M_D_H schreef:Ik heb de G al geraden, die is van gemeen
Was dit trouwens een officiële hint?
Wat denk je zelf?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_D_H schreef:Ja, ik vind het zo langzamer hand niet zo heel tof meer.
Meer dan de helft is niet aan het helpen en alleen maar aan het spammen.
Klinkt zuur, zo bedoel ik het niet, ik snap dat iedereen het grappig vind en door gaat op de grap van de voorganger.
Maar ik ben ondertussen al lang de hints weer kwijt (behalve dat Santa gemeen is) en mijn hoofd is al overvol en raakt nu nog voller en overprikkelder
Klinkt zuur, zo bedoel ik het niet, ik snap dat iedereen het grappig vind en door gaat op de grap van de voorganger.
Maar ik ben ondertussen al lang de hints weer kwijt (behalve dat Santa gemeen is) en mijn hoofd is al overvol en raakt nu nog voller en overprikkelder
justdiesel schreef:Sorry SS maar ik heb alle profielen bekeken en van iedereen die meedoet het voorstel bericht gelezen maar er is niemand die en een paard en kippen en een golden retriever heeft.
Ik kom er dus helaas niet uit.
Jorex schreef:Fem schreef:
Dat klopt.
En voor wie het leuk vindt om mijn Zweedse puzzel (geen kruiswoordpuzzel dus) te doen;
https://puzzel.org/nl/crossword/play?p= ... R5Wy3WVLrq
Zoals boven de puzzel staat is het een puzzel die allemaal dingen over mij zegt.
Op een paar antwoorden na zijn alle antwoorden te vinden in het puzzel woordenboek en heb ik alle antwoorden benoemd in dit topic.
En ja, als je op Kentalis zoekt, vindt je maar 1 persoon, dat was dan ook de 3de hint, die je pas mocht gebruiken als je er echt niet uitkwam. Het was dan ook de bedoeling dat je maar 1 persoon zou vinden.![]()
Hoop dat je het ondanks dat toch een beetje leuk vind. Want het dikgedrukte doet een beetje anders vermoeden.
Ik was even kwijt welke hint 2 was en welke hint 3. Ik hou normaal echt wel van puzzelen, maar ik kreeg de gewone woorden al niet voor elkaar. Maar ik ben gewoon bizar slecht met kruiswoord/Zweedse puzzels dus het ligt hem echt aan mijn vermogen om hints te raden hoor. En dan word ik ongeduldig en wil ik het gewoon weten ook.![]()
Ik ben verder echt heel erg blij met alles in je pakket! Nu nog een leuke foto uitzoeken voor in het fotolijstje. De wol ga ik waarschijnlijk een sjaal van haken. Dus nogmaals heel erg bedankt voor je fantastische pakket!
PS waar heb je die geweldige stickers vandaan, ik vind ze echt geweldig.
Roodvos schreef:M_D_H schreef:Ja, ik vind het zo langzamer hand niet zo heel tof meer.
![]()
Mijn rijmpje was geen hint.
fohadie schreef:M_D_H schreef:Ja, ik vind het zo langzamer hand niet zo heel tof meer.
Ik heb een heel klein vermoeden wie jouw Santa is, maar ik kan er helemaal naastzitten.
Je zoekt iemand waarvan de naam begint met een G? En iemand die van dezelfde dingen houdt? En iets met Zuid, wellicht een bokker uit het zuiden?Wanneer kreeg je het kaartje en uit welke plaats kwam de stempel die meestal over de postzegel gaat?( Begrijp je wat ik bedoel met die stempel?)
Nogmaals, ik kan er helemaal naastzitten.
Roodvos schreef:@MDH
Als ik je hints op een rijtje zet heb je volgens mij dit:
1) Lüllig kaartje
2) Woont in NL.
3) Getekend met: L
4) Rozen zijn rood, Viooltjes zijn blauw, Het pakket is nu van mij en nog niet van jou
5) Rozen zijn rood, de lucht is blauw. Wat is mijn eerste letter nou?
Terugkerend: rood en blauw. Kan toeval zijn maar misschien moet je hier wat mee?
Ik kom op 6 deelnemers met een L waarvan er 2 afvallen:
Lavitabella
LIJMLinnie050(geraden)
lotthje
LousLWDaisy(België)
Om toch ook maar even terug te komen op die G, daarvan hebben we er volgens mij 3 die ook allen nog "in het spel" zijn:
Geerte
germie
Goldenarrow