SpikkelFire schreef:Ik ben ondertussen al 28of bedoelde je dat niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
florence123 schreef:Hahaha Flessuh! ik vind dat best een toffe openingszin. Jezelf niet veraderen, je hebt geen nood aan een zuurpruim in je leven.
Danielle: bij jou is het erg snel gegaanJe klinkt al helemaal als een normale verliefde vrouw.
Yonker: Best toch eens duidelijk zijn, tenzij je het zelf wilt laten aanmodderen. Natuurlijk kan 1 date ook een vertekend beeld geven.
Herinneren jullie de tinderboy nog waarmee ik op skireis ben geweest, die een open relatie wou, het rustig aan wou doen, bindingsangst,....? Nouja hij is me zaterdagnacht komen halen terwijl ik aan het stappen was.We waren aan het appen en hij lag al in zijn bed, ik zei voor de lol dat ie me mocht komen halen en een half uurtje later stond ie daar. Ik ben met hem meegegaan naar huis en de rest kunnen jullie wel raden. Het was eigenlijk weer erg gezellig! In de ochtend nog lekker gekletst. Maar het was alleen niet zo verstandig van mij vrees ik, het brengt me niet verder. Het was alleen wel een erg leuke avond/nacht
Yonker schreef:![]()
![]()
![]()
Nou mij date van zondag blijft wel beetje appen maar heeft volgens mij wel door dat ik er verder niks in zieHij heeft nog niks gevraagd maar weet ook niet of dat nodig is.
Heb ook geen leuke matches/gesprekken meer lopen nu
Shayenne93 schreef:Mew balen Mirthe, soms is een break ook wel even goed/fijn maar niet chill als je gevoelens heen en weer worden geslingerd![]()
Welkom Spikkelfire, klinkt goed!
Ik kreeg gisteren een appje van een jongen waar ik tijdje terug mee hebt 'gedate' waarin die zei: "Hey, had even datingrust nodig. Sorry dat ik je zo hardcore negeerde. Hoe is het met je?"
Ik heb er vooral heel hard om moeten lachen. Vond het wel mooi dat hij er niet eens omheen praatten of excuses bedachtOverigens nog niet gereageerd
florence123 schreef:Lieveli: jaa ik heb me in het verleden al emotioneel aan hem gehecht, nu probeer ik mezelf er continu aan te herinneren dat ik moet opletten dat ik me niet hecht. Het probleem is alleen dat hij de enige jongen is waarmee het zo goed klikt. Heb nog wat dates gehad in tussentijd maar die zijn allemaal zo gewoontjes
Belsje schreef:Hier date 4 gehad .....
Gezellig, tot "Ik moet je iets vertellen" op de proppen kwam. Ik dacht even aan dingen als "Ik ben getrouwd" of "Ik heb kinderen" of .... Maar ik kreeg te horen dat hij ziek is, een hersentumor die al een aantal jaren nu wel stabiel is. Maar het was toch wel een "Ow fiets dit zag ik niet aankomen"-momentje ...
#waarblijfikzetochhalen
Daardoor zo te horen ook niet echt op zoek naar een relatie, maar ik heb het gevoel dat ik dat nu ook niet zo nodig lijk te vinden. Dit is wel gewoon gezellig zo![]()
Ik zou die opmerking van flessuh trouwens wel waarderen, liever dat dan iemand die dadelijk begint over "mooie dame" of uitstraling of wat dan ook op basis van een foto
Belsje schreef:OMwat?
Ingekapseld? Geen idee, een standaard brughoektumor, blijk op zich niet erg gevaarlijk te zijn, tenzij dat ding gaat groeien. Maar dat heeft ie dus al een hele tijd niet gedaan, wordt 1x per jaar op de foto gezet en is nu al even stabiel. Door de locatie niet handig te opereren, zit op de aanhechting van de gehoorzenuw. Dus operatie houdt in doof worden (met 100% zekerheid) en 85% kans op een eenzijdige gezichtsverlamming. Dus ik snap dat ze daar niet toe overgaan zolang het ding op zich geen problemen oplevert, maar de kans dat dat ooit gebeurd is dus wel reëel.
En wat lieveli zegt! Geen kikkers op witte paarden zetten, prinsen willen daar dan niet opzitten
Shayenne93 schreef:Ik kreeg gisteren een appje van een jongen waar ik tijdje terug mee hebt 'gedate' waarin die zei: "Hey, had even datingrust nodig. Sorry dat ik je zo hardcore negeerde. Hoe is het met je?"
