Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merlen schreef:Nee Rennie89,er is geen etiket opgeplakt.
Zelfs de apotheker heeft er niets van vermeld.
Siggislief schreef:Ik denk nu ergens aan dat de meeste huisartsen/apothekers verwachten dat mensen tegenwoordig hun Medicijnen wel opzoeken op Google..
Maar er word bij ons wel altijd vriendelijk gevraagd of ik er bekend mee ben.
(Zoek vaak wel uit nieuwsgierigheid wat ik nou moet slikken of smeren)
Rennie89 schreef:Ik kreeg zelfs met mijn tramadol abbo nog vaak de vraag of ik er bekend mee ben en de bijwerkingen, ik moet zeggen dat het bij mij altijd goed word uitgelegd. Nou staat het ook op het etiket, wat ik bijzonder vind dat zij het zonder etiket krijgt, maar dat kan iets zijn voor België? Ik heb nooit iets zonder etiket etiket gekregen op recept… en met opiaten of pammetjes zijn ze extra voorzichtig.
Rennie89 schreef:Zo zie je maar hoe nalatig het zorgstelsel eigenlijk is.
Ik vind het sowieso bijzonder dat er word geadviseerd het met ibuprofen te nemen maar geen maagbeschermer erbij te geven. Hoe bedoel je vragen om maagproblemen? Normaal word paracetamol geadviseerd.
Rennie89 schreef:Aleve is niets meer en niets minder dan naproxen, en idd gelijk aan ibuprofen. Het word onder het mom van “menstruatiepijn” verkocht voor een veel duurdere prijs dan de normale variant. Ik merk dat ze bij mijn kruidvat er wel opletten, ze vragen het zelfs wanneer je paracetamol haalt lol.
Merlen schreef:Nou fijn dat jullie denken dat ik lieg.Dat is toch echt niet zo hoor.
Apotheker heeft een klever op de doosjes geplakt met wat de HA zei,3x daags in te nemen.Tramadol en Ibruprofen.10 dagen.
Er hangt echt geen andere waarschuwingssticker op.
Verder heeft geen één van de twee ook maar iets gezegd over de bijwerkingen en al helemaal niet dat je niet mag rijden.
Natuurlijk ben ik zelf zo slim om te beseffen dat ik niet verder kan met deze medicatie.
_San87_ schreef:Waarom staan er in België echt overal vrachtwagens op de vluchtstroken en in de verdrijvingsvlakken langs opritten bij tankstations en parkeerplekken
Wat is dit voor rariteitenkabinet?