Ervaring met vinted

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HorsePassion
Berichten: 1015
Geregistreerd: 21-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 20:46

Lisitano schreef:
Je moet op de i in je chat klikken, daar naar helpdesk. Dan kun je bijvoorbeeld naar Uitbetalingen. Vervolgens klik je gewoon op Mijn uitbetaling is niet gelukt. Helemaal onderaan staat “Neem contact met ons op”.
Je vraag is dan ietsje anders maar dat maakt niet uit. Ze zullen je helpen. Via verzendproblemen kom je niet uit op de contactknop.
Hopelijk lukt het je zo wel.

Dat lukt dus niet. Als ik in mijn chat op de helpdesk klik dan krijg ik geen contactknop o.i.d. Zie de printscreen hieronder
Afbeelding

caro29
Berichten: 8081
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 21:02

Ik heb weer iemand die wil dat ik van alles ga meten maar ik doe het niet meer. Iedere keer als ik het doe dan hoor je nooit meer wat. Het is gewoon een bekend dames merk :(

Granoek
Blogger

Berichten: 10502
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 21:09

Varekaj schreef:
Dankzij lautje zijn er hier intussen 3 mooie items van Ralph Lauren onderweg aan spotprijsjes :D en heb ik er nog een aantal aangevinkt staan als favoriet.
Ik ben dus iemand die wel dingen aanvinkt en dan ook meestal koopt, al is het daarom niet direct.

Ik vink ook vaak dingen aan, maar ik doe dat dan als ik bv specifiek een zwarte jeans zoek en dan later nog wil kiezen uit de aangevinkte opties.

Ik zoek meestal gericht op vinted naar dingen die ik nodig heb en dan vind ik dat wel fijn, je komt vaak exact dezelfde schoenen (bv) en zo kun je beetje prijzen vergelijken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 22:04

Ja dat ook, soms kom je iets meermaals tegen en dan kan je vergelijken.

HorsePassion
Berichten: 1015
Geregistreerd: 21-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 07:10

caro29 schreef:
Ik heb weer iemand die wil dat ik van alles ga meten maar ik doe het niet meer. Iedere keer als ik het doe dan hoor je nooit meer wat. Het is gewoon een bekend dames merk :(

Ik ben wel zo iemand die maten vraagt.
Van het ene merk heb ik maat S en van een ander merk maat L.
Zeker als je nog niet eerder van een specifiek merk heb gekocht dan vind ik het wel fijn om te weten of het gaat passen of niet.
Als iemand mij vraagt om iets te meten dan doe ik dat ook en ik heb nog nooit gehad dat ik er niets meer van hoorde.
En als ik het zelf vraag om iets op te meten dan krijg ik 9 van de 10 keer gewoon antwoord.
De mensen die niet reageren daar koop ik dus niks.
Ik vind het een beetje onbeschoft om gewoon niet op potentiele klanten te reageren.
Tenzij je wel antwoord dat je dat niet wil opmeten.
Niks laten horen vind ik niet kunnen.

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 07:46

Ik vraag idd ook wel eens. Ik heb brede schouders en bij bv colbertjes scheelt het zo per merk of ik een M of een L moet hebben. Dus dan is het wel fijn voor mij om te weten wat de lengte van schouder naad tot schouder naad is.

caro29
Berichten: 8081
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 07:55

Als ik van bijvoorbeeld 10 items alles op meet dan mag ik blij zijn als ik van 1 persoon een reactie krijg. Nog nooit wat verkocht nav opmeten en heb zat verkocht. Het is een regulier merk wat overal te koop is dus er is vast wel een maat tabel online te vinden

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 07:59

Ja want die tabellen kloppen vaak ook zo lekker :D
Maar ik koop dan iig niet als ik de cm niet weet.
En om vragen te voorkomen met ik dus al op bij jasjes en zet dat in de advertentie erbij incl foto met meetlint er langs.

pmarena

Berichten: 48497
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 08:02

Ik denk maar zo: iemand die vraagt om iets op te meten is waarschijnlijk geïnteresseerd maar durft de koop niet aan, tenzij de maten zeker zijn. Het is dus geen koper, maar heeft wel de potentie om een koper worden :)

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 08:11

Dit gaat bij mij zeker op ja.
Ik vraag alleen naar maten als ik zeker weet dat ik het koop als de maten juist zijn.

