Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandarijn schreef:Dat ik echt een enorme dipdag heb. Ging vanmorgen nog wel okayish, maar krijg mezelf nu niet eens van de bank af. Blijf maar piekeren over dingen waarvan ik niet eens weet of het wel zo zal gaan.
Rebecca schreef:En toch worden de slagers en bakkers standaard overgeslagen terwijl wij ook een slag in de rondte werken
Erger mij aan kraaien-roeken die de vetbollen ontdekt hebben
Mars schreef:Aan mn APK die 300€ gaat kosten wat ik écht zondegeld vind...... En dat ik weer te eerlijk ben om niet naar een schimmige Turk te gaan die hem voor €50 wel goed zou keuren
Mandarijn schreef:De mensen die luidruchtig en in straattaal Nederlands voor m'n deur een corona discussie staan te houden.
Eentje is nu aan het vertellen, dat ze "écht niet snapt dat ze corona patiënten niet gewoon in een sauna stoppen, want in de zomer gaat het virus toch weg zeggen ze dus dan is het opgelost"
nicole_floor schreef:Dat de supermarkt heeft besloten om vanaf nu om 7 uur dicht te gaan, voor de werknemers. Het is niet dat ik het niet snap, maar ik moet overdag gewoon werken (vitaal beroep) en ga dat allemaal niet redden voor 7 uur. Straks kan ik helemaal niet meer mijn boodschappen doen. Het is gewoon frustrerend en ik snap heus wel dat ze het doen voor de veiligheid van de werknemers.
Amandavd schreef:nicole_floor schreef:Dat de supermarkt heeft besloten om vanaf nu om 7 uur dicht te gaan, voor de werknemers. Het is niet dat ik het niet snap, maar ik moet overdag gewoon werken (vitaal beroep) en ga dat allemaal niet redden voor 7 uur. Straks kan ik helemaal niet meer mijn boodschappen doen. Het is gewoon frustrerend en ik snap heus wel dat ze het doen voor de veiligheid van de werknemers.
Zijn er opties voor online bestellen? Anders een berichtje naar ze doen, misschien kunnen ze met je meedenken.