Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 08:24

SpikkelFire schreef:
Ik ben ondertussen al 28 ;( of bedoelde je dat niet?

_O- ook stom. Verkeerd gekeken. :')

Yonker

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 08:46

_O- _O- _O-

Nou mij date van zondag blijft wel beetje appen maar heeft volgens mij wel door dat ik er verder niks in zie :) Hij heeft nog niks gevraagd maar weet ook niet of dat nodig is.

Heb ook geen leuke matches/gesprekken meer lopen nu -O-

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:34

Hahaha Flessuh! ik vind dat best een toffe openingszin. Jezelf niet veraderen, je hebt geen nood aan een zuurpruim in je leven.

Danielle: bij jou is het erg snel gegaan :) Je klinkt al helemaal als een normale verliefde vrouw.

Yonker: Best toch eens duidelijk zijn, tenzij je het zelf wilt laten aanmodderen. Natuurlijk kan 1 date ook een vertekend beeld geven.

Herinneren jullie de tinderboy nog waarmee ik op skireis ben geweest, die een open relatie wou, het rustig aan wou doen, bindingsangst,....? Nouja hij is me zaterdagnacht komen halen terwijl ik aan het stappen was. 8)7 We waren aan het appen en hij lag al in zijn bed, ik zei voor de lol dat ie me mocht komen halen en een half uurtje later stond ie daar. Ik ben met hem meegegaan naar huis en de rest kunnen jullie wel raden. Het was eigenlijk weer erg gezellig! In de ochtend nog lekker gekletst. Maar het was alleen niet zo verstandig van mij vrees ik, het brengt me niet verder. Het was alleen wel een erg leuke avond/nacht

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:37

florence123 schreef:
Hahaha Flessuh! ik vind dat best een toffe openingszin. Jezelf niet veraderen, je hebt geen nood aan een zuurpruim in je leven.

Danielle: bij jou is het erg snel gegaan :) Je klinkt al helemaal als een normale verliefde vrouw.

Yonker: Best toch eens duidelijk zijn, tenzij je het zelf wilt laten aanmodderen. Natuurlijk kan 1 date ook een vertekend beeld geven.

Herinneren jullie de tinderboy nog waarmee ik op skireis ben geweest, die een open relatie wou, het rustig aan wou doen, bindingsangst,....? Nouja hij is me zaterdagnacht komen halen terwijl ik aan het stappen was. 8)7 We waren aan het appen en hij lag al in zijn bed, ik zei voor de lol dat ie me mocht komen halen en een half uurtje later stond ie daar. Ik ben met hem meegegaan naar huis en de rest kunnen jullie wel raden. Het was eigenlijk weer erg gezellig! In de ochtend nog lekker gekletst. Maar het was alleen niet zo verstandig van mij vrees ik, het brengt me niet verder. Het was alleen wel een erg leuke avond/nacht

Uh oh... Nou ja, als je je er verder niet emotioneel aan hecht?

Yonker schreef:
_O- _O- _O-

Nou mij date van zondag blijft wel beetje appen maar heeft volgens mij wel door dat ik er verder niks in zie :) Hij heeft nog niks gevraagd maar weet ook niet of dat nodig is.

Heb ook geen leuke matches/gesprekken meer lopen nu -O-

-O- Is Fles niks voor je?

Shayenne93 schreef:
Mew balen Mirthe, soms is een break ook wel even goed/fijn maar niet chill als je gevoelens heen en weer worden geslingerd :(:)

Welkom Spikkelfire, klinkt goed!

Ik kreeg gisteren een appje van een jongen waar ik tijdje terug mee hebt 'gedate' waarin die zei: "Hey, had even datingrust nodig. Sorry dat ik je zo hardcore negeerde. Hoe is het met je?"
Ik heb er vooral heel hard om moeten lachen. Vond het wel mooi dat hij er niet eens omheen praatten of excuses bedacht :+ Overigens nog niet gereageerd

Wel eerlijk! Maar wat suf, wil je nog wel iets terug sturen?

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:39

Hier date 4 gehad .....

