ingang het duin in.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 20:43

Dat klinkt als een mooi plan Kosseh!! Hopelijk kunnen jullie er allemaal goed van genieten <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 20:56

Niobe schreef:
xPabloBokt schreef:

Zo afgezaagd dit.. -O-

Of waar ze in rijden. Genoeg Volvo’s en Hyundais die dit ook kunnen hoor :')

Het zijn verhoudingsgewijs wel vaker BMW-bestuurders :)).

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 20:56

Is maar net waar je op let San }:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 20:59

Niobe schreef:
Is maar net waar je op let San }:)

Er wonen hier in de buurt relatief veel, je kunt je voorstellen hoe de parkeerplaatsen eruit zien.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 21:19

prompter schreef:
Hij staat er weer >;)

[ Afbeelding ]

Dit konden mijn oude buren wel zijn :') die parkeren ook altijd zo beroerd en rijden bmw

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 21:25

Dat mijn lichaam vandaag ook weer zei de mazzel. -O-

Lig al vanaf 19u op bed..
En voor een beginnende weekend is dit te vroeg.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 21:41

Siggislief schreef:

Mijn lichaam doet mee vanavond, helpt ook niet dat mijn omgeving bij windstil het altijd een goed idee vinden dan juist te gaan stoken, thanks volk! Was net van mijn hoofdpijn af en net te laat met ruifjes dicht doen…. Gaat leuke zomer worden zo -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 23:09

xSagan schreef:
Siggislief schreef:

Mijn lichaam doet mee vanavond, helpt ook niet dat mijn omgeving bij windstil het altijd een goed idee vinden dan juist te gaan stoken, thanks volk! Was net van mijn hoofdpijn af en net te laat met ruifjes dicht doen…. Gaat leuke zomer worden zo -O-

De pijn is hier gelukkig iets minder door een paar / aantal uur op bed liggen.
En dacht echt begin van de avond dat ik weer aan de zware medicatie moest zoals vorig weekend.
Maar nu hopen dat het niet hoeft.. _/-\o_

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 23:22

Ik heb vanmorgen toen ik om 6:00 wakker werd de rattenkooi open gezet zodat ze op de kooi konden.

Normaal krijgen ze als ik naar bed ga eten en dan gaat de kooi dicht. Maar ze zaten te zeuren dus ze hebben rond 21:00 al gehad. Maar dan doe ik dus ook de kooi dicht.

Zie ik de dikste net kijken en zeuren dat de kooi dicht zit. :+

Ze hebben het zoooo zwaar in hun enorme kooi die al 15 uur open heeft gestaan vandaag. -O-

Bevrijd ons!!! Het eten is op dus nu willen we spelen.

Afbeelding

(Ze hebben onbeperkt eten en als ik ze in de nacht los laat dan zijn ze zo actief dat ik bang ben dat ze domme dingen doen. :+ )

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 23:27

Dat is een "rupsje nooit tevreden" :=