Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 13:44

Ik denk wel dat het bewust is. Ik hoor vaak zat dat mensen zeggen van ja het is wel een oude foto hoor. Dan willen ze alleen via WhatsApp een foto sturen.

Zelf heb ik ook wel een wat oudere foto erop. Maar de meeste zijn gewoon actueel. Want het lijkt me knap vervelend als mensen een heel ander beeld van me hebben als ik ze ontmoet.

Als je echt interesse in iemand hebt dan doe je moeite. Ik heb ooit een keer gehad dat iemand niks meer liet horen op de dag dat we op 1e date zouden gaan. Prima maar dan ben je exit als je niet eens even meld dat je niet kan. Die appte opeens een jaar later weer. Er was iemand overleden zei hij dus hij had er niet aan gedacht om wat te laten weten. En het vervolgens raar vinden dat ik dacht mij niet bellen :') ik vind het vrij bijzonder dat je een jaar later denkt dat ik nog maar enigszins interesse in je heb

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 15:52

Ik had er laatst een ik dacht doe spontaan. Afspreken. Alles afgesproken. Zegt ie ineens dat ie naar mij wil komen en niet ergens anders. Dikke doei. Appt ie me van het weekend. Even duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend ben. Kansloze figuren.

charootje

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 15:58

Jij trekt ze ook wel aan hè

Ik doe nog lekker rustig, bevalt me prima. Alle datingsites verwijderd, af en toe een leuk spontaan gesprek tijdens uitgaan en verder geen verwachtingen.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 16:18

pff.. hier ook al een. Al sinds midden december aan het chatten via tinder. Hij vroeg een keer om een drankje te doen en stuurde zijn nummer. We moesten even kijken wanneer, maar tussentijds weer gezellig blablabla. Ik vorige week toch nog maar een keer sturen van Zou ik je mogen trakteren op een drankje, lunch of misschien diner? Ja, lijkt me hartstikke leuk. Dit is leuk wakker worden. Feestsmiley erbij. Dus ik vraag welke zaterdag avond of zondag heb je tijd, want de andere dagen moet ik werken. Kan ook wel door de weeks 's avonds en toen....!!

Radiostilte... niks meer gehoord. :?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 16:42

Ja ik zoek ze uit ja daarom is het mijn hobby niet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 17:11

Momo94 schreef:
pff.. hier ook al een. Al sinds midden december aan het chatten via tinder. Hij vroeg een keer om een drankje te doen en stuurde zijn nummer. We moesten even kijken wanneer, maar tussentijds weer gezellig blablabla. Ik vorige week toch nog maar een keer sturen van Zou ik je mogen trakteren op een drankje, lunch of misschien diner? Ja, lijkt me hartstikke leuk. Dit is leuk wakker worden. Feestsmiley erbij. Dus ik vraag welke zaterdag avond of zondag heb je tijd, want de andere dagen moet ik werken. Kan ook wel door de weeks 's avonds en toen....!!

Radiostilte... niks meer gehoord. :?

Echt enorm zuur :(:) maar dit is ook wel de reden waarom zo lang appen niet handig is en voor mij ook wel een rode vlag. Waarom kwam hij anders niet met een voorstel om af te spreken en haakt ie nu af?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 17:15

Ik had dit weekend een singles weekend en er zat zowaar een leuke man bij. Zo fijn want hij bleef ook het hele weekend voor me gaan, ook nadat er al vanalles was gebeurd.. O:) mijn angst is altijd een beetje dat ze naar de volgende gaan als ze je hebben gehad, maar hij was daar gelukkig heel duidelijk in. Hele goede ervaring weer en een leuke fwb (we wonen 2.5 uur van elkaar, maar wel de intentie om af te blijven spreken af en toe)

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 17:42

@Zonnetje81
Niet opgeven! Er zal vast een keer een juiste tussen zitten?

@Relaxed
Ik wil zelf ook niet echt te hard van stapel lopen. Dit is de eerste keer dat ik op een datingsapp/site zit. Ik heb eigenlijk heel weinig date ervaring. Ik weet ook niet waarom hij af haakt. Achja, op naar de volgende? Geen hand vol, maar een land vol en ook tussen alle vissen in de zee zit veel afval. :') Hopelijk heb je een leuke kerel gevonden! Dan zou afstand voor mij geen struikelblok zijn.

