Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:quintenvo schreef:Waarom heeft macht (met macht bedoel ik bijv. een heerser zoals napoleon of stalin) op het begin positieve invloeden maar naar langere tijd negatieve invloeden?
...eh?
Welke positieve invloed? Lenin en Stalin hebben nauwelijks tot geen positieve invloed gehad - de Romanovs waren al verdreven, er kwam een soort van democratie en toen pleegden de bolshewiki een staatsgreep.
Accoord: om jezelf omhoog te werken zul je mensen om je heen moeten overtuigen, somehow.
Hoe positief je dit wil noemen is een vraag.
Napoleon was een genie. Hij begon als hooggeplaatste militair, en werd koning en kroonde zichzelf () tot keizer - en was er daarna van overtuigd dat hij Rusland wel aan zou kunnen. Dat werd hem (en zeer veel van zijn soldaten) fataal.
SavannahNx schreef:Euhm gebeurd het vaker dat een spoorwegovergang dicht gaat, dat er geen trein langs komt en dat ie alsnog dicht blijft voor 5 minuten?
Riddershow schreef:Maar te hoog inzetten kan betekenen dat je alles eruit moet halen (als de ander niet wil onderhandelen)
Steeph schreef:Trui schreef:Iemand zei net iets heel raars,
Kan je echt van blauwe kleurstof in snoepjes kanker krijgen?
Als je E133 bedoelt, Google dan eens "briljant blauw fcf msds" en oordeel zelf.
badeendje schreef:Steeph schreef:Als je E133 bedoelt, Google dan eens "briljant blauw fcf msds" en oordeel zelf.
Een msds interpreteren moet je niet aan leken overlaten, want in de veel msds’en staat dat iets mogelijk kankerverwekkend is. De msds van ethanol is bv. ook niet zo geruststellend terwijl het in werkelijkheid wel meevalt.
Steeph schreef:badeendje schreef:Een msds interpreteren moet je niet aan leken overlaten, want in de veel msds’en staat dat iets mogelijk kankerverwekkend is. De msds van ethanol is bv. ook niet zo geruststellend terwijl het in werkelijkheid wel meevalt.
Overmatig alcohol gebruik is wel degelijk kankerverwekkend hoor
ReadTheRulez schreef:Macs schreef:Ik vind betalen voor een vloer altijd gekje betaald toch ook niet voor het behang op de muren
Ik zou er niet aan denken om er iets voor te vragen, als ik het mee kan nemen doe ik het, anders laat ik het liggen.
In een huurhuis ben je nu eenmaal verbonden aan bepaalde regels
c_alsemgeest schreef:hahahaha oh... die zou met mij echt een probleem hebben op haar kamer
Ik zou allereerst even vragen wat haar dwars zit en of ze het zelf door heeft dat ze een nogal akoestisch aanwezig stoorelement is
deksel schreef:Wat zijn echte don'ts (en do's) bij een sollicitatiegesprek? (welliswaar bij een supermarkt maar goed, ben toch wel een beetje zenuwachtig)