Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pikkepor

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 12:12

Beterschap voor de zieken!!

En ik lees een pijnlijk stuitje :\ Ik kan me nog levendig inbeelden hoe de mijne voelde toen ik van het paard viel op mijn stuitje. Het is alweer jaren geleden, maar ik weet nog dat ik weken achterin de klas heb gestaan om lessen te kunnen volgen. Zitten was geen optie :=

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-22 12:14

Pikkepor schreef:
Beterschap voor de zieken!!

En ik lees een pijnlijk stuitje : Ik kan me nog levendig inbeelden hoe de mijne voelde toen ik van het paard viel op mijn stuitje. Het is alweer jaren geleden, maar ik weet nog dat ik weken achterin de klas heb gestaan om lessen te kunnen volgen. Zitten was geen optie :=

Hier een vergelijkbaar iets alleen dan doordat ik er huist op was blijven zitten maar hierdoor een behorlijke tik tegen mn bekken/ stuitje gekregen had :x

Lopen ging nog t beste als ik eenmaal in beweging was... maar t in beweging komen was een ramp

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 12:18

Apple schreef:
Zo, ik heb mijn pakketje op de bus gedaan :-)

(of toch niet? of misschien morgen? of ergens volgende week....)

Van mij is al een week onderweg :D :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 12:27

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Allereerst: Ik ben weer aanwezig en dat betekend dat alle pb's met vragen aan lootjes, vragen aan Santa's en alle aanvullende hints weer naar mij toe gestuurd mogen worden :j

Dan, en dit mogen jullie lezen als een mededeling en niet als een voorzet voor een discussie, hebben wij sinds woensdag vele gesprekken gevoerd met de Santa van Pimaude en zelfs met het beheerteam van bokt zelf (het rode team).
En nu hoor ik jullie denken: Waarom?
Nou, Pimaude heeft bij ons aangegeven haar pakket niet meer te willen ontvangen door omstandigheden (die wel of niet bekend zijn bij alle Santa's, maar verder niet ter zake doen voor dit bericht).
Dan is de vraag: zegt iemand dit vanuit emotie, of meent iemand dit? Hoe pakken wij dit op? Negeren wij het bericht en laten wij toch het pakket sturen, met als gevolg dat wij iemand misschien wel voor het hoofd stoten, of accepteren wij de wens van Pimaude?
En los van al het bovenstaande, hoe voelt de Santa van Pimaude zich hierbij? Want echt leuk om te lezen is dit natuurlijk niet, als je als Santa al behoorlijk wat tijd hebt geïnvesteerd in het stalken en maken van een mooi pakket.

Wij zijn tot de conclusie gekomen dat wij de wens van Pimaude niet anders dan kunnen en willen respecteren, zeker ook omdat wij niet nog meer olie op het vuur willen gooien.

Maar wat gaan wij dan met het pakket doen van Pimaude? Ook hier hebben wij lang over gesproken en wij hebben onze Santa verschillende opties aangedragen en onze Santa heeft daar vervolgens een keuze in gemaakt. Wat is die keuze dan? Wij hebben uiteindelijk besloten het pakket te schenken aan iemand die hem, volgens ons, goed kan gebruiken. Aan iemand die voorheen vele edities heeft deelgenomen. Aan iemand die veel dezelfde tips en tops had waar onze Santa zich aangehouden heeft, maar vooral iemand die wij het ook gunnen. En dat is bokker Carineken geworden.
Carineken is inmiddels op de hoogte van dat er een pakket haar kant uit komt en vind het super lief dat zij dit pakket mag ontvangen.

Nogmaals, lees dit als een mededeling en niet als de voorzet van een discussie, ik wil namelijk echt iedereen op het hart drukken dat wij in deze keuze niet over een nacht ijs heen zijn gegaan en dat het ook zeker niet makkelijk was!

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 12:32

Ja ik moest echt huilen toen ik de pb kreeg, ik wou/kon financieel gezien dit jaar lastig meedoen, maar oh wat maakte mijn hart een sprongetje.
Ik ga proberen dit weekend heel het topic te lezen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 12:33

Nou, post is net geweest en weer zat het kaartje dat 3 keer in de app stond er niet bij. -O- Ik vrees dat die niet meer komt. -O-
Dus SS, als dat kaartje van jou kwam, ik zat vol spanning te wachten maar vrees dat mijn spanning niet beloond wordt.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 12:51

Wat lief! Dat is nog eens kerstgedachte <3

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 13:01

Vind het echt jammer voor de ss van pimaude maar ik geloof dat Carinekan een prachtig pakket gaat krijgen! En die met oprechte blijdschap gaat ontvangen!

