Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 14:10

De strijd die momenteel over Facebook raast over wie het belangrijkste beroep heeft. Dat we naast de vitale beroepen in dit land ook écht niet zonder schoonmakers, vakkenvullers, bouwvakkers, etc. kunnen.
Is goed Gerda, jij bent ook belangrijk en je hoeft echt niet bang te zijn dat je vergeten wordt.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 14:12

En toch worden de slagers en bakkers standaard overgeslagen terwijl wij ook een slag in de rondte werken :+

Erger mij aan kraaien-roeken die de vetbollen ontdekt hebben

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 14:17

Dat ik echt een enorme dipdag heb. Ging vanmorgen nog wel okayish, maar krijg mezelf nu niet eens van de bank af. Blijf maar piekeren over dingen waarvan ik niet eens weet of het wel zo zal gaan. :(

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 14:31

Mandarijn schreef:
Dat ik echt een enorme dipdag heb. Ging vanmorgen nog wel okayish, maar krijg mezelf nu niet eens van de bank af. Blijf maar piekeren over dingen waarvan ik niet eens weet of het wel zo zal gaan. :(

Dit had ik gister heeel erg, ben maar vroeg gaan slapen zodat de dag sneller voorbij was. Maar vandaag gaat 10 keer beter, dus voor jou morgen vast ook!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 14:36

Rebecca schreef:
En toch worden de slagers en bakkers standaard overgeslagen terwijl wij ook een slag in de rondte werken :+

Erger mij aan kraaien-roeken die de vetbollen ontdekt hebben

Overgeslagen met wat? Iedereen doet toch op zijn eigen manier zijn best? Het is niet nodig om dan ook nog te moeten discussiëren over wie het belangrijkste beroep heeft.
Daarbij moet ik stiekem wel een beetje grinniken als vakkenvullers beweren dat zíj aan de frontlinie staan in de strijd tegen corona. Volgens mij zijn dat nog altijd de mensen in de zorg maar corrigeer me gerust als ik dat verkeerd ben.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 15:13

Dat sommige mensen niet weten dat ze een bericht nog kunnen wijzigen zolang dat eronder staat :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-20 15:13

Een van mijn projecten waar altijd gezeik is. Ik wil netjes de deelvragen gaan samenvoegen, kom ik erachter dat veel ervan echt gewoon totaal niét correct zijn uitgewerkt. Er staan geen conclusies in en er is eigenlijk geen antwoord gegeven op de vraag. Het is gewoon een waterval aan theorie en verder niks. Wat moet ik hier nou mee -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 15:14

Ik wil rookworst. Van de HEMA.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 15:24

Dat school op dit moment gewoon zo kút gaat. Heb hierover gelukkig al contact gezocht met mijn mentor en ik hoop dat het toch allemaal kan gaan verbeteren komende tijd, zelfs terwijl we niet in een klaslokaal samenkomen in deze tijd

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 15:30

chanicha schreef:
Dat sommige mensen niet weten dat ze een bericht nog kunnen wijzigen zolang dat eronder staat :=

Op Facebook kan dat zelfs altijd nog. Gaan mensen op hun eigen bericht antwoorden met een verbetering als ze een typfout hebben gemaakt. Dan denk ik :roll:
En scroll weer door :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 15:33

Er komt gewoon niets zinnigs uit m'n handen vandaag. |o Naja, ik ga maar even wat leuks doen in plaats van essays schrijven.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 15:49

Ik wil paracord knopen maar ik heb geen paracord.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 15:55

Aan mn APK die 300€ gaat kosten wat ik écht zondegeld vind...... En dat ik weer te eerlijk ben om niet naar een schimmige Turk te gaan die hem voor €50 wel goed zou keuren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 15:58

Mars schreef:
Aan mn APK die 300€ gaat kosten wat ik écht zondegeld vind...... En dat ik weer te eerlijk ben om niet naar een schimmige Turk te gaan die hem voor €50 wel goed zou keuren :')