Gezellig, tot "Ik moet je iets vertellen" op de proppen kwam. Ik dacht even aan dingen als "Ik ben getrouwd" of "Ik heb kinderen" of .... Maar ik kreeg te horen dat hij ziek is, een hersentumor die al een aantal jaren nu wel stabiel is. Maar het was toch wel een "Ow fiets dit zag ik niet aankomen"-momentje ...
#waarblijfikzetochhalen :)
Daardoor zo te horen ook niet echt op zoek naar een relatie, maar ik heb het gevoel dat ik dat nu ook niet zo nodig lijk te vinden. Dit is wel gewoon gezellig zo :D

Ik zou die opmerking van flessuh trouwens wel waarderen, liever dat dan iemand die dadelijk begint over "mooie dame" of uitstraling of wat dan ook op basis van een foto :')

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:40

Lieveli: jaa ik heb me in het verleden al emotioneel aan hem gehecht, nu probeer ik mezelf er continu aan te herinneren dat ik moet opletten dat ik me niet hecht. Het probleem is alleen dat hij de enige jongen is waarmee het zo goed klikt. Heb nog wat dates gehad in tussentijd maar die zijn allemaal zo gewoontjes -O-

Oooh Woow Belsje! dat is heftig. Ik begrijp goed dat hij niet meteen een echte relatie wil, en als jij dat ziet zitten dan zou ik zeggen, geniet ervan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:42

oliebol Belsje, dat is een potje heftig! Het is niet toevallig Wietse uit OML? Is het een ingekapselde tumor?

florence123 schreef:
Lieveli: jaa ik heb me in het verleden al emotioneel aan hem gehecht, nu probeer ik mezelf er continu aan te herinneren dat ik moet opletten dat ik me niet hecht. Het probleem is alleen dat hij de enige jongen is waarmee het zo goed klikt. Heb nog wat dates gehad in tussentijd maar die zijn allemaal zo gewoontjes -O-

Een beetje tough love: Als jij met deze knuppel contact blijft houden ga je niemand vinden die leuker is. En deze knuppel is niet jouw prins op het witte paard, dus kies voor jezelf.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:43

haha ja het gaat nu wel snel inderdaad. Vanaf halverwege april aan het daten.
Hij hoopt deze week te horen of hij eind juni ook vrij kan zijn, dan gaan we misschien een paar dagen weg. Hij had zelfs gekeken of de honden mee konden, dus misschien dat de 2 grote honden ook nog wel mee gaan :)

Oeh Belsje.. Dat is wel heftig! Nouja als het zo goed klikt, wie weet bloeit er toch wel wat meer uit.

Hahah Florence, tis wat! Denk er inderdaad om dat je niet weer verliefd op hem wordt ;)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:43

Belsje schreef:
Hier date 4 gehad .....

Gezellig, tot "Ik moet je iets vertellen" op de proppen kwam. Ik dacht even aan dingen als "Ik ben getrouwd" of "Ik heb kinderen" of .... Maar ik kreeg te horen dat hij ziek is, een hersentumor die al een aantal jaren nu wel stabiel is. Maar het was toch wel een "Ow fiets dit zag ik niet aankomen"-momentje ...
#waarblijfikzetochhalen :)
Daardoor zo te horen ook niet echt op zoek naar een relatie, maar ik heb het gevoel dat ik dat nu ook niet zo nodig lijk te vinden. Dit is wel gewoon gezellig zo :D

Ik zou die opmerking van flessuh trouwens wel waarderen, liever dat dan iemand die dadelijk begint over "mooie dame" of uitstraling of wat dan ook op basis van een foto :')

Damn dat komt inderdaad wel hard aan zeg :(:) Wel een erg lastige situatie zeg

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:45

OMwat? :)

Ingekapseld? Geen idee, een standaard brughoektumor, blijk op zich niet erg gevaarlijk te zijn, tenzij dat ding gaat groeien. Maar dat heeft ie dus al een hele tijd niet gedaan, wordt 1x per jaar op de foto gezet en is nu al even stabiel. Door de locatie niet handig te opereren, zit op de aanhechting van de gehoorzenuw. Dus operatie houdt in doof worden (met 100% zekerheid) en 85% kans op een eenzijdige gezichtsverlamming. Dus ik snap dat ze daar niet toe overgaan zolang het ding op zich geen problemen oplevert, maar de kans dat dat ooit gebeurd is dus wel reëel.

En wat lieveli zegt! Geen kikkers op witte paarden zetten, prinsen willen daar dan niet opzitten :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:47

Jeetje wat heftig om te horen belsje :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:49

https://oml.bnn.nl/omler/wiebe Wiebe heet 'ie! Een jongen uit een programma over jongeren met kanker. Hij was opgegeven maar hij is er nog!
Belsje schreef:
OMwat? :)

Ingekapseld? Geen idee, een standaard brughoektumor, blijk op zich niet erg gevaarlijk te zijn, tenzij dat ding gaat groeien. Maar dat heeft ie dus al een hele tijd niet gedaan, wordt 1x per jaar op de foto gezet en is nu al even stabiel. Door de locatie niet handig te opereren, zit op de aanhechting van de gehoorzenuw. Dus operatie houdt in doof worden (met 100% zekerheid) en 85% kans op een eenzijdige gezichtsverlamming. Dus ik snap dat ze daar niet toe overgaan zolang het ding op zich geen problemen oplevert, maar de kans dat dat ooit gebeurd is dus wel reëel.

