Bij het openen van mijn doos vond ik ook een mondkapje en klein injectiespuitje. Ahh, Santa doet iets medisch. Op de een of andere manier dacht ik direct aan miondhygiëniste, geen idee waarom.
De puzzel was geniaal, allerlei flops van mijn kant zijn verwerkt in de puzzel. Overigens wel heel ernstig dat daar een hele puzzel van te maken is maar dat terzijde

Een andere hint bestond uit een printje met 7 dieren erop, poes/konijn/hond met een rood kruis erdoor en paard/koe/geitje/kip met een groen vinkje erdoor. Dan had je bijna een stalgenoot kunnen zijn, want dat zijn precies de dieren die we ook op stal hebben, alleen staan allebei mijn paarden niet in Brabant. Iets anders met boerderij of boerderijdieren dan, als hint.
De chocola komt van een winkeltje uit Tilburg. Dit in combinatie met de puzzel-hint, maakte dat ik maar eens gekeken heb wie er uit Tilburg komt van de Santa's.
Ik vond daar Nessa terug, en zij is paraveterinair voor landbouwhuisdieren en paarden. Lijkt mij dat de hints zo op z'n plek vallen.
Onwijs bedankt voor de cadeautjes en ik ga mijn nieuwe huissokken direct aantrekken. De oude hebben inmiddels meer gaten dan wettelijk is toegestaan...