Dan moet er wss het een en ander gebeuren. En dat lijkt me wel verstandig om te laten doen. Kan gevaarlijk zijn als iets niet helemaal goed is.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 17:25

De mensen die luidruchtig en in straattaal Nederlands voor m'n deur een corona discussie staan te houden.
Eentje is nu aan het vertellen, dat ze "écht niet snapt dat ze corona patiënten niet gewoon in een sauna stoppen, want in de zomer gaat het virus toch weg zeggen ze dus dan is het opgelost"
8)7

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 18:46

Dat ik even wat boodschappen ging doen en zag dat de lekkere picknick thee in de aanbieding was: 2 voor €2.50 of 3 voor €3.- Dus ik scan er drie, ben ik thuis aan uitpakken zie ik maar twee doosjes? Zo raar. Kan nergens de derde vinden. Dus of ik heb ze alleen gescand maar er maar 2 in mijn wagentje gelegd, of in het wagentje achtergelaten. Of heel misschien in de auto uit de tas gevallen?

Maar zonde wel, als ik hem niet terug vind :(

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 18:51

Mandarijn schreef:
De mensen die luidruchtig en in straattaal Nederlands voor m'n deur een corona discussie staan te houden.
Eentje is nu aan het vertellen, dat ze "écht niet snapt dat ze corona patiënten niet gewoon in een sauna stoppen, want in de zomer gaat het virus toch weg zeggen ze dus dan is het opgelost"
8)7

Nouja, in alle simpelheid snap ik die beredenering wel. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 18:59

Een kotsende kat in een reclame filmpje...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 19:23

Kijk net in mijn balkonbakken. Denk hmm wat zie ik voor raar iets, dat is geen vers kruid wat op komt. Heeft iemand die boven mij woont zijn nagels uit het raam lopen knippen. Die belanden dus bovenop mijn net ingezaaide moestuintje. :r

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 19:24

MarlindeRooz schreef:
Kijk net in mijn balkonbakken. Denk hmm wat zie ik voor raar iets, dat is geen vers kruid wat op komt. Heeft iemand die boven mij woont zijn nagels uit het raam lopen knippen. Die belanden dus bovenop mijn net ingezaaide moestuintje. :r

Wat smerig zeg. YUCK!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 19:25

MarlindeRooz schreef:

GAD-VER-DAMME :r!!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 19:31

Dat de supermarkt heeft besloten om vanaf nu om 7 uur dicht te gaan, voor de werknemers. Het is niet dat ik het niet snap, maar ik moet overdag gewoon werken (vitaal beroep) en ga dat allemaal niet redden voor 7 uur. Straks kan ik helemaal niet meer mijn boodschappen doen. Het is gewoon frustrerend en ik snap heus wel dat ze het doen voor de veiligheid van de werknemers.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 19:40

nicole_floor schreef:
Dat de supermarkt heeft besloten om vanaf nu om 7 uur dicht te gaan, voor de werknemers. Het is niet dat ik het niet snap, maar ik moet overdag gewoon werken (vitaal beroep) en ga dat allemaal niet redden voor 7 uur. Straks kan ik helemaal niet meer mijn boodschappen doen. Het is gewoon frustrerend en ik snap heus wel dat ze het doen voor de veiligheid van de werknemers.

Zijn er opties voor online bestellen? Anders een berichtje naar ze doen, misschien kunnen ze met je meedenken.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 19:49

Moet nog 10 minuten pause houden voordat ik verder mag rijden |o

Natuurlijk goed dat er deze verplichte pauses bestaan, maar soms word ik er gek van _O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 19:56

Amandavd schreef:
nicole_floor schreef:

Zijn er opties voor online bestellen? Anders een berichtje naar ze doen, misschien kunnen ze met je meedenken.

Daar is helaas ook een wachtlijst. Naja heb het er net ook even met ze overgehad en ze snappen mij ook, maarja ze gaan het niet zomaar veranderen. Kan nu wel naar een andere winkel, maar hoop dat deze ook zoiets gaat invoeren.