Ik doe al 4,5 jaar met deze telefoon dus als dat met die volgende ook zo is, is 700 euro enigszins oké maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar omdat voor iets te betalen wat je binnen 2 dagen gewoon overal 'neer gooit'
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Dat ik voor mijn nieuwe baantje een witte polo nodig heb maar ik geen flauw idee heb waar ik op korte termijn (voor donderdag) een fatsoenlijke, 100% katoenen witte damespolo vandaan kan halen. Iemand tips?
Cowboy55 schreef:xPabloBokt schreef:Dat ik voor mijn nieuwe baantje een witte polo nodig heb maar ik geen flauw idee heb waar ik op korte termijn (voor donderdag) een fatsoenlijke, 100% katoenen witte damespolo vandaan kan halen. Iemand tips?
Je nieuwe werkgever?
MarlindeRooz schreef:Dat mijn concentratie nog zo enorm slecht is, hoe kan ik in godensnaam voor een tentamen leren.
Kan me echt concentreren voor 20 minuten en dan is het klaar.
MarlindeRooz schreef:Je hebt toch een scootmobiel? Daar kan je toch mee op de fietspaden.
Ik vind het ook bloedirritant dat er auto's in natuurgebieden rijden. Er is al zoveel natuur verloren gegaan aan wegen. Het lijkt me logisch dat de auto's dan uit de natuur blijven.
MarlindeRooz schreef:Je hebt toch een scootmobiel? Daar kan je toch mee op de fietspaden.
Ik vind het ook bloedirritant dat er auto's in natuurgebieden rijden. Er is al zoveel natuur verloren gegaan aan wegen. Het lijkt me logisch dat de auto's dan uit de natuur blijven.
Ik erger me aan het feit dat er een verpakking tompoucen op de grond ligt in de lift. Plus nog wat room op de vloer. Heel handig met een hond. Ruim je zooi gewoon op.
karuna schreef:MarlindeRooz schreef:Je hebt toch een scootmobiel? Daar kan je toch mee op de fietspaden.
Ik heb idd een scootmobiel maar ook veel mensen hebben er geen. Daarnaast. Het zijn zandpaden en afsfalt en bestraatte wegen die al heel wat jaren daar liggen en al jaren een gewone doorgaande weg zijn. Niet wegen die zijn aangelegd veel later. Maar de oude boeren paden die er al lagen en gebruikt worden. De wegen gaan niet weg maar komt een bord verboden voor gemotoriseerd verkeer.
Het heel smalle fietspad dat daarnaast ligt is domweg te smal om te rijden.Ik pas echt krap tussen de paaltjes en rij dan links en rechts op de verhoogde grasrand. Helaas is dat dus ook niet echt scootmobiel toegankelijk omdat het brede zandpad ernaast vaak te mul of te nat is voor mijn scootmobiel maar een auto er nog wel doorheen komt.
Het gaat niet alleen over hier, maar over veel toegankelijkheid die verdwijnt voor de minder mobiele mens. Holterberg, posbank dadelijk, en meer plekken in Nederland. hier hele stukken ook doorgaan de weg en alle wegen die naar dat stuk natuur leiden gaan ook dicht. Waardoor je gewoon niet dichterbij kunt komen dan pakweg 1 km of verderweg.
Sommige gebieden hebben daar een fijne oplossing voor, doorrijden mag mits met invalide parkeerkaart zichtbaar, en dan stuk verderop parkeerplaatsen. Dat zou al een heel stuk schelen. Maar dat is de laatste jaren gewoon niet meer toegepast. Het is gewoon dicht en jammer voor de minder mobiele mens. Geen enkele vorm van nadenken even hoe dan wel
Zoals de posbank de busjes die ze zouden laten rijden. Op papier heel stoer. De praktijk jammer dan, hooguit op de hele drukke hete zomerdag op beperkte tijden, de momenten dat je daar niet wilt zijn. En weer een stuk onafhankelijkheid dat je moet inleveren omdat er ergens iemand niet heeft nagedacht.