Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

haffiefreak schreef:Ik kwam via de Facebookpagina the morgue macabre morbid and more
foto's tegen van hoe een vliegtuigmotor eruit ziet van binnen nadat er iemand was ingesprongen.
https://www.facebook.com/share/p/1BPYb1whrb/

DuoPenotti schreef:haffiefreak schreef:Ik kwam via de Facebookpagina the morgue macabre morbid and more
foto's tegen van hoe een vliegtuigmotor eruit ziet van binnen nadat er iemand was ingesprongen.
https://www.facebook.com/share/p/1BPYb1whrb/
Is dat van die man waar een poosje geleden het filmpje van stond dat het gebeurde..
Verschrikkelijk. Je zou dat op moeten ruimen...
Little_Gift schreef:Omdat het toevallig een MENS is???
CharleyT schreef:Little_Gift schreef:Omdat het toevallig een MENS is???
Geen idee wat je precies bedoelt maar rouwen om elke MENS die het leven laat op welke manier dan ook is natuurlijk onbegonnen werk.
Rouwen doe ik oprecht om mijn dierbaren zoals familie, collega's op het werk, goede buren etc. Deze meneer bijvoorbeeld. doet me niks, geen idee wie hij was totdat hij in het nieuws kwam. Verdrietig voor zijn dierbaren maar verder doet het me niks, dus rouwen? Nee echt niet.
Little_Gift schreef:Lekker uit de context meiden: het ging om "niet rouwen om dat mens omwille van de uitspraken en geloven die hij deed/had".
Ik rouw ook niet om onbekenden en ik kende deze man totaal niet, noch zijn uitspraken voor hij vermoord werd maar mijn hart gaat wel uit naar een medemens die op zo'n manier afgeslacht werd, of ik die nu ken of niet ken, of die nu bekend of onbekend is en of die nu mijn idealen nastreeft of daar compleet recht tegenover staat maakt daarin geen verschil.

Citaat:Op 21 augustus 1986 kwamen in het dunbevolkte gebied nabij het Nyosmeer 1.724[2] mensen en 3000 stuks vee om het leven, evenals alle andere dieren. Het was aanvankelijk een geheimzinnige ramp, omdat niet onmiddellijk duidelijk was wat de oorzaak was; er waren geen gewonden of getuigen. Pas na een maand werd door geologen vastgesteld dat het hier ging om een limnische uitbarsting: uit het Nyosmeer moest in één keer een immense hoeveelheid koolstofdioxide (CO2) zijn vrijgekomen.

moonsparkle schreef:Thanks for the spoiler
Althans ik denk dat dit een beetje de grote spoiler is als ik je reactie lees
Sterre98 schreef:Wij hadden t ook direct door wie t zou zijn