Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:16

Bebrilde bosmuis _O- :') _/-\o_

Maar inderdaad...
Ik snap sowieso niet dat mensen niet meteen naar een dierenarts gaan.
En dan als smoes gebruiken dat het diertje last heeft van streken oid.

Confession: het is irritant als mensen heel graag mee willen naar een concert en dan achteraf bedenken dat ze het toch wel veel geld vinden >;)
En dan dus besluiten niet meer mee te gaan waardoor jij zit met de kaartjes.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:24

Snorlex schreef:
liekec schreef:
Als je een fatsoenlijke arbeidsovereenkomst hebt gesloten krijg je ook nog eens 50% van je loon erbij. Dus is toch de moeite waard om er achter aan te gaan!

Uh? Dat is wettelijk geregeld. Heeft dus niets te maken met een "fatsoenlijke" AO.
7:625 BW

Er zijn overigens weinig werkgevers die deze wettelijke verhoging vrijwillig betalen (= start loonvorderingsprocedure).

Edit: rare zinsbouw

Klopt het artikel wel? Mijn wetboek zegt dat het artikel over huur gaat haha :)

Edit: ik heb een brilletje nodig, las 7:265 BW
Laatst bijgewerkt door Bhodi op 08-12-15 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:25

MDH, volgende keer meteen laten betalen, dan kunnen ze niet meer terug.

Ik heb last van het maandelijkse feestje, dingen gaan niet zoals normaal en mensen houden zich niet aan de afspraken. Moeten ze niet doen nu, dus ik zit op de bank chagrijnig te zijn en vampire diaries te kijken en mezelf heel zielig te voelen

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:54

Snorlex schreef:
liekec schreef:
Als je een fatsoenlijke arbeidsovereenkomst hebt gesloten krijg je ook nog eens 50% van je loon erbij. Dus is toch de moeite waard om er achter aan te gaan!

Uh? Dat is wettelijk geregeld. Heeft dus niets te maken met een "fatsoenlijke" AO.
7:625 BW

Er zijn overigens weinig werkgevers die deze wettelijke verhoging vrijwillig betalen (= start loonvorderingsprocedure).

Edit: rare zinsbouw

Ja maar als TS zwart werkt gaat dit natuurlijk niet op, dat bedoelde ik er mee te zeggen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:55

Yvankaxx schreef:
MDH, volgende keer meteen laten betalen, dan kunnen ze niet meer terug.

Ik heb last van het maandelijkse feestje, dingen gaan niet zoals normaal en mensen houden zich niet aan de afspraken. Moeten ze niet doen nu, dus ik zit op de bank chagrijnig te zijn en vampire diaries te kijken en mezelf heel zielig te voelen

Nou je zou dat bijna gaan doen idd...
Gelukkig is het overgebleven kaartje voor Coldplay al opgevuld.
Nu zitten we alleen nog met het overgebleven kaartje voor Adele...
Maar dat komt ook wel weer goed. Genoeg vrienden die wél willen gaan :')

Yvankaxx

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 23:07

Oh wauw, ook niet zomaar kaartjes :oo
Ik ging met een vriendin naar The script dit jaar, zodra ik de kaartjes had heeft ze meteen het geld overgemaakt, maar ook omdat ik zoveel geld niet zelf heb :+ Is toch niet heel raar toch? Gezien de prijs van de kaartjes.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 23:15

Bij zulke advertenties krijg ik altijd een enorme drang om een hele waslijst met kosten te sturen die ze nog kunnen verwachten en te vragen of ze daar dan wél geld voor hebben.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Froukje op 08-12-15 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 23:18

Yvankaxx schreef:
Oh wauw, ook niet zomaar kaartjes :oo
Ik ging met een vriendin naar The script dit jaar, zodra ik de kaartjes had heeft ze meteen het geld overgemaakt, maar ook omdat ik zoveel geld niet zelf heb :+ Is toch niet heel raar toch? Gezien de prijs van de kaartjes.

Ja erg of niet?
Zoals mijn vriend zei: 'je moet er wat voor over hebben om een wereldartiest te zien'.
En het is inderdaad een behoorlijke klap geld, maar dat wist je ook voor dat je toezegde :o.

Maar goed...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 23:19

Froukje schreef:
Bij zulke advertenties krijg ik altijd een enorme drang om een hele waslijst met kosten te sturen die ze nog kunnen verwachten en te vragen of ze daar dan wél geld voor hebben.
[ [url=m/VpPzkU.png]Afbeelding[/url] ]

Heel begrijpelijk dat je die neiging krijgt.

Confession: ik wordt altijd heel naar van mensen die altijd maar voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 23:33

Froukje schreef:

[ [url=m/ZA764e.png]Afbeelding[/url] ]

De laatste tijd is het bij daklozen ook erg ''in'' om een pup te nemen -O- Om er vervolgens mee te gaan zitten bedelen. Vind ik heel dubbel.

