Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 22:34

DuoPenotti schreef:
Komt het daardoor of heb je gewoon pech?
Mijn broer had met zijn 23 een kunstgebit.

Wel veel sterkte :knuffel:

Zeker kan het niemand weten uiteraard, maar er is hoe dan ook heel wat nalatigheid geweest.

Om even beeld van mijn jeugd te schetsen, mijn grootouders hadden nog niet eens stromend water in huis :+ mijn ouders waren zachtjes gezegd niet de meest betrokken types (ik ben op basisschool nog mijn teennagels verloren vanwege te kleine schoenen, dit soort geintjes :') ), mijn Poolse tandarts zei dat bloedend tandvlees doodnormaal was, en eenmaal in Nederland kon ik jarenlang sowieso geen tandartskosten betalen dus dan sloeg ik het maar over. De pijn went wel.

Het is nu gewoon zo frustrerend om aan te denken, hoeveel beter mijn leven had kunnen zijn onder andere omstandigheden -O-

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 22:38

Mijn kat mag in de avond niet naar buiten.
Hij is heel erg boos om het zacht te zeggen :+ Maar het geluid dat hij aan het maken is, hilarisch :') Tis net een halve zeehond

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 22:38

Fly_high schreef:
DuoPenotti schreef:

Zeker kan het niemand weten uiteraard, maar er is hoe dan ook heel wat nalatigheid geweest.

Om even beeld van mijn jeugd te schetsen, mijn grootouders hadden nog niet eens stromend water in huis :+ mijn ouders waren zachtjes gezegd niet de meest betrokken types (ik ben op basisschool nog mijn teennagels verloren vanwege te kleine schoenen, dit soort geintjes :') ), mijn Poolse tandarts zei dat bloedend tandvlees doodnormaal was, en eenmaal in Nederland kon ik jarenlang sowieso geen tandartskosten betalen dus dan sloeg ik het maar over. De pijn went wel.

Het is nu gewoon zo frustrerend om aan te denken, hoeveel beter mijn leven had kunnen zijn onder andere omstandigheden -O-

Vervelend voor je. :(:)

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 23:02

Ik herken dat wel, niet van mezelf maar de ex van mijn man. Ik vond dat zo heftig om te horen. Exact hetzelfde verhaal, alleen had ze de mazzel dat mijn man haar meteen naar de tandarts stuurde en alles cash heeft kunnen betalen.

Knuffels en hartjes voor jou.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 23:08

Fly_high schreef:
DuoPenotti schreef:

Het is echt oneerlijk verdeeld in de wereld :\

Hier haatliefde richting mijn revalidatie therapeuten. Het zal vast goed gaan helpen allemaal en ik ben er blij mee dat ik eindelijk aan de beurt ben! maar ik ben die beginfase waarin je klachten door oefeningen en behandelingen eerst slechter wordt ipv beter, nu al zat.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 07:17

1 uur voor de wekker wakker heb al slaap te kort. Fml.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 07:24

Plop1997 schreef:
Ik ben het zo verschrikkelijk zat met mijn opleiding. Het liefst schreef ik me vandaag nog uit. De inhoud is prima, mijn stage is fantastisch maar ze naaien me zo ontzettend hard met alle beoordelingen en herkansingen. Er wordt zo met twee maatstaven gemeten het is niet eerlijk. Als ik geen begeleiding krijg voor mijn herkansing kunnen ze het echt niet maken om te zeggen “ja je hebt inderdaad onze feedback toegepast maar dit is eigenlijk niet wat we wilde zien”. Ik ben creatief niet helderziend! Of communiceer duidelijk of zeg gewoon direct je kan inleveren wat je wil we gaan je toch laten zakken op je herkansing want een half jaar studievertraging is goed voor je “persoonlijke ontwikkeling”. Persoonlijke ontwikkeling mijn reet, ik wil gewoon mijn fiets papiertje zodat ik kan gaan werken en part time voor mijn moeder kan gaan mantelzorgen.

Ik heb de skills om bij een media bedrijf te gaan werken, hele goed werk ethiek, motivatie en inzet. Het enige wat me tegenhoud is mijn al opgebouwde studieschuld maar als ik met mijn afstuderen ook zo slecht begeleid wordt als bij dit project kan ik alsnog beter nu stoppen want zo ga ik nooit kunnen afstuderen, scheelt ook weer een jaar extra collegegeld.

Als ik nu nog van opleiding kan switchen en het afstuderen bij een andere opleiding kan doen dan doe ik het meteen!

Ja herkenbaar, t is soms net een jurysport…

Als het zó frustrerend is zou ik misschien toch gewoon kijken naar wat anders hoor -O- . Fuq je studieschuld ( ok als je een huis wil kopen is het wel ruk) Je studeert maar 1x , en je vaste lasten zijn zo laag als je het terugbetaalt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 07:28

Fly_high schreef:
DuoPenotti schreef:

Wat zielig. Zo bizar dat de normen daar dan zo anders liggen en niemand voor kleine fly_high opkwam op zulks momenten. Ik vond Polen 20 jaar geleden sowieso een bizar land om doorheen te rijden (arm!!)
Snap dat dat een achterstand is waar je de rest van je leven tegen moet knokken :(:) . Gelukkig (denk ik) zit je nu hier.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 07:31

Het is dan ook niet voor niks dat veel polen naar Nederland komen om hier 5 jaar te werken en dan thuis een huis te komen.
En vaak sturen ze ondertussen nog geld naar familie om ze te onderhouden

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 09:15

Ik krijg koffie van een collega. Erg lief natuurlijk. Maar wat zegt hij? "Voor mijn zeer gewaardeerde collegaatje". Eh ben ik 30 cm groot of zo? Heb hem vriendelijk verteld dat ik "collega" wat leuker vind klinken. Gelukkig begreep hij het :).