En wat lieveli zegt! Geen kikkers op witte paarden zetten, prinsen willen daar dan niet opzitten :D

Echt heel heftig! Ik zou hier heel goed over nadenken...

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:58

Goh nadenken, .... Twee chronisch zieke aapjes samen, dat heeft ook wel wat. Daardoor zelf ook altijd wat terughoudend geweest naar relaties de laatste tijd. Dus op dat vlak is dit wel raar, maar voor een stuk ook comfortabel.

Denk dat we alletwee wel een beetje met het gevoel zitten van "Een relatie hoeft nu niet", enige probleem is als die gevoelens er wel zouden komen en dan maar aan 1 kant. Door mijn eigen situatie zou ik sowieso al niet iemand hiervoor kunnen afwijzen .... Keertje slikken ja, maar hij kan morgen ook onder een bus lopen, net zoals ik.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 10:00

Als het goed voegt en voelt, dan zou ik er inderdaad gewoon voor gaan. Misschien zijn jullie juist een match doordat jullie elkaar snappen?

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 10:10

Shayenne93 schreef:
Ik kreeg gisteren een appje van een jongen waar ik tijdje terug mee hebt 'gedate' waarin die zei: "Hey, had even datingrust nodig. Sorry dat ik je zo hardcore negeerde. Hoe is het met je?"
Ik heb er vooral heel hard om moeten lachen. Vond het wel mooi dat hij er niet eens omheen praatten of excuses bedacht :+ Overigens nog niet gereageerd

lieveli schreef:
Wel eerlijk! Maar wat suf, wil je nog wel iets terug sturen?

Twijfel.. Misschien iets in de trant van 'Ik niet, date nu iemand anders'. Aan de andere kant vind ik het ook niet echt de moeite waard :')

Wow Belsje dat is inderdaad wel heftig.

Florence: Hmm lastig als er voor jou wel emoties bij komen kijken. Ga mee met de rest dat je zo iemand dan maar beter helemaal uit je leven kan bannen, maar makkelijker gezegd dan gedaan.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:28

Heftig om te horen lijkt me Belsje! Maar zoals je zelf ook al zegt, hij kan net zo goed morgen onder een bus komen of een andere ziekte krijgen, net zoals iedereen dat kan overkomen.. anderzijds heb je nu nog de keus.. als je eenmaal in een relatie zit heb je er mee te dealen..

Mijn date van vorige week, die graag rustig aan wilde doen, heeft tot nu toe elke dag gevraagd of ie langs mocht komen Haha.. maar ik had alle avonden wat tot laat. Hij wilde zelfs zaterdag nacht toen ik om half 4 terug kwam van stappen nog naar me toe rijden... een uur rijden he! Maar vanavond mag ie dan komen van me Haha.. dat wordt date 3 :-) klikt nog steeds erg goed maarrr... er zijn nu een paar kleine dingetjes gebeurd waardoor bij mij hele kleine alarmpjes af zijn gegaan.. nu ben ik altijd zo wantrouwig als de pest dus het zou zomaar niks kunnen zijn.. maar ik blijf wel even alert.. :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:31

Shayenne93 schreef:
Twijfel.. Misschien iets in de trant van 'Ik niet, date nu iemand anders'. Aan de andere kant vind ik het ook niet echt de moeite waard :')

Wat een waardeloze knul. Stuur gewoon 'Oke'. En meer niet _O-
anne_bento schreef:
Heftig om te horen lijkt me Belsje! Maar zoals je zelf ook al zegt, hij kan net zo goed morgen onder een bus komen of een andere ziekte krijgen, net zoals iedereen dat kan overkomen.. anderzijds heb je nu nog de keus.. als je eenmaal in een relatie zit heb je er mee te dealen..

Mijn date van vorige week, die graag rustig aan wilde doen, heeft tot nu toe elke dag gevraagd of ie langs mocht komen Haha.. maar ik had alle avonden wat tot laat. Hij wilde zelfs zaterdag nacht toen ik om half 4 terug kwam van stappen nog naar me toe rijden... een uur rijden he! Maar vanavond mag ie dan komen van me Haha.. dat wordt date 3 :-) klikt nog steeds erg goed maarrr... er zijn nu een paar kleine dingetjes gebeurd waardoor bij mij hele kleine alarmpjes af zijn gegaan.. nu ben ik altijd zo wantrouwig als de pest dus het zou zomaar niks kunnen zijn.. maar ik blijf wel even alert.. :o

Alarmpjes? Pas je op jezelf?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:31

Shayenne93 schreef:
Mew balen Mirthe, soms is een break ook wel even goed/fijn maar niet chill als je gevoelens heen en weer worden geslingerd :(:)

Welkom Spikkelfire, klinkt goed!

