En ik lees een pijnlijk stuitje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pikkepor schreef:Beterschap voor de zieken!!
En ik lees een pijnlijk stuitjeIk kan me nog levendig inbeelden hoe de mijne voelde toen ik van het paard viel op mijn stuitje. Het is alweer jaren geleden, maar ik weet nog dat ik weken achterin de klas heb gestaan om lessen te kunnen volgen. Zitten was geen optie
Citaat:Allereerst: Ik ben weer aanwezig en dat betekend dat alle pb's met vragen aan lootjes, vragen aan Santa's en alle aanvullende hints weer naar mij toe gestuurd mogen worden
Dan, en dit mogen jullie lezen als een mededeling en niet als een voorzet voor een discussie, hebben wij sinds woensdag vele gesprekken gevoerd met de Santa van Pimaude en zelfs met het beheerteam van bokt zelf (het rode team).
En nu hoor ik jullie denken: Waarom?
Nou, Pimaude heeft bij ons aangegeven haar pakket niet meer te willen ontvangen door omstandigheden (die wel of niet bekend zijn bij alle Santa's, maar verder niet ter zake doen voor dit bericht).
Dan is de vraag: zegt iemand dit vanuit emotie, of meent iemand dit? Hoe pakken wij dit op? Negeren wij het bericht en laten wij toch het pakket sturen, met als gevolg dat wij iemand misschien wel voor het hoofd stoten, of accepteren wij de wens van Pimaude?
En los van al het bovenstaande, hoe voelt de Santa van Pimaude zich hierbij? Want echt leuk om te lezen is dit natuurlijk niet, als je als Santa al behoorlijk wat tijd hebt geïnvesteerd in het stalken en maken van een mooi pakket.
Wij zijn tot de conclusie gekomen dat wij de wens van Pimaude niet anders dan kunnen en willen respecteren, zeker ook omdat wij niet nog meer olie op het vuur willen gooien.
Maar wat gaan wij dan met het pakket doen van Pimaude? Ook hier hebben wij lang over gesproken en wij hebben onze Santa verschillende opties aangedragen en onze Santa heeft daar vervolgens een keuze in gemaakt. Wat is die keuze dan? Wij hebben uiteindelijk besloten het pakket te schenken aan iemand die hem, volgens ons, goed kan gebruiken. Aan iemand die voorheen vele edities heeft deelgenomen. Aan iemand die veel dezelfde tips en tops had waar onze Santa zich aangehouden heeft, maar vooral iemand die wij het ook gunnen. En dat is bokker Carineken geworden.
Carineken is inmiddels op de hoogte van dat er een pakket haar kant uit komt en vind het super lief dat zij dit pakket mag ontvangen.
Nogmaals, lees dit als een mededeling en niet als de voorzet van een discussie, ik wil namelijk echt iedereen op het hart drukken dat wij in deze keuze niet over een nacht ijs heen zijn gegaan en dat het ook zeker niet makkelijk was!
carineken schreef:Ja ik moest echt huilen toen ik de pb kreeg, ik wou/kon financieel gezien dit jaar lastig meedoen, maar oh wat maakte mijn hart een sprongetje.
Ik ga proberen dit weekend heel het topic te lezen
carineken schreef:Ja ik moest echt huilen toen ik de pb kreeg, ik wou/kon financieel gezien dit jaar lastig meedoen, maar oh wat maakte mijn hart een sprongetje.
Ik ga proberen dit weekend heel het topic te lezen
Roosch schreef:Wat fijn voor carineken!
Ik heb inpakproblemen. Ik had specifiek een paar dozen klaargezet voor deze periode en die zijn spoorloos verdwenen. Degenen die ik heb zijn veel te klein en bovendien geconfisqueerd door deze monsters.
[ [url=m/uxtLHy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qENR7P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik moet even m'n tactiek heroverwegen want ik heb een aantal pakketjes die de deur uit moeten, ook voor anderen.
Of zou ik de mijne al verstuurd of weggebracht hebben?