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 09:30

Urbanus schreef:
Ik herken dat wel, niet van mezelf maar de ex van mijn man. Ik vond dat zo heftig om te horen. Exact hetzelfde verhaal, alleen had ze de mazzel dat mijn man haar meteen naar de tandarts stuurde en alles cash heeft kunnen betalen.

Knuffels en hartjes voor jou.

Ik ga ook meteen vandaag beginnen met behandelingen :) zonder tanden op stap is niet zo mijn ding :=
moet te fixen zijn lijkt me

Menino schreef:
Wat zielig. Zo bizar dat de normen daar dan zo anders liggen en niemand voor kleine fly_high opkwam op zulks momenten. Ik vond Polen 20 jaar geleden sowieso een bizar land om doorheen te rijden (arm!!)
Snap dat dat een achterstand is waar je de rest van je leven tegen moet knokken :(:) . Gelukkig (denk ik) zit je nu hier.

Ik ben zeker blij om hier te zijn :j

Waar ik vandaan kom is trouwens helemaal dat stukje in het oosten, tegen Oekraine aan. Dichterbij Lviv dan Krakau zeg maar ;) vergeleken met de rest van het land nog 100x zo arm en triest. Net geen derde wereld :=

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 09:39

Ik kan al een maand niet gebeld worden, telefoon terug naar fabrieksinstellingen, kaart laten resetten door provider.
Nog niet opgelost....

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 09:47

Als je iets besteld en pas nadat je de bestelling hebt gedaan komt er te staan dat het niet in voorraad is. |o
Als ik dat eerder had geweten, dan had ik verder gezocht naar een ander merk of site. Oh ja en het wordt niet eens vermeld in de mail, alleen als je inlogt krijg je te zien dat het vertraging heeft opgelopen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 09:49

Jorex schreef:
Als je iets besteld en pas nadat je de bestelling hebt gedaan komt er te staan dat het niet in voorraad is. |o
Als ik dat eerder had geweten, dan had ik verder gezocht naar een ander merk of site. Oh ja en het wordt niet eens vermeld in de mail, alleen als je inlogt krijg je te zien dat het vertraging heeft opgelopen.

Klinkt als Agradi...? :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 10:00

Ja klopt. Ik moet het voor 4 september hebben, het gaat om een singelbontje. De maat is een beetje ruk, 40cm is echt heel erg kort. Pony loopt zichzelf steeds kapot op de singel. Hij loopt veel te ruim voor zo'n kleintje en slaat dus zijn elleboog stuk op de gespen. Dus moet toch eerst ook wachten totdat hij herstelt is voor ik weer in span. Dus voor dit is het niet zo'n probleem als het wat later volgende week komt. Dan maar fietsen met hem.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 10:01

Had vandaag met een vriendin afgesproken en die heeft afgezegd.

Is de 3e keer in 2 weken dat dit mij gebeurt. :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 10:03

Fly_high schreef:
Jorex schreef:

dacht ik ook meteen aan.
Echt verschrikkelijk daar.

En nog erger, klik eens uitgelogd het item aan, dikke kans dat hij weer gewoon op voorraad staat...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-22 10:03

Coldplay verkoop openen: er zijn 140000 mensen voor je.

Tsja :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 10:06

Ja hij staat inderdaad nog gewoon op voorraad. Maar op zich is het voor deze niet zo erg, de wondjes moeten eerst toch nog herstellen.

xPablo, succes!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 10:08

MarlindeRooz schreef:

Met dezelfde vriendin??

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-22 10:11

Jorex schreef:
Ja hij staat inderdaad nog gewoon op voorraad. Maar op zich is het voor deze niet zo erg, de wondjes moeten eerst toch nog herstellen.

xPablo, succes!

Thanks!! Heb staanplaatsen voor de 18e *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 10:11

Sherivey schreef:
MarlindeRooz schreef:

Met dezelfde vriendin??

2x met haar en 1x met iemand anders. Maar wel steeds met goede reden maar ik kan er gewoon slecht mee omgaan. Heb nu een vrije dag zonder invulling. En het is te warm om wat met de oppashond te doen. Het is zelfs te heet om te gaan zwemmen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 10:12

Fly_high schreef:

:knuffel: :*

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 10:13

Fly_high schreef:
Jorex schreef:

Hier hetzelfde, als het goed is komt het morgen maar ik ben er bang voor -O-

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 10:16

Schadepost APK en kleine beurt. Auto is dan weer helemaal op orde en veilig, maar oef. Grootste kosten liggen bij iets wat vorig jaar nog wel door kon met een tussenoplossing, maar dat kunnen ze niet eeuwig blijven doen, dus toen al afgesproken dat dit jaar te vervangen. Anders had het best wat gescheeld. Het voordeel is dat ik inmiddels een andere baan heb en meer verdien (iets met eerst 17 uur op contract, nu 36), dus dat het niet zoals 2 jaar geleden met de remmen een compleet maandsalaris is. Het is nu iets meer dan de helft. Gelukkig kunnen we het lijden zullen we maar zeggen. En een veilige auto is gewoon belangrijk, dus daar beknibbelen we ook niet op. Maar de bedragen zijn af en toe wel pijnlijk.