Alja

Berichten: 25696
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 08:41

Ik vind het pas onbeschoft dat je dingen Op meet voor iemand en dat degene dan gewoon niet meer reageert
Zelfs geen dankjewel
Daarom ben ik daar ook wel klaar mee….

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 08:53

Niet reageren is überhaupt onbeschoft. Maar dat geld ook voor diegene die niet reageert op de vraag of er iets opgemeten kan worden.
Zet dan lekker in je advertenties of profiel dat je niet opmeet of op andere manier moeite wil doen voor iemand die potentieel wat van je wil kopen.

tengeltje11
Berichten: 7186
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 09:57

Ik meet ook nooit meer iets op, zoals hierboven. Als ik 1x iets verkocht na 100 keer opmeten, is het veel en mss 3 pers die daarna nog iets laten weten, dus hier ook geen moeite meer, verkoop het ook zonder op te meten, dus jammer voor de enkeling die wel oprechte interesse heeft dan.

caro29
Berichten: 8081
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 09:58

Ik reageer wel op de vraag van opmeten. Iedereen krijgt bij mij een nette reacties ook bij asociaal lage biedingen

Phrono

Berichten: 8943
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 10:10

Opmeten vind ik niet zo erg. Maar soms ook een verzoek voor aanfoto's. Daar begin ik niet aan.. vaak als je op merk + naam van het artikel googled zijn er wel foto's te vinden op een model :')

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 10:34

Ik verkoop voornamelijk dingen die ik niet (meer) pas dus aan aanfoto's heb je geen reet aan dan. haha
Sowieso staan dingen bij iedereen toch weer wat anders.

_Lorette_

Berichten: 12136
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 10:40

Ik probeerde alles met aanfoto te koop te zetten, omdat je dan een veel beter idee krijgt van het model van het kledingstuk. Al heeft iedereen een ander lijf, natuurlijk.
Helaas heb ik momenteel niet mijn vertrouwde figuur, met dank aan een meeliftertje, dus ik pas nergens in. Aanfoto's gaan voorlopig niet lukken.

Ik krijg opmeet-vragen meestal bij kledingstukken waarbij opmeten niet veel zin heeft? Zoals broeken met een enorm elastische tailleband. Je weet wel, met van die gerimpelde stof om het elastiek. Die rekt dan van maatje XS tot maatje groot, helemaal omdat de broekspijpen wijd zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 11:22

Ik gebruik als het kan de paspop van mijn moeder voor aan-foto's. Dan geeft het vaak wel een beter beeld. Helaas geraak ik daar ook niet zo vaak en het kost telkens ook weer tijd. En ik kan niet zeggen dat de verkoop daardoor veel vlotter gaat.

Lisitano

Berichten: 4960
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 14:58

De merken die ik veelal verkoop zijn vrij populair en worden zonder opmeten al verkocht. Ik reageer vaak niet op vragen om op te meten. Wel bij artikelen waar minder interesse voor is.
Ik moet een cursus voor goede poses. Als ik een outfit op de foto wil lijk ik een tuinkabouter.

Op lage biedingen reageer ik ook niet.

hooi
Berichten: 334
Geregistreerd: 19-10-04
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 15:16

Vraagje: weet iemand of/waar je bij de zoekfunctie kan selecteren waar een kledingstuk vandaan komt? Ik vind het een beetje zonde om iets te laten versturen uit Frankrijk of Italië.

_Lorette_

Berichten: 12136
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 15:17

Dat kon voorheen wel, maar ik heb die functie niet meer terug kunnen vinden!

hooi
Berichten: 334
Geregistreerd: 19-10-04
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 15:31

Hè jammer, toch bedankt :)

Steenbok12
Berichten: 7862
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 21:17

1 pakketje staat nog steeds op poging mislukt. Morgen is de termijn voorbij en heb ik 2 dagen de tijd wat te melden? En ook mijn afgeschreven geld wat fout is gegaan met een jurkje is nog steeds niet retour. Maar wederom om een update gevraagd. Ze vroegen echt hele bank gegevens. Voelt niet prettig. Ben benieuwd. Belemmerd me wel in het kopen zo.

caro29
Berichten: 8081
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 12:20

Vinted doet opeens heel raar. Vd week al moeilijk met betalen en nu opeens 78 notificaties

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 12:26

Ik kon deze week plots niet met paypal betalen als er geen saldo op stond? Overboeken is snel gedaan, maar was wel weer even vloeken. Vandaag een blazer verkocht, die brengen we morgen gelijk weg. En dan weer eens een stapeltje boeken erop zetten.