Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharani schreef:Soms wordt je ook gevolgd door accounts waarvan je denkt, hoe kunnen die nou belangstelling hebben voor een paardenaccount... zijn meestal ook geen blijvers.
Qimm schreef:Ik had het gister met iemand die mij een kwartier volgde. Ik zag de melding, was nog even wat anders aan het doen en toen ik zijn feed ging bekijken was ik al ontvolgt
Amandavd schreef:Als er zo'n app is hoef ik dus geen 1200 euro uit te geven voor een goede bruiloftsfotograaf, handig hoor
Amandavd schreef:Ik moet zeggen dat wij wel iemand hebben die vrij goedkoop is vergeleken met anderen maar haar portfolio was heel gaaf en we hadden een heel fijn gevoel bij haar. Ik vind het knap, ik kan nog geen scherpe foto maken al zou ik het willen.
Lau schreef:Amandavd schreef:Ik moet zeggen dat wij wel iemand hebben die vrij goedkoop is vergeleken met anderen maar haar portfolio was heel gaaf en we hadden een heel fijn gevoel bij haar. Ik vind het knap, ik kan nog geen scherpe foto maken al zou ik het willen.
Prijs is natuurlijk wat de fotograaf zelf wil. Vind het tof dat jullie iemand hebben gevonden met een redelijke prijs en goed portfolio.