Haha wel leuk dat die weer appt. Ik zou er wel op reageren.. heb zelf ook periodes gehad dat ik er ff geen zin meer in had, en later die personen wel weer gecontact

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:32

En wat voor dingetjes zijn dat dan?

Ik heb dat gevoel nu echt helemaal niet, zo fijn! Bij mijn ex had ik inderdaad ook wel van die dingetjes.. die ik ook ontdekt heb trouwens..

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:33

lieveli schreef:
Shayenne93 schreef:

Wat een waardeloze knul. Stuur gewoon 'Oke'. En meer niet _O-
anne_bento schreef:

Alarmpjes? Pas je op jezelf?

Ik zal ze wel weer zien vliegen hoor... maar hou het wel in de gaten, mocht ik echt twijfelen vraag ik hem om duidelijkheid. Daarover gesproken, hij vraagt constant hoe we ervoor staan, hoe ik erover denk, vraagt veel bevestiging en duidelijkheid. Dat is wel fijn hoor Haha, geen onduidelijkheid van waar we staan!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:34

Wat zijn alarmpjes?

En inderdaad ik heb nu de keuze, maar hij doet over mijn pruik ook niet gek, raar of afwijzend. Dus ik denk dat ik "dit probleem" nu niet de overhand moet laten krijgen. Is een ongelooflijk leuke man, intelligent, grappig, sportief, hoffelijk en ruimdenkend. Dus zolang dat enkel leuk is en niemand gevoelens krijgt, is dat wel ok :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:36

anne_bento schreef:
Ik zal ze wel weer zien vliegen hoor... maar hou het wel in de gaten, mocht ik echt twijfelen vraag ik hem om duidelijkheid. Daarover gesproken, hij vraagt constant hoe we ervoor staan, hoe ik erover denk, vraagt veel bevestiging en duidelijkheid. Dat is wel fijn hoor Haha, geen onduidelijkheid van waar we staan!

Nou als je iets wil delen, pb me maar. Ik vind het best wel goed klinken tot nu toe!
Belsje schreef:
Wat zijn alarmpjes?

En inderdaad ik heb nu de keuze, maar hij doet over mijn pruik ook niet gek, raar of afwijzend. Dus ik denk dat ik "dit probleem" nu niet de overhand moet laten krijgen. Is een ongelooflijk leuke man, intelligent, grappig, sportief, hoffelijk en ruimdenkend. Dus zolang dat enkel leuk is en niemand gevoelens krijgt, is dat wel ok :)

Ik ga je nu al verklappen dat dat fout gaat. Er is altijd iemand die gevoelens krijgt en vaak is dat de vrouw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:36

Wat voor alarmpjes gaat het hier over? Seksueel gebied? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat iemand die elke dag vraagt of hij bij je langs mag komen wel wat rode vlaggen oproept. Blijf waakzaam he, als je je er niet prettig bij voelt niet doen.

Belsje wat lastig :\ Ik zou het inderdaad even aankijken. Als hij verder ontzettend leuk is zou het natuurlijk jammer zijn om hem hierop te laten lopen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:37

DanielleB schreef:
En wat voor dingetjes zijn dat dan?

Ik heb dat gevoel nu echt helemaal niet, zo fijn! Bij mijn ex had ik inderdaad ook wel van die dingetjes.. die ik ook ontdekt heb trouwens..

Nouja voorbeeldje bijvoorbeeld vorige week dat ie zoveel te laat kwam.. en er ook wat vaag over deed. Maar ook dat ie nog bereid is om snachts naar me toe te komen, elke dag weer, dus gisteren zei ik dat ik dan wel kon, maar toen zei hij dat die dag bezet was. Hij zou een terrasje pakken met een goede vriendin. Hij appte savonds wel wat maar heel weinig, dat is prima. Toen ik hem vanmorgen vroeg of ie het leuk had gehad, zei hij dat ie weinig gedaan had.. dat voegt gewoon niet met dat ie normaal mega veel appt en langs wil komen. Hij zei ook dat ie op maandag dan liever niet zo'n stuk wilde rijden omdat ie de week rustig wil beginnen... terwijl ie anders keren zelfs voor een uurtje nog wilde komen.

Zo zijn er nog wat van die dingetjes, maar.. het slaat waarschijnlijk nergens op Haha :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:40

Hmmmm het is misschien wat vreemd. Kijk het even aan en luister goed naar die onderbuik!