Plop1997 schreef:Ik ben het zo verschrikkelijk zat met mijn opleiding. Het liefst schreef ik me vandaag nog uit. De inhoud is prima, mijn stage is fantastisch maar ze naaien me zo ontzettend hard met alle beoordelingen en herkansingen. Er wordt zo met twee maatstaven gemeten het is niet eerlijk. Als ik geen begeleiding krijg voor mijn herkansing kunnen ze het echt niet maken om te zeggen “ja je hebt inderdaad onze feedback toegepast maar dit is eigenlijk niet wat we wilde zien”. Ik ben creatief niet helderziend! Of communiceer duidelijk of zeg gewoon direct je kan inleveren wat je wil we gaan je toch laten zakken op je herkansing want een half jaar studievertraging is goed voor je “persoonlijke ontwikkeling”. Persoonlijke ontwikkeling mijn reet, ik wil gewoon mijn fiets papiertje zodat ik kan gaan werken en part time voor mijn moeder kan gaan mantelzorgen.
Ik heb de skills om bij een media bedrijf te gaan werken, hele goed werk ethiek, motivatie en inzet. Het enige wat me tegenhoud is mijn al opgebouwde studieschuld maar als ik met mijn afstuderen ook zo slecht begeleid wordt als bij dit project kan ik alsnog beter nu stoppen want zo ga ik nooit kunnen afstuderen, scheelt ook weer een jaar extra collegegeld.
Als ik nu nog van opleiding kan switchen en het afstuderen bij een andere opleiding kan doen dan doe ik het meteen!
Ja herkenbaar, t is soms net een jurysport…
Als het zó frustrerend is zou ik misschien toch gewoon kijken naar wat anders hoor
. Fuq je studieschuld ( ok als je een huis wil kopen is het wel ruk) Je studeert maar 1x , en je vaste lasten zijn zo laag als je het terugbetaalt.