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 18:04

Ik ben ruim drie maanden aan het daten geweest met een hele fijne kerel. Niet direct liefde op het eerste zicht maar dat begon langzaam wel te groeien. Vrienden en familie ontmoet en het voelde stabiel en fijn voor langere tijd. Het klopte gewoon allemaal wel, ook kwa interesses en levens visie. Twee weken geleden, hij begon zich afstandelijker op te stellen. Gevraagd wat er was, geen reactie op gekregen .Vervolgens toch antwoord gekregen dat hij voorlopig ruimte voor zichzelf wilt en de gesprekken die we hebben , lopen moeizaam. Even heel erg zuur en geen idee wat ik er mee moet...
Feit is wel dat we de de afgelopen maand beiden enorm veel voor ons kiezen hebben gekregen. Ik vind het gewoon heel jammer

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 18:21

@anvt_xx

Dat is dan al helemaal rot.. :(:)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 18:33

anvt_xx schreef:
Ik ben ruim drie maanden aan het daten geweest met een hele fijne kerel. Niet direct liefde op het eerste zicht maar dat begon langzaam wel te groeien. Vrienden en familie ontmoet en het voelde stabiel en fijn voor langere tijd. Het klopte gewoon allemaal wel, ook kwa interesses en levens visie. Twee weken geleden, hij begon zich afstandelijker op te stellen. Gevraagd wat er was, geen reactie op gekregen .Vervolgens toch antwoord gekregen dat hij voorlopig ruimte voor zichzelf wilt en de gesprekken die we hebben , lopen moeizaam. Even heel erg zuur en geen idee wat ik er mee moet...
Feit is wel dat we de de afgelopen maand beiden enorm veel voor ons kiezen hebben gekregen. Ik vind het gewoon heel jammer

Misschien is elkaar wat ruimte geven dan ook gewoon een goed idee in zo'n situatie. Het hoeft niet gelijk het einde te betekenen.

Ik zou het gewoon wat ruimte geven. Na een x periode (noem het? 2 weken? 4 weken?) weer wat in contact komen. Het leuk en luchtig houden. En dan zien hoe het dan gaat.

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 19:42

Peelie schreef:
anvt_xx schreef:

Misschien is elkaar wat ruimte geven dan ook gewoon een goed idee in zo'n situatie. Het hoeft niet gelijk het einde te betekenen.

Ik zou het gewoon wat ruimte geven. Na een x periode (noem het? 2 weken? 4 weken?) weer wat in contact komen. Het leuk en luchtig houden. En dan zien hoe het dan gaat.

Absoluut, het is voor beide veel geweest. En rust en ruimte kan veel goed doen. Toch stuurt hij dagelijks wel een appje. Ik hoop gewoon dat we hier uitkomen :) En anders hebben we een hele leuke tijd samen gehad.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 22:37

Relaxed schreef:
Ik had dit weekend een singles weekend en er zat zowaar een leuke man bij. Zo fijn want hij bleef ook het hele weekend voor me gaan, ook nadat er al vanalles was gebeurd.. O:) mijn angst is altijd een beetje dat ze naar de volgende gaan als ze je hebben gehad, maar hij was daar gelukkig heel duidelijk in. Hele goede ervaring weer en een leuke fwb (we wonen 2.5 uur van elkaar, maar wel de intentie om af te blijven spreken af en toe)

Wat heerlijk! Jammer vd afstand maar wanneer je elkaar tegemoet komt met een hotel bijna dat ook prima te doen 8-)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 15:44

Wat fijn Relaxed! Dat klinkt goed!

Enorm jammer van hoe het gelopen is, antv_xx! Misschien kan het inderdaad nog goedkomen als je gewoon rustig dat contact wel een beetje in leven kan houden? :)

En welkom aan de nieuwe mensen in het topic! Veel date-succes gewenst! :D

--
Ik dacht dat het date-verhaal hier over was, na aanleiding van mijn vorige post een week geleden. Maar niks is minder waar. Na een week niks gehoord te hebben opeens weer een whatsapp bericht gekregen. Ik was gewoon stug de weg ingeslagen van... Als jij mij toch niets wil sturen, stop ik ook met contact zoeken. Nou na een week eindelijk een teken van leven, om direct een dag weer niks terug te krijgen. :')

Vervolgens wordt er gevraagd of ik even kan bellen, prima, dat was mogelijk. Dan geef ik aan dat ik nog heel even een gesprek moet bijwonen, daarna kan bellen opeens weer niet meer want hij is aan het werk. Gevolgd door een heel bericht zo van ja ik ben de hele maand elke dag druk met werk dit, vergadering hier en daar, en noem maar op. Dan denk ik van... waarom zoek je dan weer contact? Waarom wil je bellen als je niet kan? Helemaal prima als je even druk bent maar als ik ziek ben en zeg dat ik dat weekend hoop beter te worden kan je niet eens even een berichtje doen. |o

Dit is gewoon een hopeloos verhaal. Inmiddels heb ik tinder ook weer aangeslingerd en heb ik wat leuke gesprekken met mensen. In 2024 ga ik gewoon lekker aan mezelf denken, en wat goed voelt voor mezelf, en niet meer maar weken wachten op iemand die het toch overduidelijk maakt nooit wat te willen of kunnen behalve wanneer het hun uitkomt. 8)7

Ik heb droog gereageerd met "Good for you" op dat elke dag van de maand en week moeten werken want kon het écht niet laten om sarcastisch te worden op wéér zo een werk-excuus. :+ Sorry maar mijn humor wordt echt heel droog als iemand zo met me omgaat. :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 15:45

Joh wat een sufzak zeg......groot gelijk heb je!

