[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:31

mairead schreef:
Oh, ik ken een vrouw die het zaad ergens anders heeft gehaald omdat haar man geen kinderen wilde... kind is dus niet van hem

Ik hoor in gedachten “All I wanna do is make love to you” hahaha :')

Echt vreselijk ben je dan hoor. Als ik een man was zou ik ook NEVER tekenen voor vaderschap voor t kind getest was. Doeiiii :=
Laatst bijgewerkt door Anoniet op 15-04-19 09:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:31

mairead schreef:
Tja. En aanvankelijk was hij er ook niet van gediend. Maar nu zijn ze toch weer bij elkaar, meen ik gehoord te hebben... Dus dan zou zij toch haar zin hebben gekregen...

Lekkere vriendin dan. En vreemd gegaan en kind niet van jou. Dan zeg je toch ook: Dikke doei!

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:33

Mijn ex zijn ex was ook ooit eens zoiets van plan, die zou gewoon met de pil stoppen zonder hem dat te zeggen.. Gelukkig was ze zo dom om dit aan een vriendin te vertellen en die heeft mijn ex gewaarschuwd.. Relatie heeft niet lang meer geduurd :')

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:35

Nou Relaxed, daar heeft hij dan geluk mee gehad! Genoeg vrouwen die elkaar gelijk geven in zo’n zaak en dus de mond houden tegen die arme man...

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:43

Bizar om zoiets te doen, al vind ik het ook niet zo snugger om de last van niet zwanger worden volledig bij degene te leggen die zwanger wilt worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:45

Tja, langs de andere kant, als je jou partner daarin niet vertrouwd hoor je sowieso geen relatie te hebben. Dan zit het in de basis al flink scheef.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:12

Mannen zouden hierin idd zelf ook de verantwoordelijkheid eens moeten nemen, daarin zijn ze echt dom hoor.
Ik had een vrij actief dateleven en dat ging wel eens verder dan een drankje, maar hoeveel mannen niks bij zich hebben en blijkbaar erop vertrouwen dat ik niet zwanger van hem ga/kan/wil worden, bizar!

Maar in een relatie, zou je er toch op moeten kunnen vertrouwen dat als je wederhelft stopt met de pil, zij dit aan jou laat weten :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:22

Ja echt idioot, en dan als het misgaat wel miepen natuurlijk :+ . Niks werkt 100% dus ik eis áltijd dubbel veilig haha.
Wat betreft het vertrouwen, ja als ze ermee stopt hoort ze het te vertellen en voor de duidelijkheid: ik keur het niet goed als ze hun partner op die manier bedriegen.
Maar het kan ook veel subtieler gaan dan compleet te stoppen. Je moet namelijk heel precies zijn met de pil om die zo optimaal mogelijk te laten werken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 11:25

Ik vind het ergens wel bizar.

Een man wil absoluut een kind, zijn partner niet. Dan krijgt die partner maar van iedereen de wind van voren "want hoe durf je hem dat ontzeggen" en noem maar op.

Een vrouw wil absoluut een kind en de man niet (of twijfelt nog of wil gewoon nog wat wachten). De vrouw doet lekker achterbaks de pil de deur uit en iedereen jubelt het hallelujah…

Hoe krom kan je het hebben? Zodra 1 van beide niet gelijk wild wordt van kinderen of er voor uitkomt die niet te willen, dan respecteer je dat toch? Zowel als partner als wanneer je buitenstaander bent?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 11:43

Ik kan me niet voorstellen dat iemand die haar partner zo naait word bejubeld? Hoe kom je daarbij?

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 12:48

Ik ken er ook een kind door te stoppen met de pil, vriend maakt het uit. Eerste jaar alleen opgevoed, toen iemand anders met kinderen ontmoet en samen ook nog weer kids erbij. Dus wel goed terecht gekomen kwam gezin veel kinderen.

Wel banketstaaf voor de ex toen der tijd.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 12:54

Gewoon vuil en achterbaks.
Als man wordt je dan heen en weer gesmeten tussen:
- ik wilde geen kind, rot op
- nu heb ik ineens een kind en wil er dan wel ook voor zijn.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 16:56

Varekaj schreef:
Een vrouw wil absoluut een kind en de man niet (of twijfelt nog of wil gewoon nog wat wachten). De vrouw doet lekker achterbaks de pil de deur uit en iedereen jubelt het hallelujah…

Wie dan? Alleen al in dit topic noemt tnt iedereen het vuil, achterbaks, walgelijk etc.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:09

Mars schreef:
Varekaj schreef:

Wie dan? Alleen al in dit topic noemt tnt iedereen het vuil, achterbaks, walgelijk etc.

Waarschijnlijk dezelfde vrouwen die ook vinden dat DeMolenhoek als broedkip moet dienen voor haar man.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:20

Ja dat was dus ook 1 van die vrouwen die dat zo had geregeld :+

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:22

Ik geloof niet dat ik met zulke mensen een avondje sociaal gaan zitten doen >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:23

Was de vrijgezellen van de schoonzus. Beetje sociaal verplicht. Anders vermijd ik ze inderdaad zoveel als mogelijk :D Ik was ook de enige die het gevoel van klapperende eierstokken niet kende :') Nooit gehad.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:42

https://www.hln.be/reizen/test-aankoop- ... ~a3af0bde/

Kwam net deze tegen. In het algemeen kan ik Test Aankoop goed hebben. Nu even niet :=

'' ... ouders met jonge kinderen hebben al genoeg zorgen aan hun hoofd bij een vliegreis...''
Alsof ze verplicht worden met het vliegtuig te reizen :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:45

Die reacties eronder zijn ook vermakelijk! Test aankoop moet dit keer niet zeuren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:51

Over het kind dat Amersfoort genoemd is:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... A_kv27CNOs

Het was dus traditie om door te blijven fokken tot dat er een meisje kwam en uit dankbaarheid voor de stad Amersfoort is ze er naar vernoemd en een naam verandering zit er niet in voor het kind :=

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:53

:j :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 18:02

Daarom hebben die mensen zoveel kinderen := , altijd 1 op reserve en nog 1 op reserve

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 18:03

Pandora2 schreef:
https://www.hln.be/reizen/test-aankoop- ... ~a3af0bde/

Kwam net deze tegen. In het algemeen kan ik Test Aankoop goed hebben. Nu even niet :=

'' ... ouders met jonge kinderen hebben al genoeg zorgen aan hun hoofd bij een vliegreis...''
Alsof ze verplicht worden met het vliegtuig te reizen :roll:

Ouders zijn niet verplicht om met hun kind te vliegen, als ze het te duur vinden dan kunnen ze ook niet gaan of met een andere maatschappij. Kind is ook een mens wat zorgt voor extra gewicht in het vliegtuig dus daar mag je ook mooi voor betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 18:04

Rebecca schreef:
Daarom hebben die mensen zoveel kinderen := , altijd 1 op reserve en nog 1 op reserve

Nou er is geen reserve meisje in deze situatie, als ze vroegtijdig komt te overlijden heeft de moeder dus een probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 18:15

Ow ze heeft gewoon nog andere namen voor Amersfoort staan.. scheelt weer :+