Wat lief dankjewel! Ik geef jou altijd de complimenten dat je een prachtige vrouw bent en je altijd straalt, dus echt fiets iedereen die je raar aankijkt met een jurkje aan! Je bent prachtig! Iedereen is moooi! #spreadthelove
wat is iedereen lief in dit topic ik lees hier vaak stiekem mee, inspiratie opdoen, zal er eens aan proberen te denken zelf ook vaker foto's te maken
Anoniem
Geplaatst: 21-04-18 21:25
Bij de eerste foto dacht ik “neeh”, bij de tweede foto vond ik het een tof jurkje! Hij is erg leuk en staat je goed
Wiebke, ik vind het prima kunnen hoor, zou ook echt niet omkijken of iets naars denken als ik je zo tegen kwam. Jurkje heeft een prima lengte. Ik vind je juist zo mooi en puur, echt een stralende en zelfverzekerde vrouw.
Stille meelezer heeft gesproken ik vind het een leuk topic om inspiratie op te doen en erg leuk om al die verschillende stijlen te zien.
Trui
Geplaatst: 21-04-18 21:34
Dit had ik vanavond even aan bij een vriendin
SavannahNx
Geplaatst: 21-04-18 22:47
xJitskee schreef:
Bij de eerste foto dacht ik “neeh”, bij de tweede foto vond ik het een tof jurkje! Hij is erg leuk en staat je goed
Ik ben het er helemaal mee eens dat iedereen lekker moet dragen wat hij of zij graag wilt ondanks het postuur! Als je jezelf er zelf lekker in voelt, waarom niet????
Ik vandaag lekker zomers!
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 22-04-18 08:21
Trui schreef:
Dit had ik vanavond even aan bij een vriendin [ [url=m/SycQ8e.jpg]Afbeelding[/url] ]