Neonlight misschien kan jouw ss en kopie via pb aan het beheer sturen zodat het alsnog bij jou aankomt (als het een kaart van jouw SS is) misschien heb je wel een geheime aanbidder _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 13:05

carineken schreef:
Ja ik moest echt huilen toen ik de pb kreeg, ik wou/kon financieel gezien dit jaar lastig meedoen, maar oh wat maakte mijn hart een sprongetje.

Wat ontzettend lief! Het is je gegund! Wat fijn dat het toch nog mooi afgerond kan worden.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 13:05

Het is een kaartje van een online kaartenshop, krijg daar doorgaans alleen kaartjes van via Bokt. Dus dit topic is grote verdachte. :))
Geheime aanbidder geloof ik niet zo in. :')

Carineken, leuk dat je nu toch een pakket krijgt! Succes met het doorlezen van het topic. _O-

Vraag me nu wel af, mag je je eigen pakket nu aan jezelf bezorgen, gezien de foto van gisteren? :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 13:12

Wat een mooi gebaar om het pakket te schenken aan een ander.

Ik ben lekker bezig geweest en heb inmiddels bijna 40 bokkers weg kunnen strepen en ben nog lang niet klaar. Nu eerst op pad, vanavond weer verder.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 13:34

carineken schreef:

Oh moppie toch, pakket is je gegund!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 13:38

Al 40 weg kunnen strepen? Wow....ik precies eentje, mezelf. :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 13:40

carineken schreef:

Het is je gegund :* Kun je toch meedoen <3

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 13:43

Ik heb ook al wat weg kunnen strepen met mijn eerste hint! Zo benieuwd wie er dalijk als mijn Santa overblijft! En ook zo benieuwd hoe mijn lootje het pakket vind !

Wat leuk Carineken! Kun je nu/ na ontvangst ook op stalk modus om je santa te vinden ? <<)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 13:46

Neonlight schreef:
Al 40 weg kunnen strepen? Wow....ik precies eentje, mezelf. :')

Ik ben er nog niet mee bezig geweest. Haha.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 13:52

carineken schreef:

Het is je van harte gegund. :D Wat een lief gebaar om het pakket aan iemand anders te schenken!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 13:58

Mooi opgelost zo <3

Ben benieuwd of er vandaag al pakketten binnen komen!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 13:59

Wat fijn voor carineken!

Ik heb inpakproblemen. Ik had specifiek een paar dozen klaargezet voor deze periode en die zijn spoorloos verdwenen. Degenen die ik heb zijn veel te klein en bovendien geconfisqueerd door deze monsters.

Afbeelding
Afbeelding

Ik moet even m'n tactiek heroverwegen want ik heb een aantal pakketjes die de deur uit moeten, ook voor anderen. :')
Of zou ik de mijne al verstuurd of weggebracht hebben?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:00

Afbeelding

Deels omdat mijn Santa niks heeft gestuurd, deels omdat mijn lief me op een budget heeft gezet ;(

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:00

Wat een lief gebaar :-) Het is je gegund Carineken :-)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:03

Bij mij zijn er wel een aantal onderweg maar PostNL kan het nu volgens mij al niet meer rondbreien, terwijl ik er hier eigenlijk nooit last van heb. Bewust twee pakjes naar het afhaalpunt laten sturen ivm m'n vakantie maar daar zijn ze nog niet eens aangekomen. :+

Nouja, we zijn ruimschoots op tijd voor kerst zeggen we dan maar. Nu nog bedenken waar ik vanalles voor mn vriend ga verstoppen. Bij de meeste kerels zou je zeggen bij de was of in de keuken, maar dat is zijn domein. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:06

Gewoon waar je je nieuwe kleding ook verstopt :=

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:10

Roosch schreef:
Wat fijn voor carineken!

Ik heb inpakproblemen. Ik had specifiek een paar dozen klaargezet voor deze periode en die zijn spoorloos verdwenen. Degenen die ik heb zijn veel te klein en bovendien geconfisqueerd door deze monsters.

[ [url=m/uxtLHy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qENR7P.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik moet even m'n tactiek heroverwegen want ik heb een aantal pakketjes die de deur uit moeten, ook voor anderen. :')
Of zou ik de mijne al verstuurd of weggebracht hebben?

NEEEE, je hebt geen inpakproblemen. Dit wordt gewoon MIJN pakket. Inpakken die mooie poes en opsturen. Krijgt hier een lief en goed huisje hoor. Dus niks inpakproblemen. Bedankt Santa.

:P :P :P :P :P :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:11

Ja gut die hang ik gewoon in de kast. :') of smijt ik op het logeerbed.

Nee hoor germie die blijft mooi hier :D

Afbeelding
We liggen nu samen op de bank. Hij is zielig want hij heeft van Kedi een ram op zn snoet gekregen tijdens onze vakantie. Dus nu heeft ie een prachtige streep op zn neus.