Ik heb er vooral heel hard om moeten lachen. Vond het wel mooi dat hij er niet eens omheen praatten of excuses bedachtOverigens nog niet gereageerd
lieveli schreef:Wel eerlijk! Maar wat suf, wil je nog wel iets terug sturen?
Shayenne93 schreef:Twijfel.. Misschien iets in de trant van 'Ik niet, date nu iemand anders'. Aan de andere kant vind ik het ook niet echt de moeite waard
anne_bento schreef:Heftig om te horen lijkt me Belsje! Maar zoals je zelf ook al zegt, hij kan net zo goed morgen onder een bus komen of een andere ziekte krijgen, net zoals iedereen dat kan overkomen.. anderzijds heb je nu nog de keus.. als je eenmaal in een relatie zit heb je er mee te dealen..
Mijn date van vorige week, die graag rustig aan wilde doen, heeft tot nu toe elke dag gevraagd of ie langs mocht komen Haha.. maar ik had alle avonden wat tot laat. Hij wilde zelfs zaterdag nacht toen ik om half 4 terug kwam van stappen nog naar me toe rijden... een uur rijden he! Maar vanavond mag ie dan komen van me Haha.. dat wordt date 3klikt nog steeds erg goed maarrr... er zijn nu een paar kleine dingetjes gebeurd waardoor bij mij hele kleine alarmpjes af zijn gegaan.. nu ben ik altijd zo wantrouwig als de pest dus het zou zomaar niks kunnen zijn.. maar ik blijf wel even alert..
Shayenne93 schreef:Mew balen Mirthe, soms is een break ook wel even goed/fijn maar niet chill als je gevoelens heen en weer worden geslingerd![]()
Welkom Spikkelfire, klinkt goed!
Ik kreeg gisteren een appje van een jongen waar ik tijdje terug mee hebt 'gedate' waarin die zei: "Hey, had even datingrust nodig. Sorry dat ik je zo hardcore negeerde. Hoe is het met je?"
lieveli schreef:Shayenne93 schreef:Twijfel.. Misschien iets in de trant van 'Ik niet, date nu iemand anders'. Aan de andere kant vind ik het ook niet echt de moeite waard
Wat een waardeloze knul. Stuur gewoon 'Oke'. En meer niet
anne_bento schreef:Heftig om te horen lijkt me Belsje! Maar zoals je zelf ook al zegt, hij kan net zo goed morgen onder een bus komen of een andere ziekte krijgen, net zoals iedereen dat kan overkomen.. anderzijds heb je nu nog de keus.. als je eenmaal in een relatie zit heb je er mee te dealen..
Mijn date van vorige week, die graag rustig aan wilde doen, heeft tot nu toe elke dag gevraagd of ie langs mocht komen Haha.. maar ik had alle avonden wat tot laat. Hij wilde zelfs zaterdag nacht toen ik om half 4 terug kwam van stappen nog naar me toe rijden... een uur rijden he! Maar vanavond mag ie dan komen van me Haha.. dat wordt date 3klikt nog steeds erg goed maarrr... er zijn nu een paar kleine dingetjes gebeurd waardoor bij mij hele kleine alarmpjes af zijn gegaan.. nu ben ik altijd zo wantrouwig als de pest dus het zou zomaar niks kunnen zijn.. maar ik blijf wel even alert..
Alarmpjes? Pas je op jezelf?
anne_bento schreef:Ik zal ze wel weer zien vliegen hoor... maar hou het wel in de gaten, mocht ik echt twijfelen vraag ik hem om duidelijkheid. Daarover gesproken, hij vraagt constant hoe we ervoor staan, hoe ik erover denk, vraagt veel bevestiging en duidelijkheid. Dat is wel fijn hoor Haha, geen onduidelijkheid van waar we staan!
Belsje schreef:Wat zijn alarmpjes?
En inderdaad ik heb nu de keuze, maar hij doet over mijn pruik ook niet gek, raar of afwijzend. Dus ik denk dat ik "dit probleem" nu niet de overhand moet laten krijgen. Is een ongelooflijk leuke man, intelligent, grappig, sportief, hoffelijk en ruimdenkend. Dus zolang dat enkel leuk is en niemand gevoelens krijgt, is dat wel ok
DanielleB schreef:En wat voor dingetjes zijn dat dan?
Ik heb dat gevoel nu echt helemaal niet, zo fijn! Bij mijn ex had ik inderdaad ook wel van die dingetjes.. die ik ook ontdekt heb trouwens..