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 03:24

Ik klik altijd topics over lengte aan omdat ik het heel interessant vind om te lezen hoe lang iedereen is := Ik weet ook echt niet waarom dat zo leuk is om te weten, maar het is gewoon zo :')

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 03:46

Appelmoes_11 schreef:
Ik klik altijd topics over lengte aan omdat ik het heel interessant vind om te lezen hoe lang iedereen is := Ik weet ook echt niet waarom dat zo leuk is om te weten, maar het is gewoon zo :')

Dat heb ik vooral met mensen die ik ken.. Ik ben zelf 1m74 en dus behoorlijk groot voor een meid, en ik wil altijd heel graag weten hoe groot de mensen in mijn buurt zijn :D

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 04:38

Een confession dan: ik ben een hele meter zestig, en ik ben er trots op :Y)

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 10:58

Catnip schreef:
Een confession dan: ik ben een hele meter zestig, en ik ben er trots op :Y)

Ik weet PRECIES hoe je je voelt, +1 haha

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 11:02

Confession: ik heb gisteren mijn manager van mijn vorige werk een appje gestuurd om haar uit te lachen. Door haar is mijn contract niet verlengt en heeft een ander de functie gekregen waardoor ik wel kans had op vast contract.

Zij is aangenomen voor een project en had op basis van dat project een contract. Maar het liep niet en is zij deze week daar voor het laatst :D heb haar gestuurd dat karma een bitch is. Helemaal omdat ik gisteren ook nog eens gebeld werd door het bedrijf of ik die functie niet alsnog wilde.

Heel gemeen, ik weet het. Maar het voelde zo goed om het erin te wrijven.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 11:07

Haha you're the boss!! Dat vind ik echt cool als mensen dat durven :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 11:08

Sunrise19 schreef:
Confession: ik heb gisteren mijn manager van mijn vorige werk een appje gestuurd om haar uit te lachen. Door haar is mijn contract niet verlengt en heeft een ander de functie gekregen waardoor ik wel kans had op vast contract.

Zij is aangenomen voor een project en had op basis van dat project een contract. Maar het liep niet en is zij deze week daar voor het laatst :D heb haar gestuurd dat karma een bitch is. Helemaal omdat ik gisteren ook nog eens gebeld werd door het bedrijf of ik die functie niet alsnog wilde.

I LOOOOVE KARMA! :D

Heeft ze nog gereageerd op je berichtje? En ga je de functie aannemen?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 11:08

Sunrise19 schreef:

_/-\o_

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 11:31

Haha ze belde mij! Ze vond het niet professioneel. Nouja haar actie was dat ook niet :D

Nee ga hem niet aannemen. Blijf lekker thuis bij dochterlief. Maar ben altijd welkom dus als ze volgend jaar op school zit ga ik er nog eens over nadenken.

Het voelt wel heerlijk kan ik jullie zeggen :o ook meteen een waarschuwing dat vriendjes politiek zeker tegen je kan gaan werken.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 11:36

Sunrise, wat heerlijk zeg! :D
held haha

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 11:54

Koetjesreep schreef:
Appelmoes_11 schreef:

Dat heb ik vooral met mensen die ik ken.. Ik ben zelf 1m74 en dus behoorlijk groot voor een meid, en ik wil altijd heel graag weten hoe groot de mensen in mijn buurt zijn :D

Groot? _O- Jij kan tenminste model worden...

Ik ben 1.86m... En dat is nog niet eens extreem groot voor een vrouw...

Confession: Lang zijn is een groot deel van de tijd poedersuiker. Maar je moet het leren misbruiken }:)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 12:04

Confession: Ik heb echt een pesthumeur vandaag. Heb net mijn werkgever een beetje afgesnauwd, niet helemaal eerlijk..

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 13:39

Ik heb van binnen net zo moeten lachen om wat vluchtelingen hier in het dorp. Ze kunnen amper fietsen en aan de ene kant is dat levensgevaarlijk op de weg met al dat geslinger, maar het ziet er zo aandoenlijk uit :') <3

BETUWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 14:02

Confession: Ik moet tot 22 april stage lopen, maar ik ben nu al aan het aftellen totdat school weer begint. Het liefste zou ik zeggen stik er lekker in, maar mijn diploma hangt af van deze stage. Baal ervan dat ik bijna tot geen uitleg krijg en als ik iets fout doe krijg ik te horen ga maar uitzoeken waar de fout zit.... Alleen kom ik er dus niet achter waar de fout zit.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 14:19

BETUWE schreef:
Confession: Ik moet tot 22 april stage lopen, maar ik ben nu al aan het aftellen totdat school weer begint. Het liefste zou ik zeggen stik er lekker in, maar mijn diploma hangt af van deze stage. Baal ervan dat ik bijna tot geen uitleg krijg en als ik iets fout doe krijg ik te horen ga maar uitzoeken waar de fout zit.... Alleen kom ik er dus niet achter waar de fout zit.

Na je stage even door geven aan je stagecoördinator of iemand andera wat jouw ervaringen zijn, dan kunnen ze daar met een eventuele volgende stagekandidaat rekening mee houden ;)

Ik beoordeel mensen om bagage die ze mee slepen in het ov :=
Laatst was er iemand met een tray eieren in een tas, de eieren lekte door de hele bus...