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 15:50

Zonnetje81 schreef:
Joh wat een sufzak zeg......groot gelijk heb je!

Ja ik ben er klaar mee. En ik snap dat mensen zeggen van kap het lekker af, maar daar ben ik ook gewoon klaar mee. Laat ze het zelf maar ervaren hoe het is, denk in inmiddels. Al zovaak degene geweest die netjes alles af heeft gesloten, en dan een poedersuiker-reactie terug krijgt als vervolg, of helemaal niks. :+

Valentijn weer lekker rustig alleen dit jaar! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 15:51

Ik vind het altijd zo slap om je achter werk te verschuilen en dan niet kunnen appen. Alsof je 24 uur non stop werkt per dag :n

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 15:55

Die heeft vast gewoon een vriendin (naast z’n drukke werk) :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 15:56

Zie daarom waarom ik even terug hier in het topic de discussie aan slingerde over bij periode niet appen en als het contact dan eenzijdig is. Het houdt ergens gewoon een keertje op...

Ik snap jou dus helemaal hoor! Graag of niet. En jouw date geeft tussen de regels door duidelijk aan geen intresse te hebben.

Nou, relaxed. Dat...

De man waar ik nu mee date zoekt wel iedere keer contact en omdat ik weet waar ik aan toe ben, als in ik weet wanneer we elkaar weer zien, geeft het mij veel rust. Ook als er een dagje geen contact is. We hebben elkaar nu 4x gezien waarvan 3 dates over 4 weken tijd. Het gaat dus ook rustig aan allemaal en dat vind ik ook eigenlijk wel heel erg fijn!

Geen vlam in de pan meer voor mij.
Laatst bijgewerkt door Peelie op 06-02-24 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 15:57

Relaxed schreef:
Ik vind het altijd zo slap om je achter werk te verschuilen en dan niet kunnen appen. Alsof je 24 uur non stop werkt per dag :n

Is het ook. Maar het is ook een beetje vreemd om direct al aan te geven dat je de hele maand elke dag & avond druk bent. Moet ik dat zien als stille hint van we gaan niet op date? Zo vat ik het niet eens meer op, meer dat je gewoon geen zin hebt om met iemand serieus te daten en dat ik lekker verder ga swipen.

En het is ook gewoon het geven van valse hoop waar ik klaar mee ben. :Y)

@MarjanB - We zijn beiden hardstikke gay dus dat lijkt me niet. :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 16:06

OutOfTheWood schreef:
Relaxed schreef:

Is het ook. Maar het is ook een beetje vreemd om direct al aan te geven dat je de hele maand elke dag & avond druk bent. Moet ik dat zien als stille hint van we gaan niet op date? Zo vat ik het niet eens meer op, meer dat je gewoon geen zin hebt om met iemand serieus te daten en dat ik lekker verder ga swipen.

En het is ook gewoon het geven van valse hoop waar ik klaar mee ben. :Y)

@MarjanB - We zijn beiden hardstikke gay dus dat lijkt me niet. :')

Nou ja die kan toch ook een partner hebben? Ongeacht of het man of vrouw is

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 16:13

Klinkt inderdaad verdacht en vreemd hoor.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 16:17

Dat zou zeker kunnen in sommige gevallen, maar we hebben via één kant een gedeeld iemand die we kennen dus het lijkt me echt heel erg stug als dat het geval is. En ben ook al meerdere keren bij hem thuis geweest dus nee daar heb ik absoluut geen twijfel over. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 16:18

Het doet er ook niet echt toe, hij is gewoon een slappe zak met issues oid.. Jouw tijd en aandacht iig totaal niet waard :n

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 20:02

Marocje schreef:
Gezellig! Heb je Novamora al geprobeerd? Dat is geen app maar een website.

Ken ik niet? Ik zie op Google niet al te beste recensies :')
Ik ken wel SDC van naam, die waren duidelijk de hoofdsponsor van de Kamasutra beurs vorig jaar. Is dat iets soortgelijks?